Народний Бренд

Вже з першого жовтня розпочинається конкурс «Народний бренд 2020». Тож, якщо ви представник місцевого бізнесу Вінниці, встигніть стати його учасником.  Розповідаємо, що для цього потрібно, як буде проходити голосування і визначення переможців.  

Протягом двох місяців — жовтня-листопада на сайті brand.20.ua проходило онлайн голосування в розділі «Народний бренд». Серед учасників голосування — а їх в цьому році їх було рекордні 19 тисяч — розігрували планшети. Сьогодні, 12 грудня, троє щасливчиків прийшли в редакцію RIA, щоб забрати свої подарунки.

Протягом 18-ти років на початку грудня Медіа Корпорація «RІА» збирає підприємців Вінниці під одним дахом, щоб у дружній атмосфері нагородити кращих з них. Цей рік не став винятком, і ввечері 10 грудня представники шістдесяти компаній повернулися додому зі своїми «Золотими Ніками», символом перемоги у «Народному Бренді»

Голосування у конкурсі «Народний бренд 2019» завершилося. Вінничани вже обрали найкращих. Через тиждень відбудеться урочиста церемонія нагородження переможців у кожній з 60-ти номінацій.

Вісімнадцятий конкурс «Народний бренд» продовжується. Голосування за улюблені компанії триває до 30 листопада. Тим часом переможці минулого року розповіли, від чого залежить визнання компанії Народним брендом, що найголовніше для клієнтів і про найбільші проблеми та нюанси, з якими доводиться зіштовхуватися щодня  

Голосування продовжується. За місяць у конкурсі «Народний бренд» за улюблені компанії проголосували вже 12 тисяч вінничан. Тому на сьогодні вже є лідери у кожній із 60-ти номінацій. З‘ясували, хто має першість, а хто менш популярний у Вінниці

Усі ми щодня користуємося послугами тих чи інших вінницьких компаній. І завжди шукаємо ті бренди, які мають кращий сервіс, пропозиції та репутацію. Голосування «Народний бренд» від медіа-корпорації RIA – це можливість для споживачів виразити свою прихильність, а молодим і не дуже брендам побачити хто до вподоби вінничанам.

Випробування другого тролейбуса вінницького виробництва розпочнеться на наступному тижні Нині машину представили на огляд на Соборній  під час святкування Дня міста Керівник Вінницької транспортної компанії Михайло Луценко розповів 20minut.ua, чим відрізняється нова машина від попередньої

Визнання. Увечері 11 грудня селебрітіс вінницького бізнесу зустрілися у “Козацькому стані”. Вітання, компліменти, посмішки, селфі. І головне - вручення “Золотої Ніки”, символу перемоги у “Народному Бренді”  

Обираємо. “Народний Бренд” тому і народний, що кожен рік відкриває нові імена у вінницькому підприємництві. Дехто потім сходить з дистанції. Але більшість компаній мужніють і обростають фан-групами своїх прихильників. RIA знайомить своїх читачів з молодими бізнесменами, що рухають економіку Вінниччини вперед.

keyboard_arrow_up