Рейс до Єгипту відтермінували через “нелітну погоду”, а вінничани звинуватили авіакомпанію у затримці та аеропорт - у несприятливих для очікування умовах
Керівник аеропорту розповів у деталях, чому сталася затримка і кого у цьому слід звинувачувати
Шостого січня ми вже писали про відтермінування рейсу “Шарм-ель-Шейх - Вінниця”, яке сталося днем раніше, у п’ятницю. Тоді через густий туман літак не ризикнув приземлитися на злітно-посадкову смугу. Тоді ж пасажирка літака Катерина Селецька зробила у фейсбук-групі “Черный список Винница” допис про те, що виліт у Шарм-ель-Шейх планувався ще на 12.10 дня, натомість пройшла пара годин, а пасажири все ще чекають у приміщенні аеропорту.
“Авиакомпания Bravo которая производит вылеты из Винницы аэропорта Гавришовка в который раз облажалась !!!!!Сегодня 5.01.2018 планировался вылет в Шарм Эль Шейх в 12:10 дня , до сих пор 200 человек сидит в закрытом помещении . Самолёт не смог совершить посадку из-за погодных условий и полетел на Жуляны , теперь мы ждём его возвращения ! В зале где мы находимся не работает кофе машина , в Duty Free только алкоголь и чипсы . Много маленьких детей, все голодные ! Ужас одним словом ! И это уже не первый раз ! Позор этой авиакомпании и нашему аэропорту за "прекрасные " условия !”.
Уже пізніше вона написала у Фейсбуці про деталі вильоту журналістці RIA/20minut:
“Самолёт вернулся с Жулян около 16:00, выгрузились пассажиры и мы должны были улетать в 16:50. Но опять же, началась задержка и вылет был около 17:20, дорога на взлётной полосе просто ужас , пока самолёт шёл на взлёт нас трясло как в маршрутке ... взлётная вся в ямах!!! Это ужас и страх!!! Это первый и последний раз мы летели через наш аэропорт!”.
Вона також додала, що у 2017 році така ж ситуація трапилася із її матір’ю.
“Тогда ее отправили на Киев в гостиницу и она улетела через сутки”, - написала вона журналістці на Фейсбуці.
Шостого січня журналістці RIA/20minut не вдалось отримати коментар директора аеропорту “Вінниця”(Гавришівка) Ярослава Мазурця, бо він зіслався на Святвечір. Сьогодні, 9 січня, Ярослав Мазурець розповів, що ні вини аеропорту, ні вини авіакомпанії у затримці літака немає.
— П’ятого січня літак летів за маршрутом "Шарм-ель-Шейх - Вінниця". Тоді у Вінниці були надзвичайно складні для польотів метеорологічні умови: туман і видимість не більше 300 метрів. За таких умов наш аеропорт не приймає літаки. Тож він, двічі пролетівши над злітною смугою, здійснив посадку на запасному аеродромі в Жулянах, дозаправився, після цього полетів у Вінницю. Привіз пасажирів і полетів далі за маршрутом, - розповів він у телефонній розмові.
Ярослав Мазурець також додав, що пасажирам рейсу варто було б подякувати і екіпажу, і працівникам аеропортуза те, що все-таки не довелось везти людей автобусами до Жулян.
— Ми тоді вели перемовини із представниками авіакомпанії Bravo щодо того, аби літак повернувся до Вінниці. Тож все було зроблено максимально коректно і у стислі терміни. Це стандартна ситуація, надзвичайно неприємна і для пасажирів, і для аеропорту. Працівники аеропорту є в цьому випадку буфером між авіакомпанією та пасажирами. Пасажири виказують нам незадоволення, але нашої вини тут нема. До того ж, чартерні рейси не літають за розкладом секунда до секунди — тим більше, коли період туманів. П’ятого січня туман розвіявся буквально через півгодини , і саме їх нам не вистачило, аби з першого разу посадити літак.
На питання про ями та тряску “як у маршрутці” під час вильоту Ярослав Мазурець відповів, що злітна смуга цілком безпечна згідно з міжнародними стандартами, але їй вже 40 років і вона вичерпала свій міжремонтний ресурс.
— Наприкінці листопада 2017 року у аеропорту була сертифікаційна перевірка від Державної авіаційної служби, і ми отримали сертифікат, який підтвердив задовільний стан злітної смуги. Я не можу сказати, що вона ідеальна, але безпеку польотів ми чітко забезпечуємо. Для того, щоб привести злітну смугу до міжнародних авіаційних стандартів, Вінницька міська рада провела тендер щодо виготовлення проектно-кошторисної документації для реконструкції аеродрому. Власне, зараз поки процес виготовлення триває.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 13 від 26 березня 2025
Читати номер
Ірина Кульчик
Якщо у Вас виникли спірні ситуації зі скасуванням/затримкою рейсу або Вам відмовили в посадці -
Залиште свою заявку на сайті: http://easyhelp.com.ua
Або напишіть нам на пошту: [email protected]
Чи залишіть нам повідомлення на сторінці https://www.facebook.com/easyhelpcomua
Ми зробимо все для того, щоб захистити Ваші інтереси та допомогти Вам в отриманні компенсації від авіакомпанії у розмірі до 600 EUR.
Задунайский Торонтуй
Смачный неорогулизм.
Анастасия Валькова
Задунайский Торонтуй reply Анастасия Валькова
Задунайский Торонтуй reply Задунайский Торонтуй
Анастасия Валькова