На Фейсбук-сторінці очільника наглядової ради ГО «Вінниця Мобільна» Олександра Царевського з’явилася інформація про результати осіннього підрахунку велосипедистів у нашому місті. Царевський пише, що підрахунок проходив впродовж двох днів: зранку і ввечері (16.10.20) у будній день і вдень (18.10.20) у вихідний. Завдяки цьому, за словами спеціаліста, вдалося отримати коректні дані про потік велосипедистів.
«Цей етап є однією з ключових точок для формування розуміння основних напрямків/маршрутів велосипедистів і їх завантаженості в тому числі в контексті сезонності. Ми не очікували явного сплеску по кількості велосипедистів в порівнянні із спекотним літом: зараз ми напрацьовуємо точки відліку по сезонах (літо/осінь/весна) - і дуже хочеться щоб вони були коректними що дасть майбутньому можливість робити якісний аналіз і моделювання транспортних потоків», — пише вінничанин.
Як читаємо, окрім волонтерів які рахували велосипедистів на перехрестях, підрахунок проводився і по записах камер Ситуаційного центру.
Згідно з статистикою, найактивніше вінничани користуються велосипедами ввечері — 726 людей, в обід — 391, і вранці — 582 велосипедиста порахували волонтери. Жінки все ще набагато менше користуються двоколісними — не більше 10,3% від загальної кількості велосипедистів. В шоломі їздять не більше 13,1%, а тих, хто виїжджає на дорогу, 18,2%, у вихідний день. Користуються вінничани й електротранспортом, найбільше користувачів зафіксували вранці у будній день — 7%.
В порівнянні з літом кількість велосипедистів зменшилась, що є впливом сезонного фактору та погоди, пише в дописі Олександр.
«Як і літом найбільша щільність велотрафіку припала на вхід в ЦПКіВ ім Леонтовича якій є перетином популярних веломаршрутів. Сподіваємось що це стане достатньою підставою для того щоб припинити прикриватись статусом «пам’ятки садово-паркового мистецтва» і таки зробити велодоріжку, яка дасть можливість комфортно і безпечно доїздити до центру міста. Крім того пішохідні переходи до ЦПКіВ ім Леонтовича через вул. Хмельницьке шосе і вул. Магістратську потребують нанесення розмітки 1.15 “велопереїзд” з відповідним облаштуванням/розширенням пандусів адже це з’єднання кількох популярних веломаршрутів», — пише Царевський.
Також організатори підрахунку зазначають, що електро-самокати показали незначний приріст. Тому, за їхніми словами, це є вагомим аргументом для введення учасників дорожнього руху в ПДР, бо до сьогодні їхні права і обов’язки ніде не прописані.
Про літній підрахунок ви можете прочитати ТУТ.
Читайте також:
Тарифи, школа, «острівці». Що зміниться у листопаді для вінничан
ВІН І ВОНА: стосунки в режимі онлайн, керівництво до застосування
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер