«Поверніть старий павільйон». Скаржаться на малу трамвайну зупинку на Залізничному вокзалі

«Поверніть старий павільйон». Скаржаться на малу трамвайну зупинку на Залізничному вокзалі
  • Після реконструкції Батозької відновили рух трамваїв до Залізничного вокзалу.
  • Там раніше стояв просторий, на багато сидінь павільйон. Але його прибрали та замінили «стєкляшкою». 
  • Вінничани цим обурюються і просять повернути або стару зупинку, або додати ще павільйон.
  • Що на це відповідають у мерії?

До журналіста звернувся вінничанин В’ячеслав. Чоловік розказав, що його не влаштовує та трамвайна зупинка, яку поставили на Залізничному вокзалі після реконструкції Батозької.

— У порівнянні з тією зупинкою, що була — це «курям на сміх», — на емоціях каже чоловік. — Вона не дає ні затінку, ні захисту від опадів та ще й коротенька лава для сидіння в середині. Багато людей, які приїжджають з районів до Вінниці, змушені очікувати на свій трамвай просто неба. Я б хотів, щоб повернули той павільйон, який був.

«Попередня зупинка була зручнішою»

До цієї зупинки приїхали зранку, 5 квітня. Зупинка справді «типова», схожа до всіх інших, що наразі встановлюють у Вінниці: скляна конструкція, затемнений дах, з одного боку — інформаційне табло, а з іншого — скляна стінка з соціальною рекламою.

Відео дня

Побачили, що люди в годину-пік тут надовго не затримуються і подекуди навіть не стають на зупинку — біжать, щоб встигнути сісти на трамвай, який прямує за необхідним їм маршрутом.

Проте з кількома людьми журналісту все ж вдалося поговорити. Спойлер: жодну людину не влаштовують розміри павільйону для трамваїв на Залізничному вокзалі.

— Я можу постояти, а людям поважного віку хотілося б присісти. Але місця на всіх не вистачає, особливо у ранкові чи вечірні години пік, — сказала Анастасія.

— Зупинка справді замала, бо народу находить дуже багато. Особливо, коли приїжджають з електричок. Це ж все-таки залізничний вокзал. Я думаю, що треба більшу ставити, бо тут і з сумками стоять, і люди похилого віку, — каже Оксана.

— Попередня зупинка була набагато ширшою, набагато зручнішою. Тут багато пенсіонерів збирається, і такий малий розмір зупинки взагалі не продуманий. Плюс, у старого павільйону був широкий дах, що ні дощ, ні вітер не потрапляв. А ця зупинка взагалі не дає захисту від негоди, — сказала Наталія.

Щодо непродуманості. Ми ще помітили невдале розташування смітника. Він стоїть з правого боку павільйону, його не видно тим пасажирам, що прямують до трамвая від вокзалу — а всі звідти і йдуть до рейкового транспорту. Тому як «смітник» використовують бетонний колодязь під одним з ліхтарів. І він знаходиться ліворуч від зупинки.

«Немає звернень на розширення павільйону»

Якщо є запит на встановлення більшої зупинки, або навіть повернення до старого павільйону — чи можливо це зробити? Звернулися по коментар з цього питання до директора департаменту комунального господарства і благоустрою Юрія Семенюка. 

Він розповів, що нинішня скляна конструкція є тимчасовою.

— Під час реконструкції Батозької звернулися мешканці. Ми говорили, що там кінцева зупинка трамвая не передбачається, в цілому. Але ми пішли на зустріч мешканцям. У нас був павільйон, він перенесений з іншого місця. Його пофарбували, поставили інформаційне табло і усе зробили без використання бюджетних коштів. Тобто ця конструкція є тимчасовою. А сам пересадковий вузол з усіма зупинками громадського транспорту — трамвайні, тролейбусні, автобусні — зробимо в перспективі перед Залізничним вокзалом, при реконструкції площі Привокзальної, — каже Юрій Семенюк.

— Чи можна повернути старий павільйон? Той, який був з великою кількістю сидінь, з ширшим дахом, — спитав журналіст.

— Це ми говоримо про торгово-посадковий комплекс. Він не був в комунальній власності, у нього є якийсь власник. Тому говорити про повернення цієї конструкції, напевно, що неможливо. Адже рішення щодо приватної власності ми не приймаємо, — відповів Семенюк.

— Або чи можна поставити поблизу ще один павільйон, таким чином збільшивши кількість сидінь? — спитав журналіст.

— Цьогорічний бюджет Вінниці, в першу чергу, спрямовується на видатки оборони, підтримку критичної інфраструктури. Видатки на благоустрій обмежені вкрай: у нас на цей рік в планах влаштувати вісім зупинок, де взагалі немає павільйонів. Їх ставлять на підставі звернень мешканців, депутатських звернень. А стосовно розширення павільйону для трамваїв біля залізничного вокзалу — до нас звернень таких не надходило, — відповів директор департаменту комунального господарства і благоустрою міськради Юрій Семенюк.

Раніше, нагадаємо, ми розповіли, що у Вінниці планують замінити п’ять зупинок.

 

Читайте також:

На Старому місті колишній табір «Колос» планують забудувати житлом

У Вінниці запрацював Побутовий центр для переселенців — Який перелік послуг?

Які зарплати та чим володіють мери найбільших міст Вінниччини? Аналіз декларацій за 2023 рік

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (33)
  • Барчук Лариса Барчук

    К трамвайной остановке подойти не возможно, вокруг трамвайной линии стоянка машин. С тележкой лука или картофеля не возможно подойти к остановке, везде машины. Кто разрешил сделать стоянку для машин?Вокзал,это лицо города для тех ,кто приехал. Асфальт на остановках в ужасном состоянии, на троллейбусной остановке он вообще отсутствует, насипан отсев. Напротив магазина Фора на автобусной остановке нет асфальта, торчат пеньки от деревьев, ноги можно сломать. И ЭТО ЛИЦО ГОРОДА
  • Барчук Лариса Барчук

    На тролейбусной остановке нет даже асфальта, засыпали отсевом. Под зданием укрпочты сделали бесплатную автостоянку. АСФАЛЬТА НЕТ, ЭТО ЛИЦО ГОРОДА, для тех кто приезжает в Винницу
  • Nina Kardash

    Влада,і хто таке неподобство, ставить на зупинках, трамваями і тролейбусами не їздять. Вони не знають, як в негоду чекати транспорт. Вони працюють за лозунгом " все найкраще людям"
  • Ігор

    Довбані "оптимізатори", вони не думають головою, про людей, а про те як спи...дити побільше !! Зужують дороги проїзди, дебіли, кончені !! От що значить, коли "працюють" невігласи, безтолково нікчеми !!!

    zakrevsky reply Ігор

    Подякуйте пану Перлову і оптимізаторам руху з Ів.Франківську

keyboard_arrow_up