«Така відзнака — це про чесність вибору». У Вінниці відбулася церемонія нагородження «Народний бренд 2025»

«Така відзнака — це про чесність вибору». У Вінниці відбулася церемонія нагородження «Народний бренд 2025»
  • Вже 24-й рік поспіль вінничани разом з «Народним брендом» обирають найкращі компанії у нашому місті. Під час великої війни проєкт змінив свій формат на благодійний і продовжує працювати разом з усією країною задля перемоги.
  • Ввечері 9 грудня представники знаних підприємств та компаній Вінниці отримали народне визнання та «Золоті Ніки», які є символом перемоги.
  • Хто вони, кращі серед кращих? Розповідаємо.

В ошатній залі відомого в місті і улюбленого ресторану «Шахерезада» 9 грудня  відбулася одна з найочікуваніших подій року — церемонія вручення премії «Народний бренд 2025», яка вже традиційно збирає найуспішніших, найвідоміших і найвпливовіших представників Вінниці.

Цього вечора заклад перетворився на справжній простір елегантності, статусності та свята, де поєдналися розкіш інтер’єру та сучасний формат заходу. Ведучими свята були Олеся Смешко та Олександр Бойцун. Кожен присутній на прес-волі зробив яскраве селфі або фотографував колег. Щирі емоції свята можна відчути відвідавши Інстаграм-сторінку ТОП20.

— «Народний бренд 2025» в нашому ресторані проводиться вдруге. До цієї події ми серйозно готувались: оновили інтер'єр закладу, додали професійне світло, облаштували зал екраном, — розповів керуючий рестораном Сергій Мосендз.— Ми пишаємось, що церемонія нагородження відбувається саме у нас, адже такий конкурс підтримує бізнес в непрості часи, мотивує бути кращими.

Озеленення ресторану новорічними красунями відбулось завдяки митцям інтер’єрно–ландшафтної компанії «Сад-Крона», які неодноразово перемагали у конкурсі «Народний бренд». «Сад Крона» — це експерти, які створюють затишок, стиль і природну гармонію у будь-якому просторі. 

Атмосфери святу додавав академічний камерний оркестр «Арката», під керівництвом заслуженого діяча мистецтв України Георгія Куркова.

Гості частувалися ігристими напоями від партнера ТМ «Fiorelli» й смакували сирами «ДорБлю» і вишуканими стравами ресторану та авторськими коктейлями.

— Для нас завжди велика честь приймати таких гостей. Адже «Народний бренд 2025» — це про чесність вибору. Це про те, що вінничани вважають найкращим, найзрозумілішим, — зазначила керуюча закладом Вікторія Рильська. — Тут обирають кращих серед кращих, кому Вінниця довіряє. Цього разу ми для гостей розробили нове меню, оформили столи, додали міцних напоїв. В цьому нам допомогли наші партнери, відомі компанії:  італійський бренд Fiorelli і відомий німецький бренд напівтвердого сиру з благородною блакитною пліснявою Dorblu.

24-річна традиція

На вручення премії  зібралися представники провідних підприємств і компаній Вінниці. Саме вони сьогодні визначають розвиток економіки нашого міста та своєю працею наближають мир в Україні. Цього зимового вечора кожен із обраних вінничанами представників бізнесу отримав нагороду «Народний бренд 2025» — довгоочікувану «Золоту Ніку».

Найбільша в країні регіональна медіакорпорація RIA Media проводить голосування серед компаній уже 24-й рік поспіль. Навіть у роки повномасштабного вторгнення традицію не перервали.

— За 24 роки конкурс зазнав чимало трансформацій, — зазначив генеральний директор медіакорпорації RIA Media Олег Горобець. — Те, що ця традиція не перервалась під час війни, є доказом стійкості українського бізнесу і суспільства. Люди працюють незважаючи на війну, а  це є показником того, що ворогу не вдалось зруйнувати наше життя.

Нагорода, яка має особливу цінність

«Народний Бренд» — це не просто відзнака. Це визнання вибору людей. Це символ того, що компанія, професіонал чи сервіс отримали довіру громади й підтвердили свою репутацію протягом року.

Переможці піднімалися на сцену під оплески гостей, отримуючи заслужені нагороди та щирі вітання. Багато хто не приховував емоцій — адже коли тебе обирають самі люди, це найбільше свідчення успіху.

— Ми вперше беремо участь у конкурсі і дуже раді, що наш комплекс (інститут і коледж) переміг, — говорить директор університету «Україна» Анна Давиденко.— Таке демократичне голосування необхідне, вінничан було почуто.  Ми дуже були раді отримати понад тисячу голосів підтримки від людей, бо це ознака того, що люди нам довіряють, нас підтримують. Дуже приємно, що в умовах, коли наша Україна протистоїть ворогу, наш заклад «Україна переміг у Вінниці.

— Ми втретє отримуємо нагороду, і пишаємось цим — розповідає заступник директора охоронної фірми «Фортеця-Гарант» Валентин Мастіцький — Через війну дуже важко з особовим складом, але робимо все необхідне, щоб бути кращими. Цьогоріч поповнили автопарк автомобілями, зробили ремонт офісу. Такі нагороди дуже важливі, адже ще більше розумієш, що потрібен людям.

Благодійна мета — допомога ЗСУ

Перед початком церемонії ведучі розповіли, що четвертий рік поспіль «Народний бренд» має благодійну мету, і цього разу бізнес підтримав ще один бойовий підрозділ — на аукціона зібрали 327 595 гривень, що більш ніж удвічі більше заданої мети вечора.

 Цьогоріч збирали кошти на капремонт Opel Movano, який вірою і правдою ніс службу в батальйоні 120 ОБ ТРО, пережив не одну ротацію на Донбасі. Завдяки донатам в підрозділі з'явитися мобільна майстерня БпАК, яка дозволить ефективно і швидко відновлювати пошкоджену техніку. Також кошти підуть на закупівлю 3D-принтерів для цієї ж бригади та базові потреби захисників.

Під час заходу відбувся аукціон, де генеральні спонсори та партнери проекту донатили рекордні суми на підтримку ЗСУ, розігруючи унікальні лоти — трофеї з передової. До прикладу, гільзи привіз загиблий герой — Андрій, побратим Громадської організації «Загартовані серця», що із 2014 року допомагає військовим підрозділам, які борються із російською навалою.  

Волонтерка організації Тетяна Власюк зі сльозами на очах дякувала всім присутнім а також  медіа корпорації RIA Media та сайту «20 хвилин» за таку допомогу, адже її чоловік з  побратимами зараз на передовій. Відео звернення зі словами вдячності опублікувала в соцмережах.

Власники та засновники компанії-забудовника «Dobrobud Development» також долучилися до аукціону. Віталій Павленко та Олександр Гребенюк задонатили 200 тисяч гривень за тубус від переносного зенітно-ракетного комплексу «Ігла».

— Тубус, як і гранатомет буде знаходитись в нас в офісі. У нас уже є схожі речі, адже ми неодноразово допомагаємо нашим хлопцям: донатимо, робили польові лазні, одним словом, намагаємось допомагати всім, чим можемо, усією командою, — кажуть керівники компанії.

Молода компанія «Global Solar», яка спеціалізується на встановленні та обслуговуванні сонячних електростанцій для приватних осель, бізнесів та громадських об'єктів, задонатила 15 тисяч гривень за гільзи із Покровська.

— Ми пишаємося  нагородою, оскільки нашій компанії усього два роки, — говорить  керівник і директор компанії «Global Solar» Тарас Олішевський. — Це для нас важливий і дуже цінний показник, в першу чергу сприйняття нашої компанії на ринку, так як конкуренція в нашому профілі дуже велика  в Вінниці. Не дивлячись на це, є впізнаваність нашого бренда, у нас є фундамент, бо про компанію знають і говорять. Дуже важливо і цінно бути на такому заході і отримати визнання від тих, хто за нас голосував.Ми відкрились під час війни, але зараз справляємося з дуже великим об'ємом роботи і ми платимо великі податки. У нас працює більше 20 людей, виконуємо складні роботи на великих об'єктах, які не під силу великим компаніям з великим досвідом. Головне під час війни, не зупинятися, а продовжувати нести світло в серця і оселі.

Стоматологічна клініка «Вінінтермед» працює у Вінниці з 1991 року і є однією з перших приватних стоматологій міста. Медичний центр отримує «Золоту Ніку» з першого року заснування конкурсу, тобто перемагають 24 роки поспіль. Клініка теж підтримала наших бійців, задонативши на бра з тубусу протитанкової ракети.

— Отримати таку нагороду в  непрості часи це дуже важливо. Як для мене, так і для моїх батьків, які є керівниками медичного центру, це велика честь отримати довіру Вінничан, — ділиться емоціями медичний директор стоматологічної клініки «Вінінтермед» Володимир Панчук. — В нашій справі все базується на довірі. Якщо наші пацієнти довіряють своє здоров'я нам —  це саме цінне, що є. Те, що за нас кожен рік вінничани віддають свої голоси і ми перемагаємо у номінації, це дуже мотивує. Також, бути кращим нас мотивує робота, яка приносить задоволення та щирі і здорові посмішки вінничан.

Один із лотів придбав власник і генеральний директор клініки лазерної стоматології «Skydent» Сергій Корчун, задонативши 11 тисяч гривень за прапор 120 бригади ТРО з підписом комбрига бригади і комбата батальйону.

— Ми дуже пишаємося тим, що є партнерами конкурсу — каже Сергій Корчун.— Кожен раз це особлива подія і підтвердження того, що ми не даремно працюємо. Відзнака «Народного Бренду» — це навіть не нагорода, це визнання наших пацієнтів і людей, яким ми допомагаємо.

Агенція нерухомості «Олімп» вже 20 років поспіль утримує лідируючі позиції на ринку нерухомості Вінниччини. Особливу повагу викликає те, що директор компанії та ще пʼять колег-співробітників боронять нашу державу в лавах Збройних сил України. Представники багаторічного партнеру «Народного бренду» під час аукціону задонатили 26 тисяч гривень на тубус від снаряду.

— Дуже цінні аукціони, які нам  допомагають долучитися до зборів для наших захисників. Ми теж брали участь в розіграші,і отримали гільзу за донат у сумі 26 тисяч гривень, — Юлія Панайотова, директор відділення агентства нерухомості «Олімп». — Ми не афішуємо, але у нас теж є кілька бригад, які ми підтримуємо. Нам це близько, оскільки наш керівник, мій чоловік та деякі і наші працівники теж служать в лавах ЗСУ, а ми завжди їх підтримуємо. Нам дуже приємно, що люди за нас голосують і дуже хвилююче ставимося до цього моменту, адже це нас мотивує бути кращими. Саме голосування — то людська підтримка, довіра людей. Коли це підтверджується з кожним роком, це гордість за себе, свою команду, яка не підводить.

Наприкінці церемонії нагородження серед присутніх було розіграно сертифікат на 50 000 грн на рекламу в RІА.

У нас є ким пишатися

Нагадаємо, що впродовж жовтня-листопада на сайті top20.ua тривала боротьба за перемогу в голосуванні конкурсу «Народний бренд 2025», який уже понад два десятки років визначає кращі підприємства та компанії.

Щороку в конкурсі беруть участь тисячі компаній — від новостворених до тих, хто неодноразово виправдовував довіру клієнтів.

Цьогоріч у проєкті взяли участь понад 3300 компаній, а за два місяці голосування вінничани віддали понад 23 тисячі голосів за свої улюблені бренди у 67 номінацій. Це — вражаючий показник довіри та підтримки місцевого бізнесу. 

ТОП-5 компаній, що отримали найбільше голосів серед усіх компаній Вінниці:

  • ТМ «Молокія» — 3452
  • ТРЦ «Sky Park» — 3211
  • Доставка води «Долина плюс — 3060
  • Турагенція «Бомба-Тур» — 2837
  • Торговельна мережа «Сільпо» — 2777.

Як бачимо, церемонія  «Народний бренд 2025» —  це про розвиток, про людей, які рухають Вінницю вперед, і про спільне прагнення до якості та високих стандартів. Такі події не просто дарують святковий вечір — вони формують обличчя міста, його дух і перспективу.

І цього року Вінниця знову показала: у нас є ким пишатися, є кого підтримувати й є кому створювати майбутнє.

Імена всіх переможців «Народного бренду 2025» можна побачити тут. Святкові емоції можна відчути тут

 

Читайте також:

Місто, в якому хочеться жити: як «DOBROBUD» формує нову якість життя у Вінниці

Бренди, що світять навіть у темні часи: «Global Solar», «Шахерезада», «Олімп» — символи стійкості Вінниці

Коментарі

keyboard_arrow_up