На сторінці проекту #VisitVinnytsia з‘явилося нове відео з пейзажами міста, кав‘ярнями та визначними місцями.
Таким чином у життя втілюється новий бренд і айдетика міста під назвою #МістоІдей.
Новий промо-ролик – це романтична історія двох молодих людей, які знайомляться із Вінницею і врешті одне з одним. Усе це відбувається на фоні визначних вінницьких місць та популярних закладах.
"Жива та динамічна", не смішіть, бур'яни спочатку покосіть і дірки в дорогах полатайте, страшні фасади хрущівок хоча б муралами замалюйте, а то як в якомусь черноболі, кондицюювання повітря зробіть в транспорті, тому що в літку можна підсмажитись, а в зимку мумією стати, поїдьте до Польщі там вас навчать що таке "жива та динамічна", тільки дивіться обережно не втратьте свідомість від побаченого, тому що після нашого глухого не асфальтованого села, їх благоустрій міста може вас сильно вразити
Андрей Глембовский
Anonymous