Про нові маршрути та ціни на проїзд. Інтерв’ю з головним транспортником Михайлом Луценком

Про нові маршрути та ціни на проїзд. Інтерв’ю з головним транспортником Михайлом Луценком
  • Щодня на громадському транспорті їздять понад 400 тисяч людей. Вінниця стає с кожним роком більшою.
  • Чому ж на Старому місті досі немає тролейбусу? Чи з’явиться реклама на бортах трамваїв та тролейбусів?
  • Та як буде змінюватися ціна на проїзд?

Як кажуть у комунальному підприємстві «Вінницька транспортна компанія», для вінничан та гостей міста є 258 тролейбусів, автобусів та трамваїв. А ще є 241 маршруток. А щоб це працювало без затримок та збоїв є майже 2000 транспортників.

За транспорт, працівників та комфорт тисяч пасажирів відповідає генеральний директор транспортної компанії Михайло Луценко. У жовтні минулого року Луценко зайняв цю посаду, після того як мер Вінниці Сергій Моргунов призначив своїм заступником екс-головного транспортника міста Миколу Форманюка. Так що може змінитися з міським транспортом вже у найближчий час?

Корисне посилання

Найбільша база пропозицій продати чи купити ВИС в Україні. Аutomoto.ua - пошуковик на 100 автосайтах.

Made in Vinnitsia

— Скільки буде VinWay цього року?

— Усього плануємо 4 VinWay. Перший вже працює на лінії, під номером 130, довжиною 16 метрів, односекційний. Зараз робимо знову короткий вагон. Орієнтовно закінчимо вже в червні. А після нього — будемо робити ще один 31 метровий вагон. Четвертий вагон буде також на одну секцію з низькополою вставкою.

Про нові VinWay говорили в матеріалі:

VinWay-6 зберуть до кінця червня. Чи потрібні ці трамваї взагалі?

 — Для Вінниці привезли понад 100 швейцарських вагонів. І ходять розмови, що ще буде поставка вагонів зі Швейцарії. Навіщо тоді потрібно робити VinWay?

— У нас є 151 вагон. Їх вистачає, але у нас дуже малий резерв. І його ми збільшуємо за рахунок відновлених VinWay. Робимо їх на базі тих вагонів, що стоять біля Муніципального ринку. Вартість виробництва таких трамваїв близько 10 мільйонів гривень за одиницю. Тоді як купівля абсолютно нового трамваю, наприклад, у Львові — від 30 мільйонів гривень. Щодо ще однієї поставки швейцарських трамваїв, то поки що не було таких розмов. У першу чергу ми робимо ці вагони для пасажирів з обмеженими можливостями.

Ремонти та нові маршрути

— А щодо закупівлі нових тролейбусів та автобусів?

— На цей рік буде чотири нових малогабаритних автобуси. А щодо тролейбусів: за останні чотири роки 120 тролейбусів пройшли капремонти. Усього 160 тролейбусів, і всі вони в задовільному стані для експлуатації. До кінця року будуть капремонти 5 автобусів.

— Де будуть ремонтувати трамвайні колії?

— Спочатку планували замінити колію на широкоплощинних плитах на Соборній, від костьолу до Центрального мосту та в районі школи №2. Відновити колію по тій же технології, що й була на площі Гагаріна. Проте, через реконструкцію Київського мосту вирішили відкласти ці ремонти на наступний рік. Ще є в планах заміна колії на трьох переїздах 600-річчя — Космонавтів —  Юності. Викласти наново плити під колію, але не так, як робили на Гагаріна: сюди ця технологія не підходить. І ніхто не дасть закрити цей переїзд на три-чотири місяці. Цього року буде плановий ремонт колій на Стрілецькій (колишня Червноармійська — авт.) та Янгеля (колишня Фрунзе — авт.).

 А скільки взагалі в місті є транспорту? Дивіться в матеріалі:

Громадський транспорт. Скільки його є та як рахують пасажирів? (ІНФОГРАФІКА)

— Чи з'являться нові міські маршрути? Наприклад, прокласти тролейбусний маршрут на Старе місто

— По Старому місту питання давно обговорювалося. Староміський міст завузький, щоб пустити по ньому тролейбуси. У нас є бажання додати ще тролейбусних маршрутів та зв'язати околиці міста з центром. Але є головна проблема: не вистачає потужності підстанцій, які б дали більше струму на мережу. На Київській треба терміново робити підстанцію, бо існуюча зараз не справляється з навантаженням. А ще одну треба збудувати на Чехова, щоб продовжити лінію на Вінницькі Хутори.

— А чи будуть нові нічні маршрути?

— Чесно, не бачу попиту на нічні маршрути. Наші водії, що їдуть на роботу о 4-й ранку також не бачать людей на зупинках. Проте, якщо буде попит та щонайменше 50% завантаженності маршруту, тоді ми готові відкрити нові нічні маршрути.

Ціна квитків та реклама

— Нещодавно вартість квитка збільшилась. Коли знову зросте та як плануєте ціну втримувати на одному рівні?

— Зараз не піднімається питання щодо збільшення вартості квитків. Обговорюємо як скоротити витратити. Наприклад, на електроенергію, де ми сплачуємо за кіловат 2 гривні 48 копійок. Піднімаємо питання, щоб повернули нам пільговий тариф на електроенергію — 1 гривня 68 копійок. Ще розробили план заходів як скоротити споживання та видатки на інші напрямки. Завдяки співпраці з міськрадою, вдається отримати додаткове фінансування.

— А якщо додати більше реклами в транспорт?

— Зовнішня реклама не з'явиться на трамваях, тролейбусах та автобусах. Це наша принципова позиція, оскільки треба буде часто фарбувати транспорт та він втратить естетичний вигляд. У салоні реклами стане трохи більше — робимо додаткові панелі, на які будуть закріпляти паперову рекламу. Щодо звукової чи відео-реклами, то не бачу в ній сенсу. У нас немає великої відстані між зупинками, тому часу на те, щоб прозвучала реклама — не вистачить

— На зупинках є розклад руху. Буває таке, що тролейбуси, трамваї та автобуси приїжджають з затримками. Чи оновлюєте паперові розклади?

— Зазвичай транспорт ходить по розкладу, але в зв’язку з ремонтом мосту на вулиці Чорновола виникають затримки. Ми прикладаємо зусиль, щоб водії приходили на зупинки вчасно. Періодично змінюємо графік і скоро буде на сайті міськради розділ транспортної компанії. На цьому ресурсі будемо публікувати свіжу інформацію щодо зміни розкладу та інші новини підприємства.

Транспортна реформа 2.0

З цього року почнуть впроваджувати електронний квиток в громадському транспорті. По суті, це стане новою транспортною реформою. Що це таке? Коротко в трьох абзацах:

1. Е-квиток — проїзна картка з чіпом (буде 400 точок продажу — авт.). На картку вінничани будуть «кидати» кошти. Платити за проїзд треба буде валідаторам (автоматичні зчитувальні пристрої — авт.). Кондуктори стануть консультантами та контролерами.

— Коли зроблять електронний квиток, недоліки з розкладом руху будуть швидко усуватися. У кожного водія буде GPS-навігатор, за яким ми відсліковуватимо, де знаходиться той чи інший транспорт. Так, маючи зв'язок з водієм, ми будемо «підганяти» чи навпаки «підгальмовувати» водія, щоб людина увійшла в графік, — розповідає директор транспортної компанії Михайло Луценко.

Більше про транспортну реформу читайте в матеріалі:
12 питань про електронний квиток, перш ніж його введуть у Вінниці

2. У «Вінницякартсервіс» кажуть, що вартість проїзду в громадському транспорті не зміниться, пільговиків — порахують, а проїзні будуть також електронними. Можливо, з іншим «тарифом».

3. Систему почнуть впроваджувати вже з цього року. Перші електронні картки мають з’явитися в 2018 році. А запрацює система електронних квитків на повну в 2019 році. На все це треба 8 мільйонів євро, які візьмуть в Європейському банку реконструкції та розвитку.

0
0
0
0
Коментарі (12)
  • Elena Sokolovskaya

    Про нові маршрути.....

    ПРОХАННЯ ПОСТАВИТИ НА МАРШРУТ ДОДАТКОВИЙ ТРАНСПОРТ В ЧАС ПІК ВІД ЧОРНОВОЛА (КИЇВСЬКИЙ МІСТ) ДО БАРСЬКОГО ШОСЕ (16А, 17А)

    Увесь діючий за графіком транспорт, не справляється з кількістю людей, бажаючих дістатись до робочих місць у бік барського шосе!

    Пассажири по 30-45 хвилин чекають на зупинках, та мають змогу тільки спостерігати висадку пасажирів на зупинці вул.Чорновола.....

    Деяким щастить застрибнути на останню сходинку маршрутки та у "шпротному" стані вирушити у ризикований шлях!

    Зважаючи на ціні тролейбус-трамвай, які у нашому місці на рівні кіївських поїздка з пересадкою виходить досить не бюджетною!

    ПРОХАННЯ! ПОДБАЙТЕ ПРО ЖИТЕЛІВ ТА ГОСТЕЙ МІСТА!!!

    https://e-dem.in.ua/vinnytsia/Petition/View/735
  • Иванов Иван

    я не преставляю что будет этим селением когда все пересядут на личный транспорт
  • Виталий Дужак

    Кожен день 400 тис. пасажирів? Правда? В 400 тисячному місті? Я наприклад раз в рік на громадському транспорті їзджу, отже хтось по 20 разів в день.

    Ваня Лета reply Виталий Дужак

    Или 5 по 2.
  • Кеша Винницкий

    Що Вт знаете про АТО?? Диванна сотня....
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Вінниці за сьогодні

19:19 «Виходити на півтори години раніше, або запізнюватися»: вінничанин про автобус №22 17:41 У Вінниці затримали двох копів-хабарників, ще двох - перевіряють photo_camera 17:13 Водохреще-2019: черги до ополонок, сімейні купання та фото на снігу photo_camera 17:01 Вінниця 18 січня: подробиці ДТП на Блока та Київській play_circle_filled photo_camera Від читача 14:29 Зимові змагання з мандрівництва "Снігохід 2019" 16:20 Три місяці, як зник 30-річний киянин. Шукають його вінницькі поліцейські 15:40 Петиція: у садочках та школах пропонують встановити бактерицидні лампи 14:54 З'явилася нова монета у 5 гривень присвячена «100 років Акту Злуки» photo_camera 14:01 Поліція знайшла 9 та 12 річних вінничан, які не повернулися зі школи додому 13:08 Створили онлайн-мапу, де нанесли 62 приймальні вінницьких депутатів 12:09 На Замостянській поставили лавки з USB-портами 11:51 «Від болю Яна втратила свідомість» АТОшник збирає гроші на лікування дочки 11:36 Два роки шукають В'ячеслава Пастуха. Допоможіть у пошуку photo_camera 10:27 Водохреще-2019 у Вінниці: народний репортаж play_circle_filled 10:20 Вінниця в Instagram. Кращі фото за 14 - 19 січня photo_camera 10:07 Кір «скосив»: 20 нацгвардійців з Вінниччини потрапили до лікарні 09:05 Курс валют у Вінниці на сьогодні, 19 січня 2019 року 08:00 Прогноз погоди у Вінниці на сьогодні, 19 січня
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Афіша та квитки на Moemisto.ua Афіша:
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up