Пока, білорусь. Вінниця відмовилася купувати кузови МАЗ для нових VinLine

Пока, білорусь. Вінниця відмовилася купувати кузови МАЗ для нових VinLine
Фото: transphoto.org
  • Вінницькі транспортники купують запчастини для складання нових тролейбусів VinLine. 
  • Після проведених тендерів, загальна сума закупівлі запчастин для десяти машин склала 81 мільйон гривень.
  • Цікаво те, що нові тролейбуси більше не будуть складатися на базі білоруських кузовів. Що відомо про запчастини і про постачальника?

«Вінницька транспортна компанія» купує 10 машинокомплектів для складання нових тролейбусів VinLine. 

На тендері перемогла компанія «Політехносервіс», на загальну суму 48 мільйонів 649 тисяч 500 гривень, яка до цього вже постачала запчастини для складання попередніх вінницьких тролейбусів. Що цікаво, кузови — більше не від білоруського виробника.

Складові машинокомплектів

З договору читаємо, що  виробником кузова тролейбуса є Туреччина. Передня вісь, ведучий міст — з Німеччини. Тяговий двигун — латвійський. А карданний вал з деталями кріплення постачальник має доставити також з Туреччини.

Відео дня
Знімок екрана з договору на ProZorro

Технічні характеристики кузовів: вони повинні бути виробленими у 2022 році, з довжиною не менш як 12 метрів та мати 37 місць для сидіння. Максимальна пасажиромісткість — не менше 80 пасажирів.

Комплектуються готовим салоном, колесами, трьома дверима, підвіскою, гальмами та іншими запчастинами. Двигун, системи кондиціонування, струмоприймачі та ряд інших складових вінницькі транспортники закуплять окремо і поставлять самі. Вартість одиниці машинокомплекту, разом з тарою, транспортуванням та оподаткуванням складає 4 мільйони 864 тисячі гривень.

Ось так виглядає кузов майбутнього VinLine в тролейбусному депо Вінниці / Фото: fb.com/SAMorgunov

За умовами договору складений машинокомплект постачальник має доставити просто в тролейбусне депо «Вінницької транспортної компанії».

А ще купують зарядки, батареї та системи керування

Для складання нових тролейбусів ще купують десять тягових батарей і десять зарядних станцій до них. Вимога вінницьких транспортників — ця продукція має бути новою, випущена у 2021-2022 роках.

Тягова батарея має забезпечити пересування тролейбуса без підключення «рогів» на відстань не менше 20 кілометрів. При цьому до цього акумулятору під'єднають живлення систем опалення, компресора, гідропідсилювача, валідаторів, і ще систем інформування пасажирів, освітлення і сигналізації. 

Переможцем тендеру знову стала «Політехносервіс», яка запропонувала 9,9 млн грн.

Аналогічно, «Політехносервіс» продасть вінницьким транспортникам 10 зарядних пристроїв. За умовами контракту зарядки мають бути адаптовані для установки в тяговий контейнер нових тролейбусів; важити не більше 19 кілограмів та мати як природне, так і радіатори охолодження. Вартість всіх десяти зарядок — 6,9 млн грн.

Під нові VinLine ще законтрактували десять систем керування асинхронним двигуном тролейбуса. Ці механізми мають забезпечувати рух тролейбуса як у режимі їзди з підключенням до контактної мережі, так і у режимі автономного ходу на енергії з тягової батареї. Вартість — 15 мільйонів 850 тисяч грн. Переможцем тендеру, а отже і постачальником цих запчастин, стала знову компанія «Політехносервіс».

Що відомо про постачальника

Товариство «Політехносервіс» було засноване у 2009 році, в місті Бровари, що на Київщині. Основний вид діяльності: 29.10 Виробництво автотранспортних засобів.

Керівником підприємства є Микола Кугут. Серед власників — Юрій Бомбандьоров, Костянтин Ворушилін та громадянин Чехії Мілослав Черни. Про це дізналися з системи opendatabot.ua.

Щодо Юрія Бомбандьорова, то проект «Чесно» наводить два факти тендерних махінацій, в яких брав участь повний тезка, який, ймовірно, і є співвласником «Політехносервісу».

У 2014 році фірма, пов'язана з Бомбандьоровим ремонтувала трамвайні вагони для Києва. Головою тендерного комітету, який уклав контракт, був власне Юрій Бомбандьоров. Більш того, журналісти з'ясували, що столичне транспортне підприємство заплатило за капремонт вагонів втричі більше, ніж це мало бути. Деталі.

У тому ж 2014 році голова тендерної комісії Юрій Бомбандьоров допустив до участі в закупівлі компанію з «чорного списку» Антимонопольного комітету. Фірмі «Ю.С.А.» віддали чималий контракт на закупівлю дизпалива, на загальну суму 15,06 млн грн. Подробиці.

З 2016 року по сьогодні, компанія виконала тендерів на загальну суму 533 мільйони гривень. Лідером по закупівлях є якраз наша «Вінницька транспортна компанія», яка замовила запчастин у «Політехносервісу» на загальну суму 216 мільйонів гривень. Про це дізналися з системи Clarity Project. 

PTS-12 на маршруті у Харкові / Фото: city.kharkov.ua

Ба більше, «Політехносервіс» власними силами, у Броварах, збирає копію вінницьких тролейбусів — PTS-12. До початку повномасштабної війни Харків закупив у броварчан 59 тролейбусів.

 

Читайте також:

Знайте свої права! Як діяти, якщо контролери змушують платити штраф за «безквитковий» проїзд

На вулиці Вінниці випустили ще один VinLine. Тепер маємо 14 таких тролейбусів

Для Вінниці хочуть закупити 10 електробусів. Готові заплатити понад 220 мільйонів гривень

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (19)
  • Dmitry Yurievich Dmytriy

    Ви писали що це власне виробництво , а зараз вже Білоруський ? Щось ви наї…вом займаетесь !
  • Богдан Петрович

    На 7-й місяць війни ?
  • Олександр Супрович

    Краще ремонт на Батозькій закінчили.
  • Петя Богачук

    Бомбандьоров і ворошилін " коренні українці" з українськими прізвищами!!!

keyboard_arrow_up