Роботу чотирьох команд урбаністів з різних міст України, що тривала два місяці, обговорили за два дні: 23-24 квітня. Учора вони презентували свої концепції про те, як можна змінити проспект Коцюбинського та увесь мікрорайон.
Зокрема, вінницькі фахівці пропонували зробити «Зелену милю» на всій протяжності вулиці.
Урбаністи зі Львова — змінити транспортну мережу та зробити інтуїтивно зрозумілу територію.
Спеціалісти з Києва запропонували масштабну перебудову Замостя і крім того, поступове упорядкування та зменшення Центрального ринку.
А фахівці з Івано-Франковська — розвивати вулиці і квартали навколо проспекту Коцюбинського.
Детально про їх ідеї у нашому минулому матеріалі: Зелена миля, нова колія та бізнес-центри. Як змінять проспект Коцюбинського?
І сьогодні в Соціохабі закордонні фахівці дали оцінку їх роботі. Зокрема, німецьким експертам сподобалися ідея щодо розташування трамвайної колії на проспекті, що пропонували всі чотири команди. Але їм не вистачило пропозицій по реконструкції площі Привокзальної.
Швейцарський інженер з містобудування Урс Томанн сказав, що хоча «Студія ідей» завершила свою роботу, але вони надалі будуть працювати з вінницькою командою, щоб скласти єдину концепцію з пропозицій усіх команд.
— Це був не конкурс (Студія ідей - авт.), а пошук оптимальних рішень щодо проспекту Коцюбинського, так і всього Замостя. Ми зробили висновки та можемо окреслити подальшу роботу. Зокрема, плануємо розробити проект для реконструкції як всього проспекту, так і вулиць, що орієнтовно у радіусі 500 метрів навколо проспекту, — розказав Томанн. — Зрозуміли, що потрібно міркувати над розвитком шести модулів: як змінити Набережну, площу Перемоги, Центральний ринок і Привокзальна площа в далекоглядній перспективі; в цілому проспекту та всього Замостя.
Швейцарський експерт підтримав ідею, що проспект має бути обладнаний трамвайною колією, як скоротить шлях на поїздку в громадському транспорті з Центру до Залізничного вокзалу. І також зазначив, що для цього потрібно відгородити смуги для міського транспорту.
За його словами, при наявній ширині проспекту близько 40 метрів, під смуги для громадського транспорту нам потрібно буде 20 метрів. Залишку дороги вистачить для приватного транспорту.
Секретар Вінницької міськради Павло Яблонський додав, що ідеї всіх команд урбаністів йому дуже до вподоби. А ще він додав, що частини їх проектів вже обговорювали у мерії.
— Ми та команди урбаністів схоже мислимо. Що буде далі? Продовжується робота центру урбаністики та консультантів. На виході має бути проект, який після його реалізації задовольнить потреби мешканців Вінниці. З приводу термінів реалізації — сказати не можу. Протягом шести місяців будемо працювати з Урсом Томанном. Сподіваюсь, що після завершення реконструкції вулиці Замостянської, що триватиме два роки, проектанти дадуть нам готовий план на проспект Коцюбинського. Хочу подякувати всім, хто приймав участь в «Студії ідей». Думаю, що будемо продовжувати працювати з цими командами і надалі, — сказав Яблонський.
Читайте також:
Сакури, велодоріжка і нові дороги. Якою буде Замостянська після реконструкції
Зелена миля, нова колія та бізнес-центри. Як змінять проспект Коцюбинського?
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 38 від 18 вересня 2024
Читати номер
Papa Justify
Читательница reply Papa Justify
Anonymous reply Papa Justify
Почему все такие глупые? и не умеют пользоваться Гуглом и посмотреть как сделали успешные страны - ничего придумывать даже не нужно, умными людьми уже всё придумано.
Next
Юра
Читательница