Народний Бренд

Вісімнадцятий конкурс «Народний бренд» продовжується. Голосування за улюблені компанії триває до 30 листопада. Тим часом переможці минулого року розповіли, від чого залежить визнання компанії Народним брендом, що найголовніше для клієнтів і про найбільші проблеми та нюанси, з якими доводиться зіштовхуватися щодня  

Голосування продовжується. За місяць у конкурсі «Народний бренд» за улюблені компанії проголосували вже 12 тисяч вінничан. Тому на сьогодні вже є лідери у кожній із 60-ти номінацій. З‘ясували, хто має першість, а хто менш популярний у Вінниці

Усі ми щодня користуємося послугами тих чи інших вінницьких компаній. І завжди шукаємо ті бренди, які мають кращий сервіс, пропозиції та репутацію. Голосування «Народний бренд» від медіа-корпорації RIA – це можливість для споживачів виразити свою прихильність, а молодим і не дуже брендам побачити хто до вподоби вінничанам.

Випробування другого тролейбуса вінницького виробництва розпочнеться на наступному тижні Нині машину представили на огляд на Соборній  під час святкування Дня міста Керівник Вінницької транспортної компанії Михайло Луценко розповів 20minut.ua, чим відрізняється нова машина від попередньої

Визнання. Увечері 11 грудня селебрітіс вінницького бізнесу зустрілися у “Козацькому стані”. Вітання, компліменти, посмішки, селфі. І головне - вручення “Золотої Ніки”, символу перемоги у “Народному Бренді”  

Обираємо. “Народний Бренд” тому і народний, що кожен рік відкриває нові імена у вінницькому підприємництві. Дехто потім сходить з дистанції. Але більшість компаній мужніють і обростають фан-групами своїх прихильників. RIA знайомить своїх читачів з молодими бізнесменами, що рухають економіку Вінниччини вперед.

У четвер 157 вінницьких компаній отримали відзнаки на церемонії “Народного бренду” - як свідчення довіри до них городян. Феєричне бармен-шоу, подарунки для гостей, вишукані вина та авторські десерти - усе це зробило атмосферу церемонії теплою і “майже домашньою”. Три щасливчики із вінничан, які виграли планшети за голосування у конкурсі, вже забрали свої гаджети із редакції RIA/20minut

Із самого ранку, 18 грудня, переможці прийшли до редакції RIA/20minut. Тут на них вже чекали три гаджети Жінки отримали їх тому, що протягом жовтня-листопада на сайті brand.20.ua віддали свій голос за одну із улюблених компаній Вінниці. А ще поділились повідомленням про голосування у конкурсі у себе у соцмережах

У четвер 157 вінницьких компаній отримали відзнаки на церемонії “Народного бренду” - як свідчення довіри до них городян Три щасливчики із вінничан, які голосували, отримали по планшету, і вже наступного дня заберуть їх із редакції RIA/20minut Феєричне бармен-шоу, подарунки для гостей, вишукані вина та авторські десерти - усе це зробило атмосферу церемонії теплою і “майже домашньою”

Який зиск компаніям брати участь у “Народному бренді”?  Що вони отримують від участі та перемоги  у конкурсі, журналісту RIA/20minut розповіли експерти у сфері підприємництва та бізнесу

keyboard_arrow_up