Участь у круглому столі від RIA брали фахівці з різних галузей. Кожен з них розповів, як вони реорганізувати свою роботу під час карантину, якими способами доставки та системами платежів вони користуються наразі. Ми занотували найважливіше з вебінару. Повний запис відеоконференції можете переглянути на нашому YouTube каналі.
Одна з спікерок керуюча міського кафе італійсько-грузинської кухні Діоскурі Ольга Вільчинська розповіла, про те, як сильно карантин зачепив ресторанний бізнес і що його довелось повністю реорганізовувати. Вони — зробили великий акцент на доставку, зараз займаються лише нею.
— Якусь частину нашої роботи ми припинили робити, але посилилась інша частина, на яку ми раніше менше звертали увагу. Саме завдяки доставці збереглося близько 50% обороту, — каже Ольга. —
Власник служби таксі COMFORT Олександр Ліпенко розповів, що вони працюють у звичному режимі, але змінили тарифну сітку і добавили можливість доставок. Вони запровадили доставку безпосередньо від свого таксі, а також уклали співпрацю з мережею продуктових магазинів у Вінниці.
Директор філії Хмельницької дирекції Укрпошти Микола Громов розповів, що вони теж працюють у штатному режимі.
— Ми маємо працювати у стандартному режимі, але з дотриманням усіх правил. Здоров'я працівників на першому місці, — каже Микола. — Але ми бачимо все більший перехід на наші онлайн-сервіси, що полегшує роботу. Також під час карантину Укрпошта запровадила додаткові послуги: безкоштовна доставка ліків, а напередодні Великодня — пасок. Микола каже, що кур'єрська служба від їхньої компанії стала більш популярною.
Під час відеоконференції спікери обговорили переваги та недоліки різних способів доставки, якими вони користуються. Дехто співпрацює з існуючими службами доставок, які є у місті, дехто — користується послугами таксі, а хтось — запроваджує свій сервіс доставки. Останній варіант під час карантину використала Ольга Вільчинська. Вони, крім того, що співпрацюють у тими службами доставки, які у є них в місті, ще й власними кур’єрами розвозять продукцію.
— Якщо ви починаючий підприємець і особливої довіри у своїх клієнтів до карантину ви ще не встигли завоювати, то я рекомендую користуватись місцевими службами доставки, — каже Ольга. — Але, якщо ви вже довго існуючий бізнес, то у власної доставки є вагомі плюси — контакт з гостем, нові робочі місця для працівників та передача вашого сервісу через доставку. За вартістю ж виходить однаково.
Також підприємці можуть користуватись послугами доставки Укрпошти. Навіть флаєра, каталоги чи іншу рекламну продукцію працівники пошти можуть донести до клієнтів. Ще одним з варіантів доставки — є послуги таксі. Наприклад, так Олександр Ліпенко співпрацює з магазином «Варшава». Як пояснив Олександр, вінничани замовляють у магазині все, що потрібно, а вони привозять це їм додому.
А про варіанти систем платежів детальніше розповіла спеціалістка з комунікацій ПриватБанку Аліна Слободянюк. Під час карантину в них з'явилися соціальні платіжні системи та засоби, які розраховані саме на підприємців малих бізнесів. Ці програми легкі у користуванні, а їх підключення безкоштовне.
— У нас є, наприклад, система LIQPAY, яка дає змогу приймати платежі без готівки та терміналу. Все, що потрібно — це створити і розмістити QR-код для оплати, або є можливість приймати платежі через месенджери, — розповідає Аліна. — Також ми адаптували один з найпопулярніших сервісів «Оплата частинами» та «Миттєва розстрочка», який донедавна підключали лише великі торговельні мережі і магазини з POS-терміналами, для потреб дрібних підприємців, які торгують з маленьких майданчиків.
За словами Аліни, переваги таких платежів великі — їх можна здійснювати з будь-якої точки світу, оплати відбуваються дуже швидко. А для підприємців вигода у тому, що банк гарантує фінансову безпеку.
Читайте також:
Зростання зарплати та більше роботи? Як карантин вплинув на роботу вінницьких айтішників
Служби доставки та будівельні магазини. Що ще шукали вінничани у Google під час карантину?
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер