У вінничан на руках вже 320 тисяч «Муніципальних карток» для проїзду в транспорті

У вінничан на руках вже 320 тисяч «Муніципальних карток» для проїзду в транспорті
  • За три роки існування електронного квитка у Вінниці люди придбали 320 тисяч «Муніципальних карток» для розрахунку за проїзд. Втім й цієї кількості не вистачає.
  • Наразі спостерігається дефіцит неперсоніфікованих, «сірих» карток для проїзду. Чому?

— Ми очікуємо, коли ж нарешті ринок насититься. До цих 320 тисяч, ми ще замовили виробництво 100 тисяч карток вінничанина. Адже щомісяця, стабільно, є продаж 4-5 тисяч неперсоніфікованих карток і замовляють до 600 карток персоніфікованих, для пільгових категорій, — каже директорка КП «Вінницякартсервіс» Катерина Бабіна.

За її словами, наразі спостерігається дефіцит «сірих», неперсоніфікованих карток для проїзду, які продають в мережі кіосків «Преса».

— Ми замовили картки, їх друкують в Києві. Але через відключення світла виробництво затягнулося. Тому ми віддали всі залишки, що в нас були на реалізацію. І сподіваємося, що скоро отримаємо новий обсяг, — каже Катерина Бабіна.

Відео дня

Щодо проміжних результатів, то стара система з кондукторами показувала себе краще, ніж система з валідаторами.

— До реалізації проєкту до нас приїжджали групи консультантів для аналізування пасажиропотоку. Тоді ми визначили, що загалом трамваями, тролейбусами та автобусами впродовж дня у Вінниці перевозять 398 тисяч людей, — сказала Катерина Бабіна. — Але варто згадати, що електронний квиток у Вінниці почали повноцінно запускати під час пандемії. Через коронавірус кількість пасажирів впала до близько 150 тисяч пасажирів на день, і з того часу тримається на цьому рівні. Навіть повномасштабна війна не сильно вплинула на зниження пасажиропотоку — ми досі тримаємося на 150 тисячах пасажирів на день.

Крім того, серед інших причин зниження пасажиропотоку в муніципальному транспорті, Катерина Бабіна називає й такі: міграція людей, активне використання інших видів транспорту (авто, велосипеди, самокати), перехід до проїзду на маршрутках.

— Але, я задоволена, що ми обрали саме таку систему, що діє зараз. Бо коли зникав зв’язок, світло, та навіть коли в нас була надзвичайна ситуація з одним із серверів (постраждав від пожежі у будівлі - авт.), то автоматизована система оплати встояла і продовжувала ефективно працювати, — каже Бабіна.

Також директорка КП «Вінницякартсервіс» поділилася планами на майбутнє:

— На перспективу ми плануємо додавати нові сервіси до «Муніципальної картки вінничанина», впровадити її повну емуляцію в смартфоні та покращувати ті функції, працювати над вдосконаленням мобільних додатків «Е-квиток Вінниці» та «Транспорт Вінниці».

Прочитати інтерв’ю про електронний квиток у Вінниці можна в цьому матеріалі: 

 

Читайте також:

Прибуде через одну хвилину. Чи варто вірити транспортним застосункам та розумним зупинкам

«Поїздка була одна, а гроші зняли шість разів». Чому з банківських карток масово списують кошти

Усі маршрути на долоні. Що є в додатку, який слідкує за транспортом по GPS

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (3)
  • fank franko

    Навіщо потрібні ці всі дорогущі картки?Невже не дешевше надрукувати та продавати картонні проїзні які були раніше?Куди ділись кондуктори ?Адже по суті у Вінницькому громадському транспорті впроваджено повну ігнорацію і дискваліфікацію Української гривні!Людина яка тяжко заробила цю гривню не може нею розрахуватися тоді коли їй це потрібно.Це як?Електронні системі розрахунків дають постійні збої.А спробуйте добратися до валідатора у години пік?Єдине(на мою думку) для чого це потрібно-це жорсткий контроль за пересуванням громадян.Але це суперечить Конституції України.Коротше,як у приказці:"Торгували веселились,пощитали прослізились"!
  • Natasha Makarova

    Это ещё и с учётом всех потерянных, которые заново делают по 3-5 месяцев
  • Анатолий Гордий

    я  свою  ждал  9  месяцев

keyboard_arrow_up