Чому здорожчав проїзд? Коротко про нову ціну в громадському транспорті

Від сьогодні, 20 серпня, збільшили проїзд в громадському транспорті. У тролейбусах та трамваях тепер треба платити по чотири гривні, а у автобусах проїзд коштує — 5 гривень. У кількох абзацах пояснюємо чому проїзд подорожчав.
Протягом 2017-2018 років українськими містами прокотилася «хвиля» здорожчення проїзду в громадському транспорті: спочатку на маршрутки, а згодом й на муніципальний транспорт.
Вінницькі маршрутники хотіли нову ціну ще на початку 2018-го. Бо за їх словами за старої ціни вже возити не можуть - запчастини та пальне здорожчали. Влада дала їм нову ціну лише з 1 липня.
Також нову ціну захотіли муніципальні транспортники:
— Як і на будь-яку компанію, що займається пасажирськими перевезеннями, на нас також впливає зростання ціни пального та електроенергії, запчастин. Крім того, щороку нам не доплачують за перевезення пільговиків. Не приховую, питання щодо вартості проїзду є, — казав ще взимку 2018-го гендиректор Вінницької транспортної компанії Михайло Луценко.

Їм погодили нову ціну кілька днів тому — 16 серпня, на засіданні міськвиконкому. Там же розказали, що реальний тариф має бути більшим — на рівні 5 гривень в електротранспорті та 8 гривень в автобусах. Але транспортникам погодили тариф відповідно до «мінімальної потреби».
Тож з 1 липня проїзд в маршрутках 5 та 6 гривень. З 20 серпня проїзд в муніципальному транспорті — 4 та 5 гривень.
І хоча транспортники ремонтують свої машини, не варто очікувати, що комфорт від перевезень одразу зросте — навіть більший тариф на проїзд дозволяє лише виживати транспортним підприємствам, а не розвиватися.
Читайте також:
- Першим був трамвай, а тролейбус з’явився таємно. Історія вінницького транспорту
- «Для нас чим дешевше, тим краще» Вінничани про те, скільки реально має коштувати проїзд
- «Відніс гроші саменький? Красавчік!». Як правильно передавати за проїзд в маршрутці
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
-
Иван ШевчукКолись тут виставили фото цього тролля: "торонтуй", чи "знание сила", чи "вася пупкин", чи "наглядач", ЛОХОБАН такий, шо одразу все ясно. Гімнюк ні по школі, ніде ніколи не міг постояти ні за себе, ні за когось, от і виросло таке чмо, шо тепер, коли в країні війна - самореалізується в інтернеті, насміхаючись з України і з людського горя. Чмошник кончений.
-
ПорошокНу здорожчав, відмовтесь від інтернету і будуть вам гроші на проїзд. Машини потребують мастила в редуктора, рухомі механізми, гальмівні колодки, фільтра, ремонт ходової частини, ремонт кузовів, машини проходять поточні, середні і капітальні ремонти на базі підприємств, мийка, електроенергія, енергогосподарство(лінії електропередач), зарплати, податки, технічний транспорт, колійне господарство, пальне. На мою думку за проїзд мають платити усі без вийнятку, десь на рівні 10 гривень за разову поїздку, а місячні проїзні мають коштувати на рівні 6 гривень за разову поїздку. Треба не забувати і про оновлення основних фондів у вигляді нових машин, ітд...
-
fank frankoВ мене тільки одне запитання,хто,коли і як перевіряв кошторис витрат Віницького ТТУ на вартість проїзду?Впевнений,сюди заклали всі витрати на пальне,премії,заохочення,оплату санаторно-курортного лікування керівному складу, іт.і. Кру ліквідували, прокуратура закриіває очі і дивиться в іншу сторону.Незрозуміло чому мовчать громадські організації,патріоти і інші небайдужі?
-
Konstantin UstinovКогда то писал, не поленюсь, напишу еще раз: еду в субботу утром рано на работу с вишенки конечной, посчитал: до остановки космонавтов из 19 человек в троллейбусе заплатил я один. Тот пенсионер, тот инвалид, тот многодетный, тот бездетный, тот чернобылец, тот атошник, тот мусор, тот прокурор, ну вы меня поняли, надеюсь. Вывод: никаких льгот, платить должны все, ездили же поначалу автобусы, где большими буквами было написано: без пільг, так хоть можно было нормально сесть и быстро доехать, почему отменили я хзОлексій reply Konstantin UstinovТеж не раз помічав, що плочу тільки я, серед тих, хто зайшов. І то, кондуктор б/у квиточок впарила.