Цю вулицю ремонтують вже другий рік підряд. Минулого року відремонтували ділянку від Будинку офіцерів до «Локомотиву», а у 2019-му взялися за відрізок вулиці від стадіону до 45-го заводу.
У мерії раніше говорили, що готові здати об’єкт до Дня міста 14 вересня. Тож на реконструкцію вулиці залишився один тиждень. І у суботу, 7 вересня, подивилися, що відбувається на другій черзі Замостянської.
Починаю крокувати від палацу мистецтв «Зоря». Впадає у око нова організація простору: прибрали стоянку біля «Варшави» і на цьому місці подовжили центральну алею, яку нині укладають плиткою. Там, також, можуть облаштувати копію Варшавського замку.
Щодо трамвайної колії, то будівельники вирізали розворотне кільце, що було на перехресті Замостянської і Стрілецької. Та зрізали гілку колії від «Прозорого офісу» в бік 45-го заводу, яка регулярно не використовувалася. Натомість, на всій протяжності Замостянської тепер є колія за технологією «оксамитовий шлях».
Йду далі, і помічаю, що по тротуарах навколо центральної частини Замостянської викопали чималу кількість лунок під дерева. За попередніми планами, їх тут висадять 220 штук!
Примітним стало ще й те, що пересунули трамвайну зупинку ближче до «Зорі». Хоча ще немає павільйону, але місце зупинки видно по підвищеній платформі, на кшталт тим, що вже зроблені на першій черзі Замостянської.
Вздовж всієї центральної алеї працюють десятки людей: робітники укладають плитку, верхній шар асфальту на дорогах, засипають ґрунт обабіч алеї.
Побачив директора «Вінницязеленбуду» Ігоря Любовського, який під’їхав на білому позашляховику та пішов одразу до робітників. Чоловік голосно розказував, що і як потрібно робити на алеї своїм підопічним з «Зеленбуду».
На перехресті Замостянської з Янгеля примітили ще одну новацію — замотані у плівку «дублери». Вони будуть дублювати сигнал зі світлофорів для пішоходів, які хочуть перейти дорогу по центральній алеї.
«Дублери» висотою не більше 1 метра. І вони допомагають дізнатися, коли можна переходити дорогу, якщо не хочеш відривати погляд від смартфона. Хоча, на думку автора, це є не дуже й потрібною «іграшкою». Як вона працює — можете пересвідчитися на перехрестях Космонавтів-Келецька, Космонавтів-Первозванного.
Крім зупинки на «Зорі», зміщують трамвайну зупинку «вулиця Академіка Янгеля». Тепер вона буде розташована біля головного входу в «Прозорий офіс». Знову ж таки, павільйону ще немає, але вже добудували підвищену платформу.
І навпроти неї збудували основу під ще одну зупинку. Її поставлять з правого боку від входу до стадіону «Локомотив». Хоча вінничани поважного віку неодноразово просили поставити зупинку біля лікарні на Замостянській.
Проходжу повз котків та асфальтоукладальників, що роблять новий асфальт і бачу червоні смуги з краю дороги. Велосмугу на Замостянській вирішили пофарбувати у червоний колір, як раніше це зробили на вулиці Воїнів-Інтернаціоналістів.
Але чи перестануть на ній паркуватися водії, враховуючи, що місця для парковки їм не вистачає? Згодом буде видно.
Отож, що буде готове на вулиці до 14 вересня?
— Взагалі, я не люблю загадувати. Краще прийдете на День міста і побачите, що зроблено, — каже директор міського департаменту комунального господарства та благоустрою Володимир Ніценко. — Робітники працюють, не покладаючи рук. І зараз там укладають плитку та верхній шар асфальту. Буде готове тротуари, дорога, центральна частина, освітлення, зупинкові павільйони. Замостянську завершимо до Дня міста по максимуму.
Загальна вартість реконструкції — 89 мільйонів 392 тисячі 356 гривень, з яких 50% — покриває місцевий бюджет, а іншу половину — Держфонд регіонального розвитку. Генеральний підрядник — товариство «Шляхбуд».
Після завершення ремонту Замостянської запланували реконструкцію проспекту Коцюбинського та реконструкцію вулиці Стрілецької на відрізку від Замостянської до Тимірязєва.
Чи задоволені реконструкцією Замостянської?
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Андрей Николаев
Ігор