«Вибачте, але це якась маячня!» У мерії сварились через гарантійні листи від тепловиків

- Суперечка через гарантійні листи, які «Вінницяміськтеплоенерго» розсилає вінничанам, виникла на сесії міськради.
- Депутат Юрій Іорданов вважає, що тепловики хочуть змусити ремонтувати тепломережі в будинку його жителів. Чиновники йому пояснили, що жителі й так вже відповідають за їх стан.
- Так в чому суть? Навіщо ці листи та що буде, якщо їх не підписувати?
Через гарантійні листи, які розсилає «Вінницяміськтеплоенерго» виникла суперечка на сесії міськради, 4 жовтня. Депутат міськради Юрій Іорданов назвав ці угоди «маячнею» та сварився з директором департаменту енергетики, транспорту і зв’язку Михайлом Варламовим.
— Є дуже цікавий лист, гарантійний. Його потрібно надіслати «директору департаменту енергетики Варламову, генеральному директору «ВМТЕ» Бульбасу». У останньому абзаці: «в разі надходження скарг та зауважень, щодо якості послуг опалення та гарячого водопостачання, пов'язаних з роботою внутрішньобудинкових мереж, їх вирішення залишають за собою співвласники будинку».
Вибачте, але це якась маячня! Ми робимо наших мешканців заручниками проблем з трубами в домівках? Тобто, жителі багатоповерхівки самі мають взяти автоген і виправляти проблему з мережами? Варламов, тут ваше прізвище стоїть. Яким чином ви маєте врегулювати питання в разі «мінус 30» на вулиці? — емоційно каже Іорданов.
— Відповідно до нової редакції закону України про житлово-комунальні послуги всі внутрішньобудинкові мережі є у власності співвласників багатоповерхівок. І саме вони відповідають за їх належне утримання. Цей лист є одним з чергових заходів з інформування… — каже Михайло Варламов, якого перебиває Іорданов та питає:
— На кого воно буде все валитися по закону? На мешканців?!
— Так воно і зараз на мешканцях будинку, — відповідає Варламов.
— А чому в тому році не було такого листа? — продовжує суперечку депутат.
— З 1 травня 2019 року вступив новий закон України про житлово-комунальні послуги, — каже Варламов. І на цьому його перебиває вже й міський голова Сергій Моргунов:
— Не перетворюйте сесію міської ради в діалог між Варламовим та Іордановим. Дотримуйтесь, будь ласка, регламенту та ставте питання щодо тих проектів, які ми розглядаємо на сесії міськради. Якщо є конкретні питання, то зверніться до мене з листом, я відповім! — каже мер Вінниці депутату Іорданову.
У ЧОМУ СУТЬ? Раніше «20хвилин» розбиралися, навіщо тепловики розсилають вінничанами ці гарантійні листи. На це питання відповіли у «Вінницяміськтеплоенерго»:
Гарантійним листом ми доводимо до відома жителів багатоповерхівок, що нести відповідальність за низьку якість послуги опалення чи гарячої води, яка спричинена несправностями у мережах будинку, будуть вони як власники цих мереж, та управлінська компанія/ОСББ, яке відповідає за їх обслуговування, — казала речниця «Вінницяміськтеплоенерго» Сніжана Шпікіна.
Директор департаменту житлового господарства міськради Роман Фурман каже, що уповноважені особи, які підписують цей лист, не нестимуть персональну відповідальність за тепломережі в домі:
Водночас, з такими гарантійними листами уперше зіткнулися координаторка житлово-комунальних та енергетичних програм ГМ «Опора» Тетяна Бойко. Експертка каже, що у інших українських містах такого немає.
Але легітимність таких листів дуже сумнівна. Особливо через те, що старший по будинку немає ніяких повноважень і такої посади немає в законі. Тож ці листи точно не мають ніякої юридичної сили.
Питаємо, підписувати їх чи не треба?
— Я не бачу в цьому такої потреби, — каже Тетяна Бойко.
Нагадаємо, у мерії затвердили перелік пільговиків, що мають право на безоплатний проїзд.
Підписали гарантійний лист, який прислали від «Вінницяміськтеплоенерго»?
Читайте також:
- Субсидіанти отримали пільгу на сплату земельного податку
- Нові правила паркування: мерія ухвалила купівлю евакуатора
- «Нам такого щастя не треба» Чому жителі Вишеньки проти лівньовки
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
-
Лариса Кравченкоа потом если жители сами будут ремонтировать трубы и вентили и т.п. ,что не нравится теплосетям, они скажут, что вы неправильно сделали и начинаются проблемы с поставками, не подписывают всякие акты и разрешения, как это и происходит. Пусть сами ремонтируют, как надо, а то получается до вентиля они, а после вентиля МЫ. А разрешения и поставку они. абсурд и несовершенствование положений.