Вже більше двох місяців у Вінниці працює електронний квиток — у транспорті є валідатори, через які можна розрахуватися банківським пластиком і муніципальною карткою вінничанина. Про ціну системи поспілкувалися з директоркою КП «Вінницякартсервіс» Катериною Бабіною в ефірі телеканалу UA:Вінниця.
Зокрема, очільниця картсервісу розповіла скільки коштує впровадження електронного квитка у Вінниці:
— Коли ми планували проект, то кошторисна вартість системи складала 9 мільйонів гривень, серед яких 1 мільйон євро мала інвестувати Вінницька міська рада. А інше — позика від Європейського банку реконструкції та розвитку. Але ми провели двоетапний міжнародний тендер, в якому брали участь понад 100 компаній з 17 країн світу. Тендерні процедури заощадили нам 2,5 мільйона євро. Переможці конкурсу компанія «Мікроелектроніка» з Чехії. Сума контракту — 5 мільйонів 532 тисячі євро, — каже Бабіна.
— Яку частину вже освоїли? — спитав журналіст.
— На сьогоднішній день ми платимо тільки за готову комплексну систему. Встановили обладнання на 100 одиницях транспорту — оплатили частину контракту, змонтували систему на 200 одиницях транспорту — оплатили другу частину контракту, — відповіла директорка «Вінницякартсервісу». — Тому на сьогодні ми оплатили близько 2,9 мільйона євро. Остаточний розрахунок буде після того як будуть облаштовані всі табло на зупинках (50 штук - авт.) і будуть залучені приватні перевізники до системи.
Голова правління ГО «Ділова Вінниця» Геннадій Поліщук запитав про те, який є економічний ефект від впровадження е-квитка?
— На сьогодні в нас його ще немає, адже ми в режимі тестування. Явний ефект буде тоді, коли більшість мешканців перейдуть на оплату муніципальними картками. За два місяці роботи ми змогли охопити тільки 6% від усіх платежів, які проходять через громадський транспорт, — відповіла Бабіна і наостанок навела два приклади, яким може бути ефект від впровадження електронного квитка:
Повністю сюжет можна подивитися на ютубі:
Тези з відео:
У березні почнуть запускати валідатори в маршрутках. З квітня продаватимуть електронні проїзні квитки — вони матимуть ліміт поїздок, що діятиме рівно 30 днів.
Пільгові картки потрібно оформлювати, щоб перевізник мав чітко визначену компенсацію з міського бюджету. Обмежень на проїзд для вінничан та пільговиків з інших міст у Вінниці немає.
Зараз тестують мобільний додаток для Android, де можна подивитися всі свої поїздки та статистику витрат. До кінця року встановлять 50 табло на зупинках, де будуть показувати час доїзду кожного виду транспорта до конкретної зупинки.
Надалі «Вінницякартсервіс» буде розширяти кількість послуг, які надаватиме «Муніципальна Картка Вінничанина».
Раніше з’ясовували чому система має технічні помилки та як їх виправити:
ТОП-4 головних питання про «збої» у роботі Е-квитка — тут говорили про найбільш поширені проблеми з працівниками «Вінницякартсервіс».
Е-квиток у Вінниці. Для чого водії вимикають валідатори — а ось тут про те, чому деколи валідатори у транспорті заблоковані для оплати з поясненням від «Вінницької транспортної компанії».
Як ставитесь до того, що кондукторів «змінюють» на валідатори?
Читайте також:
Вінницьких кондукторів «викреслили» з правил громадського транспорту
Для «Вінницької транспортної компанії» закуплять 10 автобусів
«Збоїв неможливо уникнути» Фахівець оцінює роботу вінницького е-квитка
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 44 від 30 жовтня 2024
Читати номер
З.А.Глядач
Next
dmishe
Алексей Степанчук