У транспортній компанії розповіли, що цього року буде випущено на маршрути ще чотири VinWay. до кінця 2017 року у нашому місті вже буде вісім трамваїв власного виробництва. Каркас для трамваїв беруть зі старих чеських трамваїв, що списали. А «начинку» — обшивку, обладнання, сидіння — купують нову.
VinWay-5, під номером 130 та довжиною 16 метрів у квітні випустили на лінію. А зараз транспортники роблять ще один такий односекційний вагон. Як розповідають в адміністрації підприємства, VinWay-6 вийде у місто вже в червні цього року. Після нього будуть робити 31-метровий вагон. Останній в цьому році «ВінВей»-8 буде односекційним із низькопідлоговою вставкою, — сказав Луценко.
Корисне посиланняАктуальні ціни на ВИС у Вінниці на Automoto.ua.
Журналіст поспілкувався з директором підприємства Михайлом Луценко, щоб дізнатися — навіщо Вінниці модернізовані трамваї, якщо є безліч швейцарських вагонів.
— У Вінниці є понад 100 швейцарських вагонів. Ходять розмови, що ще буде поставка вагонів зі Швейцарії. Навіщо тоді потрібно робити VinWay?
— VinWay ми робимо ці вагони для пасажирів з інвалідністю — з низькопідлоговою вставкою. Таких швейцарських вагонів ми не маємо. У нас є 151 вагонів. Їх вистачає, але дуже малий резерв. І його ми збільшуємо за рахунок відновлених VinWay. Робимо їх на базі тих вагонів, що стоять біля Муніципального ринку.
— Може краще придбати нові трамваї?
— Вартість виробництва таких трамваїв близько 10 мільйонів гривень за одиницю. Тоді як покупка нового трамваю, наприклад, у Львові — від 30 мільйонів гривень. Щодо ще однієї поставки швейцарських трамваїв, то поки що не було таких розмов.
— Чи виправдали себе вагони довжиною 30 метрів?
— Такі VinWay вигідні в час-пік, коли потрібно перевезти велику кількість людей. І потрібно зробити це з комфортом для пасажирів. Малий вагон візьме 100 пасажирів на двох зупинках, а на третій — вже забитий. Тоді як великий трамвай може перевезти приблизно 300 людей. Усі VinWay пристосовані до перевезення людей з обмеженими можливостями. Четвертий маршрут вже обладнаний графіком, де вказаний час, коли буде трамвай з низькопідлоговою вставкою. І ми зараз працюємо над тим, щоб обладнати схожим графіком маршрут №2.
— Чи можна робити VinWay на експорт?
— Ті, що ми робимо зараз, ні. Оскільки, вони підходять під вузьку колію. Вузькоколійка є в Житомирі, де трамваїв вдосталь. У Львові — власне виробництво, їм не треба наші трамваї. Як варіант, робити на продаж трамваї для широкої колії. Зараз ми це питання досліджуємо, обговорюємо з іншими транспортними компаніями по містам України.
Нагадаємо, що у тролейбусному депо роблять обшивку зі склопластику для міського автобусу. Як вважають транспортники, цей матеріал краще металу, бо не ржавіє, легший та гарніший.
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 38 від 18 вересня 2024
Читати номер
Порошок
Задунайский Торонтуй
Одобряю.
Олексій
Олексій