Як поскаржитися на водіїв та контролерів «Вінницької транспортної компанії»? Інструкція та контакти

- Що робити, якщо сталася суперечка з водієм або контролером у муніципальному транспорті Вінниці?
- Можна поскаржитися на дії співробітників «Вінницької транспортної компанії».
- Куди звертатися та що треба сказати, щоб на скаргу відреагували?
Нам написала наша читачка, Наталія Ломоносова. Вінничанка поскаржилася на дії водія «Вінницької транспортної компанії».
«Водій тролейбуса №7 (бортовий номер 020), хам і неввічливий. Відмовився в грубій формі опустити пандус для дитини з інвалідністю. Дитина у візочку. 10 років хлопчику», — пише вона.

«Це вперше таке ставлення до нас за багато років. Зазвичай водії дуже ввічливі та уважні. Особливо сьомого маршруту», — додала Наталія Ломоносова.
Куди звертатися?
Можна одразу на центральну диспетчерську «Вінницької транспортної компанії» за цим номером телефону: (0432)61-16-98
Тут треба розповісти про обставини інциденту, де він трапився — номер маршруту, бортовий номер транспорту — а також точний час події, що з вами трапилася.
Пізніше, після з’ясування усіх обставин, вам повідомлять про результат розгляду вашої скарги.
З приводу ситуації Наталії Ломоносової, то в диспетчерській нам розповіли, що «скарга вже розглядається».
Також вінничани часто користуються онлайн-інструментом для звернень. За цим посиланням ви можете написати скаргу або пропозицію до будь-якого посадовця з органів Вінницької міської ради. Зокрема, на питання щодо транспорту відповідає директор департаменту транспорту та міської мобільності Андрій Сорокін. Йому написати можна за цим посиланням.
На контролерів також можна скаржитися
Раніше ми запитували вінничан про їхнє ставлення до контролерів, що працюють в муніципальному транспорті.
У відповідь на наш допис у facebook отримали понад сотню коментарів, в яких люди ділилися власними враженнями від роботи контролерів: чимало негативних, але є і позитивні.
Куди поскаржитись на дії контролерів? Оскільки службою контролю завідує «Вінницька транспортна компанія», то надсилати скарги треба до них. Знову до центральної диспетчерської за номером: (0432)61-16-98
Потрібно чітко назвати ім’я та прізвище контролера, на якого ви подаєте скаргу та коротко описати причину.
Також можна залишити скаргу на номер «Цілодобової варти»: 15-60 / 0-800-601560 / (0432)65-15-60 / (0432)50-50-39 / (0432)60-15-60 / (0432)59-51-11. Або за допомогою онлайн-чату.
Раніше, нагадаємо, ми розповідали чому у вінничан списують гроші з карток за поїздки, яких начебто не було.
Чи траплялися у вас скандали з водіями або контролерами у транспорті?
Читайте також:
Додаткові списання з карток і блокування — про проблеми з валідаторами у Вінниці
«Хами, інколи трапляються ввічливі люди», — вінничани про контролерів у транспорті
Скільки коштували для Вінниці «нові» трамваї зі Швейцарії
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
Зупинка облаштована за новими вимогами ДБНу невже водієві важко ,чи може він не вміє, під'їхати до бордюра.
І хочу зазначити що це не поодинокий випадок ,це систематично водіїї на зупинках нашому "комфортному місті" так роблять .
Навчіть водіїв під'їжджати до зупинок згідно правил.