Трамвайні рейки для Батозької придбає Швейцарія. На яких умовах?
- Реконструкції Батозької бути. Швейцарці, які є партнерами Вінниці в проекті «Цюрихські трамваї», погодилися закупити трамвайні рейки для цієї вулиці.
- Після отримання матеріалу для колії, можна буде добудувати Батозьку, зауважили у вінницькій мерії.
- А на яких умовах купують рейки? Переглянули тендер.
Щоб завершити реконструкцію вулиці Батозької, Вінниця домовилась зі швейцарськими партнерами, щоб ті закупили рейки для трамваїв. Про це повідомили на facebook-сторінці Департаменту транспорту та міської мобільності міськради.
Зможемо завершити реконструкцію
«11 жовтня Швейцарське бюро співробітництва в Україні оголосило міжнародний тендер на закупівлю трамвайних рейок для завершення реконструкції трамвайного полотна по вулиці Батозькій», — йдеться в повідомленні.
Нагадуємо, що роботи з реконструкції вулиці призупинили через повномасштабну війну. Роботи досі не відновили, бо було обмежено фінансування місцевих програм через введення воєнного стану. Тому, навіть за наявності коштів, вінницька мерія не може закупити трамвайні рейки для Батозької.
«Через це ми звернулись за допомогою до наших партнерів зі Швейцарської Конфедерації. Після завершення всіх процедур закупки та передачі ми зможемо завершити роботи з реконструкції. Маємо надію, що у найближчому майбутньому буде відновлено рух трамваїв до Залізничного вокзалу», — сказав директор департаменту транспорту та міської мобільності Андрій Сорокін.
Треба купити майже 3 кілометри рейок
У своєму дописі Департамент транспорту також розмістив посилання на тендер. З нього дізнались, що замовником рейок виступає «Вінницька транспортна компанія», організатором торгів — компанія Rubi Bahntechnik, яка спеціалізується на залізничній інфраструктурі та базується в Цюриху. А платити за колію в рамках проекту буде — SECO (Державний секретаріат Швейцарії з економіки).
Отож, для Батозької замовляють 164 трамвайних рейки, кожна з яких довжиною 18 метрів. Загалом — 2 тисячі 952 метри колії.
Також в рамках тендеру закуплять 20 комплектів конекторів для з’єднання рейок. Трамвайну колію будуватимуть за технологією «оксамитовий шлях», яка передбачає мінімальну кількість стиків між рейками.
Стартової ціни за тендер не вказали, зауваживши, що обиратимуть підрядника за 100-бальною шкалою, де 70% від оцінки — це цінова пропозиція майбутнього підрядника за рейки для Вінниці, а решта, по 10%: наявність досвіду виконання подібної роботи, терміни постачання та відстань доставки від міста, де розміщується підрядник до міста Вінниця.
В разі успішного проведення закупівлі, підписання контракту з підрядником планується на кінець 2022 року. Строки постачання рейок мають прописати окремо в контракті. Але, вочевидь, це будуть перші місяці 2023 року. Припускаємо, що відновлення реконструкції вулиці Батозької варто очікувати вже навесні 2023 року.
Варто зазначити, що співпраця Вінниці зі Швейцарією у різних сферах триває вже 15 років. Наразі триває другий етап проєкту «Цюрихські трамваї», за яким Вінниця має отримати 35 трамваїв «Tram 2000».
Читайте також:
Не нові, але в гарному стані. Що за автобуси Польща подарувала Вінниці?
Вінниця передала три автобуси Дніпру. Там росіяни знищили місцевий автопарк
Реконструкція Батозької у Вінниці: чому зупинили й коли відновлять роботи
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
Читач22
Анатолий Гордий
Николай Калинчук
Михаил Зарицкий
Читач22 reply Михаил Зарицкий