Чоловіків в шість разів більше: у Вінниці вперше провели підрахунок велосипедистів

Чоловіків в шість разів більше: у Вінниці вперше провели підрахунок велосипедистів
  • З оприлюднених результатів можна дізнатися про гендерне співвідношення велосипедистів, скільки з них мають шолом, які правила порушують і на чому ще, крім велосипедів, пересуваються містом вінничани.

На Фейсбук-сторінці головного спеціаліста відділу транспорту та зв’язку Департаменту енергетики, транспорту та зв’язку Вінницької міської ради Андрія Сорокіна, з’явилася інформація про результати першого підрахунку велосипедистів у нашому місті. 

Сорокін пише, що підрахунок проходив впродовж двох днів: зранку і ввечері (04.06.20) у будній день і вдень (06.06.20) у вихідний. Завдяки цьому, за словами спеціаліста, вдалося отримати коректні дані про потік велосипедистів.

Крім волонтерів, які рахували велосипедистів у різних частинах міста, підрахунок проводили і використовуючи дані з камер відеоспостереження Ситуаційного центру. 

Відео дня

Нижче наведена найважливіша, на думку Сорокіна, інформація з проведеного дослідження:

— На жаль, ми бачимо низький показник користування велосипедами жінками (в середньому 15%), що явно вказує про недостатню безпеку та комфорт пересування для прекрасної половини людства навіть велодоріжками, адже жінки, як ніхто інший, реагують на ці показники якості інфраструктури.

Чоловіків в шість разів більше: у Вінниці вперше провели підрахунок велосипедистів, фото №1 на сайті 20minut.ua

— З грубими порушеннями ПДР, а саме рух в протилежному напрямку, ситуація втішна, але в той же час величезна кількість велосипедистів перетинають пішоходні переходи (без розмітки «велопереїзд») не спішуючись, що є дуже небезпечно. При цьому, зважаючи на щільність велотрафіку, деякі ділянки, як от пішохідний перехід до Центрального парку, потребують нанесення розмітки «велопереїзд», адже це з'єднання двох популярних веломаршрутів та в'їзду в Центральний парк, який користується шаленою популярністю серед велосипедистів, як короткий шлях до центру міста.

Чоловіків в шість разів більше: у Вінниці вперше провели підрахунок велосипедистів, фото №2 на сайті 20minut.ua— Статистика користування прокатом «Некстбайк» у досліджувані проміжки часу не показала гарного результату (в середньому 1,5%), але то скоріш не співпадіння часу та місця,  адже кількість оренд за минулий сезон сягнула понад 26 тисяч.

— Щодо іншої міської мобільності, то електросамокати (сігвеї, гіроборди) поки не сягнули піку популярності в нашому місті, але тенденція на їх збільшення присутня. 

Чоловіків в шість разів більше: у Вінниці вперше провели підрахунок велосипедистів, фото №3 на сайті 20minut.uaТакож Сорокін написав, що в планах проводити подібне дослідження два рази на рік, щоб адекватно оцінити вплив сезонних факторів на статистику користування велосипедів того, яким чином ці показники можна збільшити.

Читайте також:

Від квадроцикла до самоката. Що можна взяти в оренду, щоб покататись у Вінниці?

Я вінничанин, який має велосипед. Куди прямо зараз можу на ньому поїхати?

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (2)
  • Валентина Богданюк
    Какие наивные обобщения. Как инопланетяне, чесслово. Женщин мало не только из-за "недостаточного комфорта и безопасности велодорожек", а ещё и потому, что с детьми не сильно-то наездишься, тем более если совсем маленький ребёнок - даже на самой безопасной дорожке далеко не каждый родитель рискнёт посадить малыша в спецкресло. И платья женщины всё-таки летом хотят носить, и каблуки, что тоже не очень-то уместно на велосипеде. Старшее поколение - дядечки охотно ездят, у тётечек больные колени и лишний вес, даже не очень большой, не позволяет взгромоздиться на велик.
  • Роман Сивак
    то як веліки так і правила мають бути сезонні а не круглий рік.На прикладі світла фар ???

keyboard_arrow_up