Допис про відтермінування рейсу “Вінниця - Шарм-ель-Шейх” з’явився 5 січня о 21.15 на фейсбук-сторінці під назвою “Черный список Винница”. Вінничанка Катерина Селецька, яка, судячи зі змісту посту, повинна була бути однією із пасажирок літака, що затримався, зробила у фейсбук-групі такий допис:
“Авиакомпания Bravo которая производит вылеты из Винницы аэропорта Гавришовка в который раз облажалась !!!!!Сегодня 5.01.2018 планировался вылет в Шарм Эль Шейх в 12:10 дня , до сих пор 200 человек сидит в закрытом помещении . Самолёт не смог совершить посадку из-за погодных условий и полетел на Жуляны , теперь мы ждём его возвращения ! В зале где мы находимся не работает кофе машина , в Duty Free только алкоголь и чипсы . Много маленьких детей, все голодные ! Ужас одним словом ! И это уже не первый раз ! Позор этой авиакомпании и нашему аэропорту за "прекрасные " условия !”
Ярослав Мазурець, директор вінницького аеропорту “Гавришівка”, відмовився прокоментувати журналістці RIA/20minut зміст цього поста на Фейсбуці.
— Давайте поговоримо про цей випадок після свят, - сказав він і кинув слухавку.
Тому поки що про ситуацію можна судити тільки із коментарів, які залишили вінничани під дописом пані Катерини.
Із дописів людей ясно, що цей випадок відстрочки рейсу у вінницькому аеропорті - не поодинокий. Щоправда, незрозуміло, чи описані проблеми виникали саме із рейсами від авіакомпанії Bravo, і які саме причини слугували підставою для відтермінування рейсів.
Читайте також: Перший чартерний рейс з Вінниці в Єгипет затримався на 5 годин. Чому?
Перший рейс з Вінниці до Шарм-ель-Шейху відправився з запізненням на 12 годин
Але більшість людей одностайно за те, що вини аеропорту у такому зволіканні немає. Як, власне, і вини авіакомпанії.
Так, Олександр Олегович наступним чином прокоментував ситуацію Катерини Селецької:
Якщо вірити допису Олексія Мер-Ка-Ба, затримка рейсу склала 3 години, і у 19.20 пасажири літака вже приземлилися у Шарм-ель-Шейху.
Вже у вівторок ми отримаємо офіційний коментар від керівництва аеропорту та авіакомпанії Bravo із приводу затримок рейсів у Гавришівці. А поки розберемося, що каже повітряний кодекс України про такі відтермінування.
Отже, згідно з повітряним кодексом України, якщо стається затримка рейсу дальністю до 1500 км на 2 години, дальністю від 1500 до 3500км на 3 години, дальністю понад 3500км на 4 години, то авіакомпанія повинна надати пасажирам:
Якщо ж рейс затримують більше п'яти годин, то пасажир має право вимагати повернення грошей за квиток в повному обсязі, а також зміну маршруту, яка передбачає відправлення пасажира з даного рейсу в інший зручний для нього час. Під поняттям "слушний час" мається на увазі термін протягом тижня-двох з часу затримки рейсу.
Якщо відправлення рейсу відкладається на наступний день, то авіакомпанія зобов'язана надати:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 12 від 19 березня 2025
Читати номер
Юрий Бондарук
Pavlishin Sergey