Як поскаржитися на водіїв та контролерів «Вінницької транспортної компанії»? Інструкція та контакти

Як поскаржитися на водіїв та контролерів «Вінницької транспортної компанії»? Інструкція та контакти
Фото ілюстративне, з архіву «20хвилин»
  • Що робити, якщо сталася суперечка з водієм або контролером у муніципальному транспорті Вінниці? 
  • Можна поскаржитися на дії співробітників «Вінницької транспортної компанії».
  • Куди звертатися та що треба сказати, щоб на скаргу відреагували?

Нам написала наша читачка, Наталія Ломоносова. Вінничанка поскаржилася на дії водія «Вінницької транспортної компанії».

«Водій тролейбуса №7 (бортовий номер 020), хам і неввічливий. Відмовився в грубій формі опустити пандус для дитини з інвалідністю. Дитина у візочку. 10 років хлопчику», — пише вона.

Фото надіслала Наталія Ломоносова

«Це вперше таке ставлення до нас за багато років. Зазвичай водії дуже ввічливі та уважні. Особливо сьомого маршруту», — додала Наталія Ломоносова.

Відео дня

Куди звертатися? 

Можна одразу на центральну диспетчерську «Вінницької транспортної компанії» за цим номером телефону: (0432)61-16-98

Тут треба розповісти про обставини інциденту, де він трапився — номер маршруту, бортовий номер транспорту — а також точний час події, що з вами трапилася.

Пізніше, після з’ясування усіх обставин, вам повідомлять про результат розгляду вашої скарги.

З приводу ситуації Наталії Ломоносової, то в диспетчерській нам розповіли, що «скарга вже розглядається».

Також вінничани часто користуються онлайн-інструментом для звернень. За цим посиланням ви можете написати скаргу або пропозицію до будь-якого посадовця з органів Вінницької міської ради. Зокрема, на питання щодо транспорту відповідає директор департаменту транспорту та міської мобільності Андрій Сорокін. Йому написати можна за цим посиланням.

На контролерів також можна скаржитися

Раніше ми запитували вінничан про їхнє ставлення до контролерів, що працюють в муніципальному транспорті.

У відповідь на наш допис у facebook отримали понад сотню коментарів, в яких люди ділилися власними враженнями від роботи контролерів: чимало негативних, але є і позитивні.

Куди поскаржитись на дії контролерів? Оскільки службою контролю завідує «Вінницька транспортна компанія», то надсилати скарги треба до них. Знову до центральної диспетчерської за номером: (0432)61-16-98

Потрібно чітко назвати ім’я та прізвище контролера, на якого ви подаєте скаргу та коротко описати причину.

Також можна залишити скаргу на номер «Цілодобової варти»: 15-60 / 0-800-601560 / (0432)65-15-60 / (0432)50-50-39 / (0432)60-15-60 / (0432)59-51-11. Або за допомогою онлайн-чату.

Раніше, нагадаємо, ми розповідали чому у вінничан списують гроші з карток за поїздки, яких начебто не було.

Опитування

Чи траплялися у вас скандали з водіями або контролерами у транспорті?

 

Читайте також:

Додаткові списання з карток і блокування — про проблеми з валідаторами у Вінниці

«Хами, інколи трапляються ввічливі люди», — вінничани про контролерів у транспорті

Скільки коштували для Вінниці «нові» трамваї зі Швейцарії

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (31)
  • Inna Slobodianiuk
    Доброго дня. Чому так рідко ходить 3Б? 2 дні 25 хв очікую. АВ3956кт - взагалі немає терміналу для оплат. Вирішіть це запитання будь ласка. Чому маю запізнитися на роботу через транспорт?
  • Dasha Moskovchyk
    Ранок, 8:50, 30 березня

    У тролейбус 362 валідатор - не видає чеки, розрахувалася сьогодні за військового, бо він не місцевий і не знав, що у Вінницькому транспорті не можна розрахуватись готівкою… я розрахувалась за його проїзд, та хотіла попередити водія, що валідатор не видає чеки і що я за чоловіка розрахувалась, але вихожу раніше… і в разі чого, щоб водій просто попередила контролерів, якщо вони зайдуть…

    На що вона сказала, я не відповідаю за те що відбувається в салоні…

    Я звичайно, розумію… можливо в її обов’язки це не входить, але мені здається потрібно повернути розрахунок готівкою назад!!! Або ж слідкуйте краще за валідаторами!!!

    Водій (жінка) тролейбусу 362
  • Марина Твердохліб
    Вітаю)

    Щойно водій тролейбуса#4 на зупинці Гетьмана Мазепи (номер 035) перед моїм носом зачинив двері і поїхав.Така ситуація припустима?
  • Наталья Шолом
    Хамству наших контролерів немає меж. Часто чую як вони розмовляють з пасажирами і завжди думала ,що мене це не торкнеться. Сьогодні везла з 2 лікарні дитину з температурою. Виходити мали на Корнелюка(тобто 2 зупинки їхати) Коли зайшла одразу розрахувалася за себе і за дитину однією муніципальною карткою через функцію "додаткова оплата".

    Зі мною разом на зупинці зайшли два контролери: жінка у віці і молодий хлопець. Я показала проплату, виявилось ,що їх прибор не показує за другу людину. Їй люди казали , що я проплатила і вони бачили ,що другу проплату я робила. Все було дарма вона примусила мене ще раз проплатити , я проплатила ,але обурена, що за 2 зупинки заплатила тричі.

    Чому я заплативши за проїзд маю щось доводити контролеру, червоніти як школярка , бо мене звинувачують в брехні.
    Cheshik Polek reply Наталья Шолом

    Прилад не показує другу оплату? Тоді це "цирк на дроті", а не прилад! Для чого ж торі існує функція додаткової оплати? Якби раптом ще й штраф надумали виписати, то звертайтесь до оператора "муніципальної картки вінничанина", контакти тут (внизу сайту): https://et.vn.ua/  

    Також можете спробувати зателефонувати їм і викласти суть проблеми. Можливо, повернуть на баланс зайве списані кошти (не факт, але спробуйте). Також можете подати скаргу на контролерів та на ім'я міського голови, що контролерів не забезпечили обладнанням, яке б показувало належним чином "додаткову оплату".

keyboard_arrow_up