Київський міст за «крок» до початку ремонту. Чи перекриють його знову?

- Мерія обрала підрядника на завершення ремонту Київського мосту.
- Ним стане київська фірма «Граніт Україна», яка за всі роботи отримає 13,6 мільйона гривень. Якщо, звісно, візьметься за підряд.
- Розказуємо, що відомо про компанію, чому потрібно ремонтувати міст і чи буде його перекриття, як це робили під час реконструкції в 2017-2018 роках.
У мерії обрали підрядника, який має завершити реконструкцію Київського мосту, розпочату ще в 2017 році. Ним стане дочірнє підприємство «Граніт Україна», яке на виконання робіт отримає 13 мільйонів 658 тисяч 700 гривень, про що є повідомлення у системі закупівель ProZorro.
Ремонт з 4 червня
З компанією «Граніт Україна» домовилися на пряму, оскільки попередні тендери скасовували через відсутність учасників.
У новому тендері відсутня тендерна документація. Однак, з минулих невдалих закупівель відомо, що робітники мають зробити поліуретанове покриття тротуарів з обох боків мосту (958 кв. м); виконати захист відремонтованих та підсилених опор під мостом (9800 кв. м), облаштувати нові сходи з мосту до пляжів біля річки (53 м); змонтувати перила і колесовідбій (800 м); замінити 10 ліхтарів; укріпити конуси шляхопроводу під мостом.
На час реконструкції 2017-2018 років, нагадаємо, Київський міст декілька разів перекривали. Чи будуть це робити знову?
— Ні, ті роботи, які передбачені новою закупівлею, можна виконувати й під час руху транспорту. Це ж не опори і не дорогу робити, — відповів директор департаменту капітального будівництва Ігор Кравець.
При цьому ДП «Граніт Україна» ще не підписало договір з міською владою, однак за протоколом переговорів директор підприємства Олександр Крапивко надав довідку, що немає підстав для відмови від участі в тендері.
— Як тільки приїде їхній директор, то одразу договір підпишемо. За планом робітники спочатку мають зробити тротуари, — зазначив Кравець.
За планом, який був вказаний у тендері, ремонт Київського мосту триватиме з 4 червня 2020 року до 1 липня 2021 року.
Суди і три невдалих тендери
А в чому справа? Київський міст вже ж ремонтували! Товариство «МСУ-2» виконувало реконструкцію мосту протягом 2017-2018 років та освоїло 68 мільйонів гривень. За ці гроші міст укріпили, розширили тротуари, зробили нову дорогу, освітлення та багато іншого. Але не завершили захисне покриття відремонтованих опор і тротуарів, які потріскалися минулого року.

Мерія відмовилися приймати тротуари такої якості, а підрядник — усувати пошкодження. У результаті дві сторони звернулися до Господарського суду, де через дев’ять місяців розгляду справи вирішили розірвати угоду. Позов міськради задовольнили частково. Як результат, Київський міст й цю зиму пережив без захисту. Подробиці суду в матеріалі: Мерія перемогла у суді по Київському мосту: договір з підрядником розірвали, але гроші не повернули
Однак «епопея» з незавершеним Київським мостом на цьому не закінчилася. Щоб обрати нового виконавця робіт міська влада тричі (!) проводила тендер у ProZorro.
Перша (в лютому) і друга спроба (в березні) знайти підрядника виявилися невдалими: на тендер не було претендентів, ніхто не хоче ремонтувати Київський міст. А спроба №3 у травні була скасована вже самим замовником: департамент капбуду відхилив пропозиції двох претендентів. Товариство «Міст Інжінірінг» не відповідає умовам тендерної документації, а ДП «Граніт Україна» — має неповний пакет документів до пропозиції.
Останню компанію на тендер №4 запросив вже сам департамент капітального будівництва. І як ми бачимо з документації на «ProZorro» компанії «Граніт Україна» ще з 22 травня пропонують укласти договір про виконання підряду.
Що відомо про «Граніт Україна»?
За даними системи Clarity Project, компанія була зареєстрована в 2005 році у Києві. Є дочірнім підприємством товариства «Енергопромімпекс». Очолює цю компанію і «дочку» Олександр Крапивко, який також є й кінцевим власником у обох компаніях.
За інформацією руху Чесно, Олександр в 2012 році балотувався до Верховної Ради, був №34 у виборчому списку Партії пенсіонерів України, але так і не став нардепом.
ДП «Граніт Україна» має 100 тисяч гривень статутного капіталу, а серед видів діяльності має «42.11 Будівництво доріг і автострад», «42.13 Будівництво мостів і тунелів», «43.12 Підготовчі роботи на будівельному майданчику» тощо.
З 2017 року тільки у 9 з 33 тендерах стали переможцями. Більшість робіт у «Граніт Україна» замовляла одеська філія «Адміністрації морських портів», де найдорожчою закупівлею є будівництво транспортної естакади на 47,9 мільйонів гривень.
Біля Київського мосту, нагадаємо, «Мазда» вилетіла з дороги та збила жінку-пішохода.
Читайте також:
Коло — не варіант. Як і навіщо змінюють схему руху на площі Гагаріна
За проектом киян створять «Альтман сквер» у центрі Вінниці
На ідеї, як змінити Вінницю, дають 8 мільйонів гривень. Заявки приймають онлайн
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
-
Торон Туй
-
Nord KirstenА все же, кто будет отвечать, что деньги налогоплательщиков потрачены бездарно? В отставку никто не пойдет что ли? Или как обычно "Ну, бывает"?Veronika Orlova reply Nord KirstenВы правы, как обычно. Только интересно, в чём заключается победа мерии в суде?
-
Martin Libherта по ньому йдешь навітть не відчуваєшь що він новий
-
Ivan TykhoniukА чому що некомфортний