Таким чином, диспетчерська служба підприємства прийняла 231 звернення з наступних питань:
благоустрій прибудинкової територій – 18;
гаряче водопостачання – 86;
електропостачання/освітлення – 13;
зливова каналізація – 11;
каналізація – 35;
конструктивні елементи будинку – 9;
теплопостачання – 3;
холодне водопостачання – 55;
інше – 1.
Варто зауважити, що з метою якісного та оперативного усунення аварійних ситуацій, що порушують нормальні умови життєдіяльності мешканців багатоквартирних будинків, усі вищевказані заявки передано до виконання фахівцям «Житлово-експлуатаційного об’єднання».
ДО УВАГИ ВІННИЧАН! Шановні мешканці, звертаємо вашу увагу на те, що у Центрах обслуговування ТОВ «Житлово-експлуатаційне...
Колектив ТОВ «Житлово-експлуатаційне об’єднання» радий вітати мешканців житлових будинків по вул. Князів...
Нещодавно фахівці ТОВ «ЖЕО» забезпечили виконання робіт з поточного ремонту покрівель на житлових будинках по...
Колектив ТОВ «Житлово-експлуатаційне об’єднання» радий вітати мешканців житлових будинків по вул. Хмельницьке...