Вінниця хоче купити шість вживаних автобусів. Якої марки та за скільки?

Вінниця хоче купити шість вживаних автобусів. Якої марки та за скільки?
Збираються купити газові автобуси MAN, фото ілюстративне
  • «Вінницька транспортна компанія» отримала дозвіл на купівлю автобусів в кредит.
  • Хочуть придбати шість одиниць транспорту 2018 року випуску, на газу, із пробігом не більше 250 тисяч кілометрів.
  • Уже відомо, які саме це будуть автобуси та хто є потенційним продавцем.

«Вінницька транспортна компанія» закуповує шість вживаних автобусів для запуску на маршрути. Про це дізналися із рішень виконкому міськради та з оголошеної закупівлі на «Прозорро».

Беруть кредит під заставу

Виконком міськради 6 червня надав дозвіл транспортникам на взяття кредиту в «Укргазбанку».

З рішення №1353 читаємо, що сума кредиту має скласти до 42 мільйонів гривень. Умови взяття позики: на закупівлю шести автобусів, термін кредитування – до п’яти років, процентна ставка 7% річних. 

Відео дня

Позику планують взяти під заставу комунального майна: під десять муніципальних автобусів Otokar та один тролейбус «VinLine». Залишкова вартість цього майна, за рішенням виконкому, складає 77 мільйонів 283 тисячі гривень загалом.

Крім того, виконком вніс зміни до «Комплексної Програми розвитку міського пасажирського транспорту», з якої дізналися, що транспортники хочуть придбати не нові, а саме вживані автобуси за кредит від «Укргазбанку».

Зауважимо, що обидва рішення ще мають схвалити депутати на черговій сесії міськради. Але процес закупівлі уже пішов й уже обрали продавця автобусів для Вінниці.

Купують MAN з пробігом від 163 тисяч

«Вінницька транспортна компанія» оголосила тендер наприкінці травня. За шість вживаних автобусів запропонували ціну 46 мільйонів 50 тисяч гривень. На тендер подався лише один учасник — товариство «Ейтіпі» — з пропозицією 42 мільйони 840 тисяч гривень. Тендерний комітет схвалив таку ціну, і з цим підрядником хочуть підписати угоду про поставку автобусів. Які саме?

Компанія пропонує Вінниці низькопідлогові газові MAN Lion`s City A20 CNG 2018 року випуску. Пробіг кожного автобуса — від 163 тисяч до 236 тисяч кілометрів (за умовами тендеру максимальний пробіг має бути не більше 250 тисяч км - авт.). Двигун — на метані, 228 кВт потужності, Євро 6.

У автобусі є 44 сидячих місця, одне місце для крісла колісного, пандус для заїзду в салон. Зі зручностей для пасажирів є кондиціонер та опалювач салону.

Крім того, підрядник зобов’язується надати гарантію на кожен із цих транспортних засобів — три місяці без обмеження пробігу з дати поставки.

Компанія-підрядник з автомобільного холдингу

Зауважимо, що на 14 червня ще не підписали договір підряду з переможцем закупівлі. А що відомо про цю компанію? 

З YouControl дізналися, що товариство «Ейтіпі» зареєстроване у Києві, діє з 2004 року, має основний вид діяльності «45.11 Торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами» і 256 тисяч гривень статутного капіталу.

Керівник: Володимир Воткаленко. Власники: Ольга Мещаніна (90%) і венчурний фонд «Коннект» (10%). 

Ольга Мещаніна є співвласницею автомобільного холдингу АВТЕК — офіційний дилер вантажних автомобілів та спецтехніки FORD TRUCKS, МАЗ, VOLAT, працює в сфері продажу автомобілів, автобусів, різноманітної спецтехніки та запчастин, надає гарантійне та після гарантійне обслуговування на офіційних сервісних станціях по всій Україні.

Опитування

Як ви ставитесь до того, що Вінниця купує вживані автобуси?

Раніше, нагадаємо, німецьке місто-партнер Мюнстер подарував Вінниці два автобуси. Вони працюють на маршруті №16. 

 

Читайте також:

Різати не можна лишити. У Вінниці пішли на брухт понад 40 трамваїв і тролейбусів

Понад 52 мільйони пасажирів перевіз вінницький транспорт за рік. А скільки на цьому заробили?

Найстарший в країні трамвай та електробус: унікальний громадський транспорт, який є у Вінниці

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (20)
  • Аркадий Крысько

    Це просто щастя ...
    Країни немає, вони тішаться автобусу.
    Діти вголос матюкаються, автівки з перевищенням децибелів та швидкості літають, будівництво повсюди "гармонічне", привокзалка як гидотний мурашник та купа іншого лайна.
  • Аллуся Кудінова

    Йоп.
    Які автобуси!!!!
    В нас вже ногою ,не має де вступити!!!!
    Я проти!!!!
    Закупіть краще щось для ЗСУ!!!!!!
    Це найнебезпечніше.

    Владимир Штойко reply Аллуся Кудінова

    Аллуся Кудінова 100%згоден
  • Ольга Павленко

    Купляйте прозоро!
  • Дзюбенко

    Потрібно розвиватись

keyboard_arrow_up