У мерії запустили опитування щодо площі Гагаріна: архітектори хочуть дізнатися думку вінничан про світлофори та інші елементи з нової організації руху.
«Від 3 жовтня на площі Гагаріна змінена організація руху з влаштуванням нових пішохідних переходів до Центрального парку та встановленням світлофорів. Реалізоване рішення є тестовим», — йдеться на сторінці КП «Агенція просторового розвитку».
У їхньому дописі є посилання на Google-анкету, в якій викладені кілька питань:
На цю анкету відповили вже 171 людина, і з попередніх результатів можна встановити, що:
Ще 75 вінничан залишили побажання і коментарі. Ось кілька з них:
«Досить вже чіпати цю площу! Стало набагато безпечніше, бо постійно з Книжки літали як навіжені!».
«Варто покращити видимість делінеаторів у темну пору доби, коригування режиму роботи світлофорів задля зменшення «тягнучки» з Соборної, продовження роботи з покращення пішохідної інфраструктури».
«Пішохідний перехід на Соборній біля школи №2 ускладнився. Машини в корках не дуже зважають на пішоходів, машини стоять на «зебрі», особливо,небезпечно, коли після 17:00 переходять діти. Вони просто бояться навіть починати рух».
«Загалом вважаю рішення невдалим. Єдиний позитив — лівий поворот з Пирогова на Хм.шосе. Він дійсно став легшим і трохи безпечнішим, інші рішення — не стали такими.
Для пішоходів маленький інтервал — 17 секунд. Цього мало, щоб перейшла людина поважного віку.
Перехід від Арки до центру площі зайвий. Його часто перекривають трамваї, які за свій цикл не встигають проїхати площу.
Є небезпечним заштрихований кут очікування пішоходів біля трамвайної зупинки. Він йде у один рівень з дорогою, неуважний водій може в’їхати просто в людей. Цей кут бажано відокремити бордюром, таким чином трохи подовжити зону зупинки трамваю.
З точки зору автомобіліста — система руху всього перехрестя не синхронізована з іншими вулицями. Для прикладу, щоб виїхати з прилеглого до Універмагу дому чи зі складів потрібно а) пропустити трамвай зліва; б) пропустити трамвай справа; в) пропустити потік транспорту по Хм.шосе зліва; г) пропустити потік транспорту справа зі сторони соборної, який саме в цей час тільки пішов на свою хвилю і ти знову очікуєш 3-5 хвилин, заважаючи трамваям. І так по колу, іноді стоїш до 7-9 хвилин. Необхідно або ставити світлофор на виїзді з найближчих прилеглих територій або нормально синхронізувати світлофорні потоки на перехресті вище Гагаріна біля Книжки».
«Побажання повернути все, як було. А ще краще організувати на перехресті круговий рух без світлофорів».
«Як би не скаржились водії, але світлофори там тільки допомагають. Їздити стало безпечніше і рух став набагато організованим. Говорю як водій, не пішохід!».
Журналісти «20хвилин», нагадаємо, з’ясували, скільки витратили грошей на реорганізацію руху на площі Гагаріна.
Читайте також:
Безпека за ціною тягнучок. Перші результати від світлофорів на Гагаріна
Епіцентр ДТП стане осередком заторів? Що не так з планами на площу Гагаріна
Коло — не варіант. Як і навіщо змінюють схему руху на площі Гагаріна
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер