У трьох Прозорих офісах почали працювати представники «Вінницяобленерго» та «Енера Вінниця». Які питання вони зможуть вирішити дізнавайтеся у матеріалі.
Нині представники працюють у трьох територіальних Прозорих офісах:
- «Вишенька» (вулиця Космонавтів,30),
- «Старе місто» (вулиця Брацлавська,85),
- «Замостя» (вулиця Замостянська,7).
Згодом прийом громадян будуть вони здійснювати і у Центрах обслуговування споживачів управлінських компаній (колишніх ЖЕКів).
У міськраді зазначили з якими питаннями можна звертатися до представників ПАТ «Вінницяобленерго» та ТОВ «Енера Вінниця».
До працівників «Вінницяобленерго» мешканці можуть звернутися з питаннями:
- щодо показів електролічильників від населення;
- щодо обмеження, припинення та відновлення електропостачання;
- щодо укладання договорів з розподілу електричної енергії.
У компетенції працівники ТОВ «Енера Вінниця» наступні напрямки:
- відкриття або закриття пільг;
- друк рахунків за спожиту електричну енергію побутовими споживачами;
- отримання показів лічильників електричної енергії та надання їх в АТ «Вінницяобленерго»;
- надання довідок про відсутність заборгованості за спожиту електричну енергію;
- консультація споживачів щодо порядку розрахунків за спожиту електричну енергію;
- консультація споживачів щодо укладення договору на постачання електричної енергії;
- роз’яснення споживачам щодо нарахування за спожиту електричну енергію;
- перевірка зарахованих коштів на особові рахунки споживачів електричної енергії.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
Степан Степанченко