Не нові, але в гарному стані. Що за автобуси Польща подарувала Вінниці?

Не нові, але в гарному стані. Що за автобуси Польща подарувала Вінниці?
Крім нас, два автобуси від поляків отримала громада Рівного. Перед відправкою до України, в Кельце виконали капремонт машин
  • «Від Кельце з любов’ю». Парк нашої транспортної компанії поповнився двома автобусами Solaris. Машини отримали у подарунок.
  • Хоча вони не нові, але перед відправкою до України провели капремонт: перезібрали двигун, ходову частину, оновили салон і перефарбували кузов.
  • За словами вінницьких транспортників, польські автобуси мінімум 3 роки зможуть проїздити без ремонту.

Два автобуси вінничанам подарувало наше місто-побратим Кельце, Польща. 2 вересня машини представили були вже у Вінниці. Що у них під «капотом» і на які маршрути їх поставлять?

З 11 машин відібрали найкращі

«Для нас це своєчасна допомога, тому що деякий транспорт ми віддали для потреб фронту», — сказав під час презентації транспорту 2 вересня міський голова Сергій Моргунов.

Два автобуси марки SOLARIS URBINO 12 не нові — вони 2008 року випуску. Крім нашого міста, ще два автобуси від Кельце отримала громада Рівного.

Відео дня

«Ми хотіли продати 11 наявних автобусів, які були застарими, щоб виконувати рейси в Кельце. Але невдовзі отримали листа з проханням про передачу транспорту від Рівненської ради. З того все й почалося», — розказав голова наглядової ради автобусної компанії Кельце Богдан Латосінський, передає портал wkielcach.info.

З 11 автобусів фахівці відібрали чотири машини, що були в найкращому стані. Виконали капремонт: перезібрали двигун, ходову частину, масла, гальма, системи керування, оновили салон автобусів.

«Ми хочемо, щоб вони служили ще багато років», — підкреслив Латосінський.

Польські водії пригнали автобуси до кордону з Україною, звідки їх вже забрали українські керманичі. Відтак, два автобуси доїхали до Вінниці своїм ходом.

Характеристики

Ці 12-метрові машини мають 29 сидячих місць, плюс одне для людини з інвалідністю. Разом зі «стоячими», один такий автобус розрахований на перевезення 95 пасажирів. Для маломобільних груп населення на середніх дверях є висувний пандус.

Оббивка салону стандартна для вінницького транспорту: жовті поручні, сині сидіння. Крім того, салон обладнаний клімат-контролем, автономним опаленням, польською інформаційною системою та відеонаглядом.

Ліврея машин пофарбована у кольори українського прапора. На кузов ще нанесли герби міст Кельце і Вінниці та написи «Від Кельце з любов’ю», «Два міста одне серце», «Маленька допомога краща за велике співчуття».

І що цікаво, то спонсором маркування кузовів виступила польсько-українська компанія «Барлінек», яка просто на автобусах зробила собі рекламу: розмістили номер телефону і вказали, що шукають робітників.

За словами представників «Вінницької транспортної компанії», польські автобуси добре ідуть на підйом і досить «тихі». Кажуть, що мінімум три роки машини не потребуватимуть жодного ремонту.

Характеристики автобусів Solaris / Скріншот з сюжету «Суспільного Вінниця»

То коли ці два «Соляриси» почнуть перевозити вінничан?

— Автобуси потрібно перереєструвати, бо вони наразі на польських номерах. Потім треба пройти сертифікацію, щоб отримати дозвіл на експлуатацію. Паралельно, вивчаємо, на які маршрути їх варто поставити. Чи будуть це приміські напрямки, зокрема, на Писарівку? Наразі я не готовий сказати, — розказав журналісту гендиректор «Вінницької транспортної компанії» Михайло Луценко.

Зараз якраз триває збір підписів на петицію щодо відновлення руху маршрутки №30Б, до села Щітки, яке є частиною Вінницької міської громади.

«Шановний пане мер, всі жителі села Щітки просять вас допомогти відновити маршрут 30Б Щітки через Писарівку за встановлену ціну на аналогічних маршрутах, в розмірі 18 грн. Цей маршрут є вкрай важливим для людей, які живуть на вулиці Богдана Хмельницького, протяжністю понад 3 кілометри», — написала у зверненні авторка петиції Вікторія Літвін.

Підтримати петицію можна за цим посиланням.

Що там з «Tram 2000»?

До початку повномасштабної війни, до Вінниці мали доставити партію вживаних трамвайних вагонів з Цюриха, Швейцарія. За домовленістю сторін, до нас мають доставити 35 вагонів моделі Tram 2000. 

Цей проект не заморожений, зауважили в департаменті транспорту та міської мобільності Вінницької міської ради. 

Нещодавно відбулася нарада зі швейцарськими партнерами, під час якої обговорили питання закупівлі трамвайних рейок для Вінниці, стажування спеціалістів «Вінницької транспортної компанії» в Цюриху, аби ті опанували як обслуговувати трамвайні вагони.«А також обговорили питання доставки «Tram 2000». Є два варіанти: 1) доставка залізницею просто до Вінниці; 2) доставка до кордону, а далі вагони везуть вантажним автотранспортом, до трамвайного депо у Вінниці. Про можливі терміни поставки буде повідомлено додатково», — розповіли на сторінці департаменту транспорту та міської мобільності.

Раніше, нагадаємо, ми докладно розповідали про те, якими є вагони Tram 2000, які передадуть Вінниці.

 

Читайте також:

Десять електробусів куплять для Вінниці у 2022 році. Дізналися про ціну та особливості транспорту

Де дешевше, а де дорожче: скільки коштує оренда електросамокатів у Вінниці?

Пока, білорусь. Вінниця відмовилася купувати кузови МАЗ для нових VinLine

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (4)
  • Liudmila Adamchuk

    🇺🇦❤🇲🇨
  • Галина Савіцька

    Thank you
  • Татьяна Кириллова

    Дякуємо Польщі за підтримку України.💙💛
  • Next

    За любих обставин дарованому коню в зуби не заглядають. Польське обслуговування автотранспорту на порядки вищі від наших, так що ці автобуси нашому місту ще послужать,  головне щоб вони не потрапили в приватні руки.

keyboard_arrow_up