Китайський електробус «Skywell» їздить у Вінниці на маршруті №25

Китайський електробус «Skywell» їздить у Вінниці на маршруті №25
Електробус має запас ходу до 300 кілометрів. За словами транспортників, цього цілком достатньо для нашого міста; а заряджають машину вночі.
  • У вересні на 4 дні до нас привезли електробус. Тоді в мерії казали, що його хочуть протестувати, але купувати ще не планують.
  • Утім, електробус все ще на дорогах міста. Він на маршруті №25 «Залізничний вокзал — Вишенька» і вже з вінницькими номерами.
  • Транспортники кажуть, що бус не купували, а взяли в лізинг. Простими словами, взяли в оренду. Для чого?

На кілька днів у вересні 2018-го до нашого міста приїхав електробус «Skywell» китайського виробництва. Машина має довжину 12 метрів, двоє дверей, вміщує до 70 пасажирів та може проїхати на одному заряді батареї до 300 кілометрів.

Машину тестували на маршруті №19 «Вишенька - Вінницькі хутори». Вінничани, які їздили цим транспортом, зазначали, що він затісний, мало місць для сидіння. Як перевагу відзначали, що в салоні працює кондиціонер.

Китайський електробус «Skywell» їздить у Вінниці на маршруті №25, фото №1 на сайті 20minut.ua

Відео дня

А на днях побачили, що електробус досі є у місті, їздить на маршруті №25. І вже на вінницьких номерах: до нас він приїхав з Києва, з номерами «АА 3401 ТО».

Китайський електробус «Skywell» їздить у Вінниці на маршруті №25, фото №2 на сайті 20minut.ua

Тобто, електробус вже купили? Про це запитали у керівника «Вінницької транспортної компанії» Михайла Луценка.

— Ні, ми його взяли в лізинг (оренда з правом викупу - авт.). Випробовуємо можливості роботи в зимовий період, і за цей місяць побачимо всі недоліки та переваги, зручності для пасажирів. Вже бачу перший плюс — економія електроенергії. Заряду батареї вистачає на повноцінний робочий день, а заряджаємо вночі; за пільговим тарифом. Після тестового місяця ми матимемо дані та разом з міською владою міркуватимемо чи купувати електробус, — розказав Луценко.

Китайський електробус «Skywell» їздить у Вінниці на маршруті №25, фото №3 на сайті 20minut.ua

За даними порталу autocentre.ua електробус має синхронний двигун на постійних магнітах потужністю 120/200 кВт, з максимальним обертовим моментом 2800 Нм при 3000 об/хв. Електромотор живлять акумулятори ємністю 276,4 кВт/годин.

Максимальна швидкість — до 70 кілометрів на годину. Запас ходу — 300 км. Повний заряд батарей з «нуля» триває від 0,6 до 1,3 години. Вартість машини — 320 тисяч доларів. Постачається разом з фірмовою зарядною станцією BIO AUTO.

Гарантія на електробус — 3 роки або 200 тисяч кілометрів. Гарантія на батареї — 5 років.

Нагадаємо, цього року почнуть впроваджувати електронний квиток в транспорті. Про це в матеріалі: Е-квиток у Вінниці: коли запустять, де взяти картки та як платити смартфоном

Читайте також:

Фото: instagram.com/transport_vinnytsia; з фейсбуку Сергія Моргунова, depo.vn.ua

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (3)
  • Порошок
    Зовнішній вигляд цього електробуса морально застарів і немає право на існування в нашому місті. Згниє він за пару років, як і російські ЗіУ-9
    Gerlach reply Порошок
    метал не гниє, а окислюється.

keyboard_arrow_up