Вінниця планує закупити 20 вживаних тролейбусів з Польщі. Що це за машини?

Вінниця планує закупити 20 вживаних тролейбусів з Польщі. Що це за машини?
  • 32,8 млн грн хочуть витратити з бюджету громади на закупівлю вживаних тролейбусів.
  • У міськраді пояснювали, що закуповують машини не старіше 11 років, щоб замінити застарілі ЗІУ-9, які нині є основою тролейбусного парка Вінниці.
  • І ця закупівля вже на стадії підписання договору постачання. Що за машини купують і хто є постачальником?

За тендером «Вінницька транспортна компанія» планує придбати 20 тролейбусів Solaris Trollino 12. Вартість одиниці разом з ПДВ і транспортуванням до міста — 1 мільйон 641 тисяча гривень. Загальна ціна усіх 20 тролейбусів — 32 млн 820 тисяч.

Зараз транспортне підприємство хоче підписати договір з постачальником-переможцем тендерної закупівлі — товариством «Сучасні Вантажівки». І вже в угоді пропишуть конкретні строки постачання закуплених машин.

Про усе це дізналися із закупівлі на ProZorro.

Відео дня

Тролейбуси хотіли продати дві компанії

На початку жовтня «Вінницька транспортна компанія» оголосила тендер на закупівлю 20 вживаних тролейбусів. Рік випуску — не пізніше 2011 року. Очікувана вартість закупівлі складала 34 млн грн за всі два десятки машин.

Пізніше на сайті Вінницької міськради пояснили причину такої закупівлі: придбаними тролейбусами хочуть замінити застарілі ЗІУ-9, які вже не можна капітально відремонтувати. Наразі ця модель є основою тролейбусного парку Вінниці — їх 100 зі 126 «рогатих», що є у міста.

Чому не купують нові або не складають VinLine? Бо дорожчі.

— Купуючи вживані тролейбуси, за нашими попередніми підрахунками, ми можемо мати економію майже в десять разів, — сказав директор департаменту транспорту та міської мобільності Андрій Сорокін. — Адже, якщо новий тролейбус коштує близько 11 мільйонів гривень, то ціна вживаного — орієнтовно може складати 1,7 мільйона гривень.

Отож, за право продати Вінниці 20 тролейбусів змагалися дві компанії: 

  • Товариство «Сучасні Вантажівки». Запропонували ціну: 32 млн 820 тис. грн
  • Товариство «Джі Сервіс». Запропонували ціну: 32 млн 832 тис. грн.

Оскільки перемагає та компанія, що пропонує меншу ціну, то переможцем закупівлі оголосили товариство «Сучасні Вантажівки». Відтак економія на цьому тендері склала 1 мільйон 180 тисяч гривень (34 млн грн очікувана ціна - 32 млн 820 тис. грн).

Особливості електротранспорту

Після підписання договору, товариство «Сучасні Вантажівки» має доставити до Вінниці 20 польських тролейбусів Solaris Trollino 12. У документації також додали їхні технічні специфікації.

Це 12-метровий низькопідлоговий тролейбус для міських перевезень 2011 року виготовлення; країна-виробник — Польща. Є пандус та місце для перевезення маломобільних пасажирів.

Загалом може перевозити до 110 людей, в салоні є 34 сидячих місця. Кількість вхідних дверей — три (у форматі 2+2+2) з кнопками «СТОП» і «Відкриття дверей», коли тролейбус під’їжджає до зупинки. Кондиціонер є як в кабіні водія, так і в салоні.

Фото ілюстративне, Wikimedia

Що відомо про постачальника

Фірма «Сучасні вантажівки» була заснована у 2008 році, в Києві. Статутний капітал — 9,8 млн грн. Основний вид діяльності: «45.11 Торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами». Директором підприємства є Сергій Кобилінський. Кінцевими бенефіціарами є Ольга та Євгеній Мещаніни, про що дізналися з Opendatabot.ua.

«Сучасні вантажівки» є активним учасником закупівель на ProZorro. За останні роки вони виконали контракти на 2,34 млрд грн, про що дізналися з системи clarity-project.info.

«Вінницька транспортна компанія», крім 20 вживаних тролейбусів, здійснила закупівлю в цієї компанії 10 електробусів OTOKAR e-Kent та восьми зарядок. Загальна сума закупівлі 212 млн грн.

Однак в договорі прописано, що постачальник має цілий рік, з моменту підписання договору, щоб доставити ці електробуси до Вінниці — тобто, до 4 березня 2023 року.

Раніше, нагадаємо, ми розповідали, що трамвайні рейки для реконструкції Батозької придбає Швейцарія.

Опитування

Чи потрібно було Вінниці купувати тролейбуси?

 

Читайте також:

До кінця року у Вінниці має з'явитися чотири нових тролейбуси VinLine. Яка вартість одного?

Не нові, але в гарному стані. Що за автобуси Польща подарувала Вінниці?

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (50)
  • Вадим Шарагов

    Нахуя на барське з урожоя нема ніц
  • Наташа Якименко

    І пофіг владі ,що люди без світла і тепла, головне зірвати куш на сделкі.  А ,що ті тролейбуси стоятиме без світла,то й ,що . Головне бабло зубами.
  • Любов Машталер

    Війна іде,дітей вбивають,немає що одіти і чим їх лікувати,а вони думають за тролейбуси.І хто на них їздить,все не працює.Подумайте,як припинити війну?Щоб народ зміг би їздити?І що  уже не вистачає,завжди вистачало,а під час війни не вистачає.Що це за абсурд?

    Василь Шульгін reply Любов Машталер

    Любов Машталер Ну то давайте небудемо на роботу ходити,не будемо їсти,ляжимо і будемо чикати поки кінчиться війна.І війну ми не можимо зупинити, а тільки виграти.
  • Анастасия Валентиновна

    Я за те щоб повернути всі маршрутки,і зняти до весни трамваї тролейбуси!

    Dobryak Dobryak reply Анастасия Валентиновна

    Анастасия Сташенкоа екологічно чистіші тролейбуси і трамваї чим тобі заважають? Маршрутки неекологічні і викидають шкідливі хімікати в повітря.
    Більшість міст цивілізованого світу давно зробили ставку на електротранспорт.
    То хай місто тонутиме в шкідливому вуглекислому та чадному газі, бо тобі захотілося зняти з ліній тролейбуси і трамваї.

    Aksanina Khmel reply Анастасия Валентиновна

    Анастасия Сташенко маршрутки для пенсіонерів платні, вони не потягнуть на свою пенсію таку плату за проїзд

    Сева Симоненко reply Анастасия Валентиновна

    Анастасия Сташенко нет

keyboard_arrow_up