«Поїздка була одна, а гроші зняли шість разів». Чому з банківських карток масово списують кошти

«Поїздка була одна, а гроші зняли шість разів». Чому з банківських карток масово списують кошти
  • Минулими вихідними чимало вінничан стикнулися з ситуацією, коли з їхніх банківських карток почали списуватися кошти. Подекуди кількість списань доходила до десяти. Що сталося?

Впродовж останніх суботи та неділі містяни фіксували масове списання коштів зі своїх банківських карток. До прикладу, на телеграм-каналі підтримки «Вінницякартсервіс» можна прочитати десятки повідомлень вінничан про списання грошей. Кількість списань у деяких сягає десятка. «Чому сьогодні цілий день з моєї картки списують кошти? Я взагалі нікуди не їздив сьогодні», — обурюється Сергій.

У фейсбук-спільноті «Вінницька матуся» також обговорюють це питання: «25.12. два рази проїхала у тролейбусі, оплату провела карткою, після того вже 3 рази з моєї карти було знято кошти за проїзд, останній 26.12, хоча транспортом більше не користувалася», — пише Любов Мовчан.

«Так само вчора і позавчора познімали по 6 разів! Хоч була лише одна поїздка на день! Це просто жах якийсь», — там же додає Дмитро Савченко. 

Відео дня

У КП «Вінницякартсервіс» про ситуацію знають. Директорка підприємства Катерина Бабіна каже, що причина масового списання не нова: списання плати за проїзд відбувається із затримкою. Про цю проблему ми вже писали раніше

— Нічого не сталося, просто банк проводив певні роботи, через що кілька днів гроші з карток пасажирів не списувалися. Списання проходило впродовж суботи та неділі. Це ті гроші, які у пасажирів не списалися за попередні поїздки, їхня заборгованість, але точно не якісь додаткові кошти, — пояснює директорка «Вінницякартсервісу» Катерина Бабіна.

За її словами, з аналогічною проблемою стикаються в усіх українських містах, що в них впроваджений е-квиток та банківські технології у транспорті. Платежі за проїзд мізерні на тлі інших банківських операцій, їх дуже велика кількість, тому їх не встигають обробляти одразу. Через це створюється черга з транзакцій. Вона може тривати не один день. А коли до неї доходить справа, починається списування за всі неоплачені поїздки. 

Пасажири можуть не помітити, що впродовж останніх днів їм не приходило сповіщення про списання коштів за проїзд. Тому коли пізніше, впродовж дня або двох, їм надходить близько десятка таких сповіщень, для них це стає неприємним сюрпризом. Катерина Бабіна каже, що над розв'язанням проблеми працюють, проте коли будуть позитивні результати, казати не береться.

Переглянути усі свої поїздки та списання оплати за них можна в мобільному застосунку «Е-квиток Вінниця» (Android, iOS). Також це можна зробити, звернувшись до офісу КП «Вінницякартсервіс», що на Соборній, 36.

Читайте також:

Прибуде через одну хвилину. Чи варто вірити транспортним застосункам та розумним зупинкам

Від отруєння чадним газом загинув вінничанин. Як захистити себе та близьких від подібної долі

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (41)
  • Алена Моисеенко

    Це жах..в неділю вечором моя дочка перебуваючи дома, п'ять раз заплатила за проїзд..
  • Vitaly Koval

    Така сама ху... ,6 поїздок за 2 дні,а воно каже то за попередні поїздки зняло, х.. їм буду їздити зайцем 6 поїздок
  • Алла Притуляк

    Я особисто телефонувала в картсервіс по цему питаню.Там мелят казна що, купа виправдань незрозумілого походження. Але суть в тому що ніхто не визнає цієї проблеми, і взагалі для них це не проблема. Тому навряд чи вам хтось пояснить в чому справа.
  • Vitaliy Sutyk

    то буде від моргунова ще на цукерки на ялинку

keyboard_arrow_up