ФОТО ДНЯ: як везуть до Вінниці нові тролейбуси та трамваї

- Вінницький автопарк поповниться швейцарськими трамваями Tram 2000 та польськими тролейбусами Solaris. Показуємо, як везуть транспорт.
32,8 млн гривень хочуть витратити з бюджету громади на закупівлю вживаних польських тролейбусів. У міськраді пояснювали, що закуповують машини не старіше 11 років, щоб замінити застарілі ЗІУ-9, які нині є основою тролейбусного парка Вінниці.
- Польські тролейбуси Solaris прибули до Вінниці: не нові, але низькопідлогові
- Вінниця планує закупити 20 вживаних тролейбусів з Польщі. Що це за машини?
Фотограф Сергій Гомон зафіксував, як транспорт везуть до Вінниці:
Також готуються до відправки трамваї Tram 2000. Їх уже завантажили в Цюриху.
Вагони Tram 2000 були виготовлені наприкінці 1980-х років у Швейцарії. Трамвай без низькопідлогової вставки має 21,4 метра довжину, 2,2 метра ширину, 50 сидячих і 54 стоячих місць.
Вагон із «низькою підлогою», який пристосований для перевезення людей на візках, має такі параметри: 28 метрів довжина, 2,2 метра ширина, 68 сидячих та 75 стоячих місць.
Світлинами поділився Віктор Перлов:
Читайте також:
Вінниці можуть передати 70 трамваїв зі швейцарського Цюриха. Що це будуть за вагони?
Десять електробусів куплять для Вінниці у 2022 році. Дізналися про ціну та особливості транспорту
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
Що їм мужам нашім долюдей нужденним
Зато їхати буде із шиком.
І до чого тут відмивання грошей?
Запитайте себе: для чого викидати трамваї та тролейбуси, які ще в хорошому стані і здатні пропрацювати не один десяток років? Це все одно що викинути цілі шкарпетки в смітник лиш через те, що вони відходжені, і замість того, аби опинитися в руках не одного власника, вони потрапляють в смітник. Ви ними не їздили, а вже робите псевдо-експертичні висновки.
Трамваї та тролейбуси, особливо низькопідлогові, зайвими ніколи не бувають!
І ви мабуть забули, що в депо є помітна кількість застарілих тролейбусів ЗіУ та ПМЗ в помітно гіршому стані, і які складають левову частку нашого парку. Тож ваш псевдо-аргумент, по якому нібито не слід купувати трамваї та низькопідлогові тролейбуси лиш через те, що вони б/у, не вартує і нігтя на нозі.
Зараз воєнний стан, і можливості закупівлі нової техніки не такі великі, як до 24 лютого, тіштеся тим, що маєте
Ви так претензію висловили неначе маєте власний бюджет на нові тролейбуси?
Новий завжди дорожчий за вживаний, і якщо ви думаєте, що нові не треба ремонтувати і вони захищені від поломок, то глибоко помиляєтеся.