Як поскаржитися на водіїв та контролерів «Вінницької транспортної компанії»? Інструкція та контакти

Як поскаржитися на водіїв та контролерів «Вінницької транспортної компанії»? Інструкція та контакти
Фото ілюстративне, з архіву «20хвилин»
  • Що робити, якщо сталася суперечка з водієм або контролером у муніципальному транспорті Вінниці? 
  • Можна поскаржитися на дії співробітників «Вінницької транспортної компанії».
  • Куди звертатися та що треба сказати, щоб на скаргу відреагували?

Нам написала наша читачка, Наталія Ломоносова. Вінничанка поскаржилася на дії водія «Вінницької транспортної компанії».

«Водій тролейбуса №7 (бортовий номер 020), хам і неввічливий. Відмовився в грубій формі опустити пандус для дитини з інвалідністю. Дитина у візочку. 10 років хлопчику», — пише вона.

Фото надіслала Наталія Ломоносова

«Це вперше таке ставлення до нас за багато років. Зазвичай водії дуже ввічливі та уважні. Особливо сьомого маршруту», — додала Наталія Ломоносова.

Відео дня

Куди звертатися? 

Можна одразу на центральну диспетчерську «Вінницької транспортної компанії» за цим номером телефону: (0432)61-16-98

Тут треба розповісти про обставини інциденту, де він трапився — номер маршруту, бортовий номер транспорту — а також точний час події, що з вами трапилася.

Пізніше, після з’ясування усіх обставин, вам повідомлять про результат розгляду вашої скарги.

З приводу ситуації Наталії Ломоносової, то в диспетчерській нам розповіли, що «скарга вже розглядається».

Також вінничани часто користуються онлайн-інструментом для звернень. За цим посиланням ви можете написати скаргу або пропозицію до будь-якого посадовця з органів Вінницької міської ради. Зокрема, на питання щодо транспорту відповідає директор департаменту транспорту та міської мобільності Андрій Сорокін. Йому написати можна за цим посиланням.

На контролерів також можна скаржитися

Раніше ми запитували вінничан про їхнє ставлення до контролерів, що працюють в муніципальному транспорті.

У відповідь на наш допис у facebook отримали понад сотню коментарів, в яких люди ділилися власними враженнями від роботи контролерів: чимало негативних, але є і позитивні.

Куди поскаржитись на дії контролерів? Оскільки службою контролю завідує «Вінницька транспортна компанія», то надсилати скарги треба до них. Знову до центральної диспетчерської за номером: (0432)61-16-98

Потрібно чітко назвати ім’я та прізвище контролера, на якого ви подаєте скаргу та коротко описати причину.

Також можна залишити скаргу на номер «Цілодобової варти»: 15-60 / 0-800-601560 / (0432)65-15-60 / (0432)50-50-39 / (0432)60-15-60 / (0432)59-51-11. Або за допомогою онлайн-чату.

Раніше, нагадаємо, ми розповідали чому у вінничан списують гроші з карток за поїздки, яких начебто не було.

Опитування

Чи траплялися у вас скандали з водіями або контролерами у транспорті?

 

Читайте також:

Додаткові списання з карток і блокування — про проблеми з валідаторами у Вінниці

«Хами, інколи трапляються ввічливі люди», — вінничани про контролерів у транспорті

Скільки коштували для Вінниці «нові» трамваї зі Швейцарії

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (36)
  • Людмила Стасюк
    Доброго ранку! Велике прохання звернути увагу на графік роботи маршруту 3 Б! Вранці не можливо їх дочекатися , а вечері після 19.00 взагалі немає! Зіджають з рейсу! Просто жах
  • ZMaryshev Maryshev
    Сьогодні 29.07.2025р. о 9.26 водій тролейбуса  ,бортовий номер 047 маршрут 22 "Десна-Вишенька" порушив посадову інструкцію та правила дорожнього руху ,не під'їхав до облаштованої зупинки ,а зупинився на відстані 2.5-3метри від бордюра.Громадяни змушені були плигати з зупинки (зазначу що висота бордюра до40 см)на проїзну частину дороги щоб добратись до тролейбуса.

    Зупинка облаштована за новими вимогами ДБНу невже водієві важко ,чи може він не вміє, під'їхати до бордюра.

    І хочу зазначити що це не поодинокий випадок ,це систематично водіїї на зупинках нашому "комфортному місті" так роблять .

    Навчіть водіїв під'їжджати до зупинок  згідно правил.
  • Читач81
    17 червня оплатила проїзд банківською картою в тролейбусі, але кошти з рахунку не знялись, але на всякий випадок, щоб мене не оштрафували, після цього я ще оплатила за проїзд через QR код. Потім ввечері, коли на карті в мене не було коштів в мене хотіли списати 12 грн за проїзд, але нагадую, що я оплатила проїзд в тролейбусі просканувавши QR код. Сьогодні 19 червня в мене зняли з карти майже 500 грн. Як це називається??? Чому кошти з карти не знімаються одразу????
  • Олена Грабар
    5 тролейбус. Потрібно було сплатити за поїздку двох осіб. На першу оплату валідатор видав чек, другу оплату зробили так, як підказували люди, натиснули кнопку "додаткова оплата" і знову приклали телефон. На екрані телефону з'явилася галочка про схвалення оплати. Чек не з'явився. Зробили ще так само двічі. Знову банк схвалив - чека немає. Зайшли контролери, ми пояснили їм ситуацію, натомість почули про штраф, просили пояснити, що робити в такій ситуації, але почули тільки: "Питайте в людей, водія..." Коли в їх присутності повторили оплату - ситуація повторилася. Нам повідомили, що це не спрацьовує валідатор і треба шукати інший в тролейбусі. Також контролери запропонували нам вирішувати проблему з компанією, яка обслуговує валідатори. Питання: якщо в тролейбусі спустить колесо, пасажири повинні звертатися до шиномонтажу? Додам, що така ситуація з валідатором трапилась не вперше. Минулого разу чека не було, але контролер при перевірці заспокоїв, що оплата пройшла, все добре. Тому і цього разу ми вирішили, що це якийсь збій, оскільки банк схвалив оплату. Виявилось, що Банк схвалив оплату, а система її не зафіксувала, чи то гроші не дійшли до транспортної компанії і банк їх не спише. Але ж банківські повідомлення й квитанції за цю послугу надходять через 2 дні. Тому ми й вирішили, що все сплачено. Але наші пояснення зовсім не цікавили контролерів, їм байдуже, чи працюють ці валідатори. Можливо, варто було зацікавитись цим питанням й повідомити керівництву чи у відповідну службу, що люди не можуть скористатися терміналом і сплатити за послугу. Але ні! Дійшло до абсурду. Замість допомоги - образи, погрози поліцією. В результаті ми запізнилися за дитиною в дитячий садочок, отримали стрес, в той час, як гамірлива компанія юнаків, які не сплатили за проїзд і не намагалися це зробити, спокійно вийшли з тролейбуса в супроводі лагідних посмішок жіночок-контролерів. На жаль не запитали прізвищ цих відповідальних працівниць, але на майбутнє зробили для себе висновки.  Подія сталася 16 червня приблизно о 13.10 тролейбус 5 рухався біля ТРЦ Мегамол.

keyboard_arrow_up