«Коли я прочитав оголошення про акційні умови розміщення депозиту в банку «Фінансова ініціатива» то вирішив скористатися моментом – покласти гроші на депозит. Гроші зайвими не бувають. Договір підписав на один рік, строк якого закінчився 3 червня. Приїхав до банку завчасно (29.05.2015 року) та написав заяву про те, що збираюся забрати кошти. Проте на наступний день, після закінчення терміну договору, коли я прийшов до банку по гроші, то працівники банку мені повідомили, що коштів вони віддати не можуть. Натомість запропонували перезаключити договір: 90% від суми вкладу залишити, а лише 10% - забрати, пояснюючи це тим, що їм надійшла вказівка з центрального відділення банку у м. Києві щодо припинення видачі вкладів. Я на такі умови не погодився тому, що мені дуже потрібні гроші на лікування. Про це я повідомив начальника Вінницького відділення № 3 банку Оксану Виговську, але вона сказала, що нічим допомогти не може тому, що у банку виникли фінансові труднощі, які позбавили можливості повертати вклади клієнтам банку. Вона запропонувала мені звертатися безпосередньо до керуючого центральним відділенням мотивуючи це тим, що на рівні філії такі питання не вирішуються. Мене надзвичайно обурює той факт, що моїми ж таки грішми може розпоряджатися будь-хто, тільки не я! Тепер я не знаю чи вистачить мені здоров’я і життя, щоб щодня ходити до банкомату в надії на те, що банк змилується та поверне мої чесно зароблені гроші».
Журналісти звернулись за коментарями до начальника вінницького відділення банку «Фінансова ініціатива» Оксани Виготської.
- З приводу даної ситуації я нічого сказати не можу, бо від клієнта нашого банку Миколи Петришина не поступила письмова заява на ім’я голови правління центрального відділення банку у м. Києві. Йому була призначена зустріч для обговорення питання щодо повернення вкладу, на яку Микола Васильович не з’явився.
Щоб детальніше вивчити питання щодо повернення депозитів, журналісти «RIA» поспілкувались з юристом Михайлом Бегеймою, який пояснив наступне:
- На даний час, це дуже розповсюджена проблема. Для того, щоб повернути депозит, необхідно, в першу чергу, звернутися до банку з вимогою про перерахунок коштів і обов’язково вказати термін виконання даної вимоги. Після спливу цього терміну, якщо банк не перерахував кошти, можна сміливо звертатися до суду з позовною заявою про захист прав споживачів та повернення депозиту. Відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів» така позовна заява є безкоштовною – за неї не сплачується судовий збір».
Алла ЛЕСЬКО, Тетяна ГРИНЮК,
(067)7475697
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер