Масштабний збій у роботі «Київстар»: немає зв’язку та Інтернету

Масштабний збій у роботі «Київстар»: немає зв’язку та Інтернету
  • У вівторок, 12 грудня, у роботі мобільного оператора «Київстар» стався масштабний збій.
  • Сайт компанії тимчасово недоступний. Немає також зв'язку та Інтернету.

Першими про збій повідомили у Дії:

«Масштабний збій у роботі оператора Київстар‼️ Подбайте про документи в смартфоні. Поки Kyivstar працює над усуненням проблеми, скористайтеся порадою. Відкрийте застосунок Дія, доки ви підʼєднані до домашнього WiFі, щоб ваші документи були завантажені».

Згодом у фейсбук на сторінці Київстар з'явилося наступне повідомлення:

Відео дня

«Сьогодні в нашій мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми. Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння».

Наразі недоступні послуги зв'язку та доступу в Інтернет. У нашому телеграм-каналі всі, як один пишуть про те, що мережа не має покриття, а також не ловить Інтернет. 

Одне із повідомлень було наступного змісту: «В когось працює національний роумінг? Бо в мене всюди (заборонено) і не підключається до інших мереж».

А у вас працює національний роумінг?

Що робити, якщо не ловить мобільний зв'язок:

  1. Увімкніть автовибір мережі (на Android: Налаштування – Мобільна мережа чи Підключення – Оператор; на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі)
  2. Знайдіть та й виберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL
  3. Спробуйте ще раз або оберіть іншу мережу, якщо реєстрація не вдалась;
  4. Перевірте, чи можна здійснити дзвінок або відправити смс.
  5. Хоча б раз на день повертайтесь до мережі свого оператора, щоб не навантажувати національний роумінг.

 Поради Держспецзв'язку, що робити, якщо не працює мобільний інтернет та звʼязок 

Якщо потрібна термінова допомога:

  • Щоб викликати ДСНС, телефонуйте 112. Якщо потужності мережі недостатньо, надішліть повідомлення близьким із проханням зателефонувати.

Вкажіть такі дані:

  1. місцеперебування (адреса або орієнтири на місцевості)
  2. що відбувається (завалило сховище, є поранені або вбиті)
  3. скільки людей із вами, стан здоров'я (специфічні хвороби, наприклад, діабет)
  4. травмування та час, коли зазнали травм
  5. потреби (ліки, їжа, вода)

Якщо немає зв'язку – збережіть інформацію в чорнетках та надішліть, щойно зʼявиться зв'язок.

Деталі

Проблеми з «Київстаром»спостерігалися до вечора 13 грудня. Нині мережу ще відновлюють.

Стан мережі «Київстар» на 17 грудня:

  •  доступні послуги голосового зв`язку, в тому числі у роумінгу;
  •  відновлена мобільна передача даних;
  •  розпочато відновлення доступу до M2M для бізнес-клієнтів;
  •  плануємо якнайшвидше увімкнути послугу SMS;
  •  у деяких населених пунктах, зокрема, у Києві, все ще виникають складнощі із доступом до «Домашнього Інтернету». Це тимчасово.

Так, поки відбувається стабілізація мережі, мобільна передача даних може працювати повільніше. Це необхідно для безпеки. 
 

 

Детальніше у матеріалах:

 

Читайте також:

Кого та як вінницькі провайдери можуть забезпечити інтернетом під час вимкнень світла

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (16)
  • Євгеній Гаджала-Одуденко
    Якби не економили на професіоналах, то не було б таких проблем
  • Xiaomi Redmi 9
    Не працює
  • Альона
    Не працює
    Ihor reply Альона
    Это шутка была такая.
    Типа флеш моб :ЗАЙДИ В НАСТРОЙКИ, ЗАДРЮКАЙ ТЕЛЕФОН
    Альона reply Ihor
    Зовсім не смішно
  • Next
    В центральному офісі компанії в Києві проходять слідчі дії. Правоохоронці проводять обшуки і вилучають документацію.

    Співробітники Служби безпеки України проводять слідчі дії в центральному офісі мобільного оператора Київстар, повідомляють Кореспондент.net джерела в компанії.

keyboard_arrow_up