На презентації першого тролейбусу «Вінниця» гендиректор «Вінницької транспортної компанії» Михайло Луценко розказав деякі подробиці реконструкції колій на Соборній. Зокрема про те, що роботи розпочнуться з червня, а щоб їх виконати швидко — потрібно перекрити рух для транспорту.
— Була дискусія — зупиняти рух або ні. І все-таки прийнято рішення зупинити рух та розпочати реконструкцію колій, орієнтовно у червні. Чому літом? Бо зменшується пасажиропотік: студенти і школярі на канікулах, вінничани їдуть у відпустки.
А без зупинки руху підрядник буде робити ці роботи значно довше. Адже це великий обсяг роботи: багато техніки потрібно буде залучати, яку потрібно буде десь ставити, складати будівельні матеріали.
Поки трамваї не будуть їздити містом, в плані є ще й реконструкція колій на Замостянській (від Стеценка до палацу «Зоря» - авт.) та заміна трамвайних рейок на Батозькій (колишня Кірова - авт.). Попередньо, вирішили так, — сказав Луценко.
Раніше він казав, що точна дата зупинки руху буде відома після перемовин з компанією, яка зробить реконструкцію колій.
Нагадаємо, «оксамитову» колію на Соборній робили у 2007 році. Тоді нові шляхи поклали на відрізку вулиці від торговельно-економічного інституту до католицького костелу. Зробити все не зуміли, адже не вистачило бюджетних грошей.
Відремонтувати повністю збираються цього року. На початку квітня у ProZorro опублікували тендер на виконання реконструкції колій, що на Соборній. За ним майбутній підрядник має замінити рейки на двох ділянках: від школи №2 до Театральної і від вулиці Кропивницького до Центрального мосту.
Там мають зробити «оксамитову» колію; кошторисна вартість проекту — 46 мільйонів 812 тисяч гривень. Підрядника визначать після проведення аукціону, 23 квітня.
Читайте також:
Фото: «20хвилин», ілюстрації з книги «Вінницький трамвай. 100 років»
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 44 від 30 жовтня 2024
Читати номер
Slava Slava
Наталья
Вадим Ммм
Вадим Ммм
Кроме "колий" нет чё делать? Долбоебы ебаные
Наталья reply Вадим Ммм