«Хами, інколи трапляються ввічливі люди», — вінничани про контролерів у транспорті

- Ми запитали наших читачів про те, як вони оцінюють роботу контролерів у громадському транспорті Вінниці.
- У відповідь на наш допис у facebook отримали понад сотню коментарів, в яких люди ділилися власними враженнями від роботи контролерів: чимало негативних, але є і позитивні.
- Відібрали кілька відповідей та склали інформацію про те, куди надсилати свої скарги на службу контролю.
Питання було таким: «Як ви оцінюєте роботу контролерів в громадському транспорті». З-поміж 140 коментарів відібрали кілька відповідей.
Галя Нечмілова
— Контролери як скажені собаки. Де ви тільки таких берете?
Олексій Потребчук
— Все добре. Але, коли вони через зупинку заходять і перевіряють оплату, то це трохи бісить.
Юлія Леві
— Дуже рідко користуюсь громадським транспортом, але жодного разу не зустрічала адекватного контролю. Таке враження, що це наглядач в концтабір зайшов. Хамовиті, зверхні, гавкають наче пси. Особливо до тих, хто не може їм відповісти, дітей, жінок. Може це такий містичний збіг, але нормальних (контролерів - авт.) я не бачила.
Надія Гесик
— Дуже позитивно (ставлюсь до контролерів - авт.). Кілька раз бачила ситуацію, що людина не оплатила, на зауваження контролера почали хамити. Тим, хто платить вчасно — ніяких зауважень контролери не роблять, дякують завжди за оплату. Незадоволені ті, хто не хоче платити.
Олена Терещенко
— Колись мала необережність, їдучи з роботи задрімати, то контролер так мене терміналом в руку штовхнув, що отримала синець. А дядько здоровенний, силу в руках неабияку має. Це «контролер» якому треба орати, а не проїзні перевіряти.
Валентина Курбатова
— Постійно відбуваються перевірки у громадському транспорті. Жодного разу не бачила хамства (від контролерів - авт.). Чітко виконують свою роботу та поблажливо ставляться до порушників
Анастасія Скопик
— Мені виписали штраф, як тільки я зайшла, не проїхавши жодної зупинки. Запитавши чому так, мені відповіли: «як зайшла, то за проїзд плати, а не по телефону розмовляй». Контролерів потрібно адекватних! Одні підстаркуваті баби, вирощені «совєтами», не маючи ніякої вихованості й здорового глузду!
Алла Троян
— Оплачувала через телефон, додатком приват 24. А як показати контролеру оплату, не знала. Жіночка допомогла, показала як підтвердити оплату, все було ввічливо.
Переглянути інші коментарі можете у нашій спільноті, за цим дописом.
Де можна висловити свої зауваження?
Крім того, вінничани в коментарях зауважували, що нерідко оплата через валідатор або по SMS, не проходить вчасно: люди платили за проїзд, але квиток одразу не отримували. І щоб це подолати пропонували:
- відновити продаж разових квитків у громадському транспорті водієм, як це було до початку ковіду;
- встановити автомати для продажу квитків просто в салоні транспорту або на зупинках, де можна було б оплатити проїзд готівкою та монетами.
А куди поскаржитись на дії контролерів? Оскільки службою контролю завідує «Вінницька транспортна компанія», то надсилати скарги треба до них.
Потрібно чітко назвати ім’я та прізвище контролера, на якого ви подаєте скаргу та коротко описати причину. Контактна інформація транспортної компанії, за сайтом «Вінницький трамвай», це:
- електронна пошта: [email protected]
- (0432)61-16-98 Центральний диспетчер
- (0432)61-16-93, 067-442-57-56 Приймальня генерального директора КП «ВТК».
Також можна залишити скаргу на номер «Цілодобової варти»: 15-60 / 0-800-601560 / (0432)65-15-60 / (0432)50-50-39 / (0432)60-15-60 / (0432)59-51-11. Або за допомогою онлайн-чату.
Раніше, нагадаємо, ми розповіли, які права має пасажир транспорту і коли можна не платити штраф за безквитковий проїзд контролеру.
Чи траплялися у вас конфлікти з контролерами?
Читайте також:
«Маршрутками катайтесь і не скигліть». Чому вінничани незадоволені роботою громадського транспорту?
Виїжджаю з депо, коли місто ще спить», — вінничанка, яка працює водійкою тролейбуса 43 роки
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
Якось на кінцевій зупинці "Залізничний вокзал" зайшли пасажири, всі (і я теж) оплатили за проїзд. Потім через пару зупинок заходять контролери, і у всіх, хто зайшов на кінцевій - термінал показує, що не оплачено. Кричать, скандалять, люди відсварюються, що оплачували... Але як пройшли половину салону, і у всіх показує, що не оплатили - почало до них щось доходити... Пішли до водія питати - а той каже, що на кінцевій забув "закрити зміну" валідаторів оплати на кінцевій.
Тобто, на кінцевій він не "закрив зміну", всі оплатили, а він згадав вже пізніше і "закрив зміну" через пару зупинок. Відповідно, всі виявились нібито "зайцями".
Так ті контролери всім зіпсували настрій, накрутили, а виходячи з тролейбуса - НАВІТЬ НЕ ВИБАЧИЛИСЬ!
Водій теж "красень" - запустив їх на передні двері, а про свій "прокол" не попередив.
Так той дибіл двометровий так почав верещати, думала оглохну. Тай я не розгубилась і почала в відповідь верещати на нього. Тільки тоді воно приглохло трохи.
Якісь як дикарі з глухого лісу....
Питання тільки в бажанні.