Інші інформаційні таблички також нагадують споживачам про правила поведінки у закладі, які включають ряд неправомірних обмежень, наприклад, заборону фото та відеозйомки. При цьому, суб’єкти господарювання посилаються на існуючі внутрішні правила та розпорядження, які повністю суперечать чинному законодавству.
Як діяти споживачу у разі порушення його прав? Ці та інші питання розглядають співробітники «Головне управління Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів і захисту споживачів у Вінницькій області» у новому випуску програми «Споживач»:
Читайте також:
Карантин в Україні продовжили до 31 серпня. Які правила змінив уряд?
Новини бухгалтерського обліку та кадрові питання. Що зміниться у червні?
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер