Соборна без трамваїв. Що там роблять і як їздить транспорт?

- З 15 до 29 липня зупинили рух трамваїв №1,4,6. Усе через реконструкцію колій біля МакДональдса.
- Там розпочали демонтаж колій: працівники роблять навіть у дощ.
- За обмеженням руху слідкують поліцейські. Їх «Рено» пропускає громадський транспорт. І, вибірково, легковики.
З понеділка, 15 липня, почали ремонтувати колії на Соборній. Для цього припинили рух трамваїв, що їздили до Залізничного вокзалу. Утім, центральною вулицею продовжує їздити інший громадський транспорт.
Щоб контролювати обмеження руху на перехресті Оводова-Соборна стоїть авто з поліцейськими. Одночасно, вони виконують функцію «воріт»: їхнє «Рено» пропускає тролейбуси, автобуси та маршрутки та перекриває доступ для легковиків.
— Пропускаємо громадський транспорт та будівельну техніку. Деякі автомобілі пропускаємо. Водії пояснюють, що інакше у дворики не можуть заїхати, — розказали поліцейські.
Усім іншим пропонують рух в об’їзд — на вулицю Оводова з боку міськвиконкому та знов відкриту вулицю Соловйова з боку «Скайпарку».
Тим часом на будівельному майданчику робітники працюють над демонтажем колій. Там частково зняли рейки, вирізають кріплення. Для цього запустили трактор з відбійником, який «виштовхує» шматки бетону і металу.
Декілька працівників вирізають рейки газовим різаком.
Роблять це навіть у дощ. А щоб вода не заважала, «здувають» її стисненим повітрям.
Вже за два тижні, до 29 липня, робітники мають змонтувати на цій ділянці «оксамитову колію» — рейки закріплять на залізобетонних плитах, які встановлять на шар з щебеню, бетону і гідроізоляції. Такі вже зробили на площі Гагаріна, на Замостянській.
На нові колії біля МакДональдса витратять 524 тисячі гривень. Генеральний підрядник — товариство «Шляхбуд», яке робить реконструкцію вулиці Замостянської (від «Зорі» до Будинку офіцерів).
Тим часом, змінили схему руху, про що писали в цьому матеріалі: Ремонт трамвайних колій на Соборній: як ходитиме громадський транспорт.
Нагадаємо, колії біля МакДональдса робили 12 років тому. У 2007 році почали будувати «оксамитову» колію, що зменшує шум та вібрацію від вагонів. Взялися за дві ділянки: від вулиці Оводова до торговельно-економічного університету та від Оводова до будівлі «Укртелекому».
Залишок старої колії на інших ділянках Соборної не змогли замінити, бо на це не виділили коштів з бюджету. При будівництві нових ліній на Соборній біля тротуару монтували реверсну колію, а сама вулиця була повністю перекрита для іншого транспорту.
У 2017 році мерія замовила проект реконструкції Соборної. Але того року вулицю не захотіли робити, бо був закритий на ремонт Київський міст. Проект відклали. Після завершення реконструкції мосту, мерія повернулася до наміру оновити колію на головній вулиці.
Водночас, тендер для заміни рейок на двох ділянках Соборної — від школи №2 до Театральної та від вулиці Кропивницького до Центрального мосту, скасували. На нього закладали понад 46 мільйонів гривень.
Читайте також:
- Як за два мільйони гривень ремонтують зупинку біля театру
- Реконструкція між Будинком офіцерів та Ювілейним. Що каже про це мер Вінниці?
- Обговорення перебудови кварталів біля «Спартака» закінчилося викликом поліції
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
-
Артем ПустовитА чому не проводять роботи цілодобово по змінах? Раніше так було... Щоб швидше закінчити?
-
Igor GorbanТреба зробити петицію щоб повернути маршрут 34 Барське шосе-Ж/д вокзал.Галя reply Igor GorbanКурсує 29 маршрутка, вона повторює бувший 34, але їде іше далі. Протчгом найближчого десятиліття планується повернення курсування трамвая повз ц,ринокAnonymous reply ГаляГалю,не будь дурепою. Ніхто не пустить трамвай повз ЦР.
-
AnonymousА чому не зробили реверсний рух трамваїв?
-
Ольга ОткаленкоНа Барське нічим добратисяСашка reply Ольга Откаленкото не їздіть........... сидіть дома!