- Тільки так нам вдалося добитися відновлення зупинок електрички у нашому і ще майже десяти селах, звідки люди щодня добираються на роботу до Вінниці, - кажуть розгнівані пасажири. – Коли замінили звичайну електричку на підвищеного комфорту, вона перестала зупинятися у наших селах. Нам не було чим добиратися на роботу. Тільки з Яришівки у Вінниці працює десь двісті людей, а їдуть ще й з інших сіл. Якби ми цього не зробили, ніхто б не допоміг нам. А так свого добилися.
Раніше на відрізку Жмеринка-Вінниці курсувала звичайна електричка. Вона зупинялася у кожному селі, через яке проходить залізнична колія. Тим, хто працює у Вінниці, зручно було добиратися на роботу. Тепер звичайну електричку замінили на прискорену, підвищеного комфорту. Але для пасажирів приміського сполучення вона стала невигідною, бо проїжджала без зупинки. Для відновлення справедливості пасажири Яришівки обрали крайній захід.
У дирекції залізничних перевезень Жмеринської залізниці кажуть, що такі дії можуть мати плачевні наслідки для тих, хто вийшов на рейки. Таке порушення підпадає під статтю Кримінального кодексу. Тому до них може прийти слідчий. Разом з тим адміністрація Жмеринської дирекції залізничних перевезень взяла до уваги вимоги пасажирів.
- Ми відновили зупинки у всіх селах, де зупинялася звичайна електричка, - каже провідний інженер пасажирського відділу Жмеринської дирекції залізничних перевезень Ольга Пащук. – Виняток становлять тільки зупинки Пурпурівська і Тартак. – У той же час детально вивчаємо пасажиропотік на кожній зупинці. Я особисто два дні підряд вивчаю це питання на місці, тобто виїжджаю з Жмеринки і проїжджаю маршрут, щоб зафіксувати наявність чи відсутність пасажирів на станціях.
За словами Ольги Пащук, вивчення пасажиропотоку триватиме протягом двох тижнів. Однак уже зараз видно, що не на кожній станції прискорену електричку чекають пасажири. Ось деякі цифри, що їх зафіксувала співрозмовниця. Навіть у Яришівці, після примусової зупинки електрички, у вагон сіли тільки шість пасажирів. Щоправда, це був вихідний день, неділя.
У понеділок і вівторок на ранкову електричку у Яришівці було достатньо пасажирів, уточнила співрозмовниця. А вже увечері в понеділок, на час відправлення з Вінниці о 21 год. 27 хв. до Яришівки їхав тільки один пасажир. На станції Десенка теж був один пасажир. У вівторок у Веселці було тільки три пасажири. На станції Тюшки протягом понеділка-вівторка не було жодного пасажира.
- На станціях, де нема пасажирів або їх зовсім мало, один-два, швидкісна електричка зупинятися не буде, - зазначила Ольга Пащук. – Поки що назвати такі станції не можу. Це стане відомо після закінчення вивчення ситуації з пасажиропотоком.
Із введенням прискореної електрички зросла вартість квитків. Проти цього також протестували пасажири, зупиняючи потяг. Провідний інженер пасажирського відділу Жмеринської дирекції залізничних перевезень Ольга Пащук повідомила, що пасажири згаданого прискореного електротягу на відрізку залізниці Жмеринка–Вінниця купуватимуть квитки за приміськими тарифами. Хто їхатиме за межі Вінниці, платитиме за тарифами прискореного електропотяга.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер