До кінця року у Вінниці має з’явитися чотири нових тролейбуси VinLine. Яка вартість одного?
- Цього місяця на лінію випустили вже 15-тий тролейбус, зроблений у стилі VinLine. Як і попередні, він має запас автономного ходу, але є першим, що має не білоруський, а турецький кузов. До кінця року таких має вийти ще чотири. Що про це відомо?
Нещодавно ми розповідали, що на лінії з’явився новий тролейбус з бортовим номером «055». Цю машину, яка стала 15-ою за рахунком, склали працівники тролейбусного депо «Вінницької транспортної компанії».
Після її появи ми надіслали інформаційний запит до керівництва ВТК, з проханням дати відповіді на кілька питань, зокрема, щодо вартості нового тролейбуса. Ось, що нам там відповіли:
Скільки коштувала збірка нового VinLine № 055?
Бюджет виготовлення дослідного зразка нового тролейбуса з автономним ходом VinLine №55, включно з матеріалами, сплаченими податками та витратами на оплату праці становить 11 мільйонів гривень.
До кінця року, за словами міського голови Сергія Моргунова, планують скласти ще чотири VinLine. Якою буде їхня очікувана вартість?
Очікувана вартість наступних чотирьох тролейбусів даної моделі, які планується зібрати до кінця поточного року частково може бути знижено коштом відпрацювання технології процесу і дрібногуртової закупівлі складників на партію при сталому курсі гривні.
Кузов цього VinLine виготовила не білоруська, а турецька компанія. Яка саме?
Кузова виготовлені на підприємстві компанії AKIA. Місто Бурса, Туреччина.
Чому при закупівлі складників для тролейбусів, не надали перевагу саме вітчизняним виробникам? Наприклад, заводам «Богдан» чи «Електрон»?
Наразі, у зв'язку з війною з росією великі підприємства, що виготовляли тролейбуси в Україні стикнулися зі значними труднощами — це відсутність сталих замовлень, порушення логістичних зв’язків з постачальниками складників, матеріалів, дефіцит трудових ресурсів, а сьогодні й енергетичні проблеми та частково знищені виробничі потужності.
Усе це тільки підтверджує правильно вибраний нами шлях на виготовлення тролейбусів методом великовузлової збірки невеликими партіями. Окрім оновлення рухомого складу підприємство має можливість розвивати інтелектуальний потенціал своїх фахівців, а заодно пропонувати вінничанами кращі зразки європейського транспорту.
Читайте також:
Все перетворилося на кригу. Пригадуємо, як 22 роки тому ми потерпали від стихійного лиха
«Кожне вимкнення світла дуже болюче для нас»: як бізнеси адаптовуються до перебоїв з електрикою
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
Юля Тарасовська
Olga Vasilieva
Алла Рыбалко
Олег Каськов reply Алла Рыбалко
Люба Павельчук
Logeximo company reply Люба Павельчук