Лісопарк-2 завершили. Як виглядає прогулянкова зона

Лісопарк-2 завершили. Як виглядає прогулянкова зона
  • Завершили будівництво нових доріжок у Лісопарку. Тепер тут є ще одна алея для прогулянок
  • Для людей встановили «лісові» меблі, освітлення та незабаром увімкнуть Wi-Fi
  • А ще в планах — поставити туалет і зробити безпечний пішохідний перехід через Хмельницьке шосе

У кінці листопада завершили розширення прогулянкової зони в Лісопарку. Минулого року посеред лісу зробили дитячий майданчик та провели до нього пішохідні та велодоріжки. А цього року — виклали ще одну алею поблизу вже існуючої зони.

Фото було зроблено 30 листопада. А якщо бажаєте подивитися на зимову Вінницю, тоді читайте матеріал Діани Гулбіані:
Снігопад і дороги: 10 аварій зранку та затори через “суворих пацанів” на літній гумі

Розширення Лісопарку коштувало 2 мільйона 394 тисячі гривень з бюджету міста. Головним підрядником стало товариство «Альфаметрикс».

Відео дня

Лісопарк-2 завершили. Як виглядає прогулянкова зона, фото №1 на сайті 20minut.ua

За стилем вона є такою ж, як і минулорічна алея. Є дві доріжки, вкриті гравієм: одна для велосипедистів, інша — для пішоходів. Попри дощі, які часто випадають останнім часом, гравій не пристає до взуття.

Поблизу алеї є інформаційні стенди, що розповідають про вінницькі ліси та хто в них живе. Ще є дерев’яні, міцні лавки. А ввечері цю алейку освітлюють ліхтарі. До деяких з них прикручені камери відеонагляду.

Лісопарк-2 завершили. Як виглядає прогулянкова зона, фото №2 на сайті 20minut.ua

Плюс, в Лісопарку обіцяли Wi-Fi, але вдень сигнал з безкоштовним інтернетом вловити не вдалося.

Лісопарк-2 завершили. Як виглядає прогулянкова зона, фото №3 на сайті 20minut.ua

Привертає увагу те, що робочі не закінчили доріжки — частина направлена в глибину Лісопарку. Як розказав очільник департаменту благоустрою та комунального господарства Володимир Ніценко, це є початок доріжок для розширення зеленої зони в майбутньому.

— Там робочі залишили «кінці» для продовження доріжок в глибину лісу. Головна ідея — поєднати парк Дружби народів з Лісопарком через проспект Космонавтів, створивши єдину прогулянкову зону. Але поки що конкретних намірів на розширення немає, — пояснив Ніценко.

Крім того, раніше у мерії обіцяли, що поряд з новою алеєю з’явиться громадський туалет. І обіцяли вбиральню «експериментального зразка». Але, зараз немає на галявині навіть звичайного туалету. Хоча, офіційно, Лісопарк-2 вже завершений.

Лісопарк-2 завершили. Як виглядає прогулянкова зона, фото №4 на сайті 20minut.ua

— Туалет поставимо ближче до майданчиків. Сподіваємося, що вдасться до кінця цього року. Це буде блочно-модульні вбиральні європейського зразка. Схожі на ті, що є в Центральному парку, але кращі, — пояснив очільник департаменту благоустрою та комунального господарства Володимир Ніценко. —  У планах на наступний рік поставити громадські вбиральні поблизу проспекту Космонавтів, на другій черзі. А ще — облаштувати блочно-модульний туалет неподалік від шахматного клубу. Це у парку Горького.

Лісопарк-2 завершили. Як виглядає прогулянкова зона, фото №5 на сайті 20minut.ua

У жовтні в мерії запропонували збудувати підземний перехід на Хмельницькому шосе — від площі Могилка до входу в Лісопарк. На розробку проекту навіть виділили 540 тисяч гривень з бюджету. Проте, питання про безпечний пішохідний перехід, за словами Ніценка, ще обговорюється.

— У цьому році наш департамент поставить на тут дорожні знаки зі світлодіодною підсвіткою. А от щодо того, чи буде там підземний перехід — то це ще розглядається. Ще розглядали ініціативу поставити там світлофор або зробити надземний перехід.

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (3)
  • Anonymous
    "обіцяли Wi-Fi"?

    А БЕЗ Wi-Fi не можна обійтися? Чи такий відпочинок вже не буде "повноцінним"?
  • Порошок
  • Порошок
    Зробіть припіднятий перехід і не треба буде ніяких мудрувань. Надземний, підземний переходи стануть памятниками корупції адже люди все одно будуть ходити на пряму. В цивілізованому світі навпаки відмовляються від незручних переходів,а інфраструктуру підтягують для пішоходів, а не для авто

keyboard_arrow_up