Платити по-новому за проїзд будемо з весни 2019 року

Платити по-новому за проїзд будемо з весни 2019 року
Це тестова установка бортової мережі, пояснили у «Вінницякартсервіс». Повноцінно система е-квитка запрацює у транспорті Вінниці у серпні 2019 року
  • Чеська компанія «Мікроелектроніка» почала прокладання мережі для електронного квитка в громадському транспорті
  • Розраховуватися за проїзд будемо безготівково — «Муніципальною карткою», яка буде схожа на банківську.
  • У мерії очікують, що тестування валідаторів та усієї системи е-квитка розпочнеться в березні-квітні наступного року

У Вінниці міркують про електронний квиток ще з 2013 року. Мета впровадження такої системи: полічити пільговиків, зробити чітку компенсацію за їх проїзд та мати актуальні дані про пасажиропотік у громадському транспорті.

Для втілення проекту знайшли інвестора. Європейський банк реконструкції та розвитку дав 5,5 мільйонів євро для впровадження системи і ще один мільйон євро дає місто. А у травні цього року визначилися з підрядником робіт: змонтує систему електронного квитка чеська компанія «Мікроелектроніка».

І нещодавно вони поділилися результатами своєї роботи. У дописі комунального підприємства «Вінницякартсервіс» (це підприємство керує реформою платіжної системи в транспорті - авт.) виклали фото, як робітники прокладають мережу та встановлюють валідатори в різних видах транспорту.

Відео дня

Платити по-новому за проїзд будемо з весни 2019 року, фото №1 на сайті 20minut.ua

Керівниця «Вінницякартсервіс» Катерина Бабіна пояснила, що це зробили тестову установку бортової мережі в шести одиницях транспорту: два трамваї, два автобуси, один муніципальний автобус та одне маршрутне таксі.

— Це тестова установка бортової мережі. По суті, це кабелі, які будуть під обшивкою салону транспорта. Так разом з транспортниками, «Мікроелектронікою» ми зрозуміємо, де потрібно поставити валідатори. А вже з жовтня почнеться масовий монтаж мережі, що триватиме до лютого 2019 року Для городян це не буде відчутно: усі дроти будуть заховані в увесь транспорт.

Платити по-новому за проїзд будемо з весни 2019 року, фото №2 на сайті 20minut.ua
Катерина Бабіна, директорка КП «Вінницякартсервіс»

Після завершення установки бортових мереж фахівці розпочнуть облаштовувати валідатори та паралельно почнуть видавати муніципальні картки пільговикам.

— Орієнтовно, це буде з березня 2019-го. Повноцінний запуск електронного квитка запланований на квітень, коли обладнають валідаторами 100 одиниць транспорту. У червні — 200 одиниць, а у серпні — увесь міський транспорт буде обладнаний валідаторами, буде повністю діяти торгово-сервісна мережа з продажу та обслуговування, — казала директорка «Вінницякартсервіс». — Крім того, монтаж систем буде відбуватися як в маршрутках, так і в муніципальних видах транспорту. Чеські фахівці мають таку можливість обладнати все одночасно, а не як планували в два етапи.

Питаємо чи запрацює електронний квиток одночасно в тролейбусах, автобусах, трамваях та маршрутках?

— Поки що не можу сказати, адже людям потрібно ще показати як використовувати валідатори, як користуватися картками, де їх поповнювати. Про одночасний запуск е-квитка в усіх видах транспорту будуть приймати рішення органи міської влади, «Вінницька транспортна компанія», — відповіла Катерина Бабіна.

Майже 400 тисяч поїздок відбувається щодня у Вінниці. І на цю масу пасажирів треба кондуктори. Навіть з появою автоматизованої оплати кондуктори будуть працювати ще довгий час.

Платити по-новому за проїзд будемо з весни 2019 року, фото №3 на сайті 20minut.ua

— У громадському транспорті ще довго працюватимуть кондуктори. Вони стануть нашими консультантами, які пояснюватимуть як користуватися валідатором. І будуть контролерами. Тим паче, на комунальних підприємствах Вінниці є багато вакансій. Тому, запевняю, без роботи ніхто не залишиться, — казав раніше заступник мера Владислав Скальський.

Також в мерії зазначали, що поява електронного квитка не збільшить вартість проїзду в громадському транспорті.

Детально про систему е-квитка в цих матеріалах:

Фото в матеріалі: фейсбук-сторінка «Вінницякартсервіс», архів «20хвилин»

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (19)
  • Олексій
    Для чого робити всім ще одну картку, чому б зразу не передбачити розрахунок пейпасом БЕЗ друку квитка і при перевірці проводити валідацію по номеру карти?
  • Наталья
    Раньше ехали на рынок на ступеньке старого ЛАЗа, с застиранной торбой. Но была корка хлеба и картошка - своя! А теперь сто видов колбасы и пресловутое Мальборо со жвачками, НО зарплату портят в кредит
  • Наталья
    Будь ласка, ніяких дурнікетів в дверях, як планувалося, особливо в староміських автобусах. Люди заштовхують один одного, щоб хоч якось їхати. Купіть 20 тролейбусів і 10 автобусів і тоді робіть турнікети
  • Юрій
    А дизайн картки жахливий.
    Алекс reply Юрій
    а сколько будет стоить сама карточка

keyboard_arrow_up