На Батозькій відновили рух громадського та приватного транспорту. Як виглядає вулиця

На Батозькій відновили рух громадського та приватного транспорту. Як виглядає вулиця
  • Після двох років реконструкції вулицею нарешті курсує громадський та приватний транспорт. Подивіться, як це відбувається.

Батозьку закрили на реконструкцію 1 листопада 2021 року. Увесь цей час на ній велися різноманітні роботи, починаючи від заміни всіх інженерних комунікацій і закінчуючи заміною трамвайних колій, контактних мереж, дорожнього полотна, облаштуванням зупинок тощо. 

Сьогодні, 6 листопада вперше за два роки вулицею рушив громадський транспорт. Мова перш за все про трамваї, що курсують до залізничного вокзалу: №1, №4 та №6. Їдучи вулицею відчуваються переваги технології прокладання колій «оксамитовий шлях»: рух плавний, суттєво тихший і менше вібрацій в середині вагона. Аналогічні відчуття можна отримати, наприклад, на Замостянській та площі Калічанській, що вони свого часу також «пережили» таку трансформацію. 

На Батозькій з'явилися зупинки, яких до реконструкції не було. Називаються вони «Епіцентр», бо знаходяться прямісінько навпроти гіпермаркету. Їх чотири: дві трамвайні й дві автобусні в обидві сторони. 

Відео дня

Відновили й рух приватного транспорту. У перший день заторів на вулиці немає. Причиною цьому може бути те, що більшість водіїв ще не знає про відновлення руху. Однак чи не всі передбачені на Батозькій паркомісця вже зайняті автівками. 

Велосипедистів на вулиці майже не помітно, однак велодоріжками залюбки користуються пішоходи. Тротуари та велодоріжки зроблені в однаковому стилі, тому містяни, вочевидь, їх просто не розрізняють. 

Ніяк наразі не змінилося розворотне коло кінцевої трамвайної зупинки. Колії там старі, незмінною лишилися майже вся інша інфраструктура. До прикладу, зупинка висадки з трамваю не має поки що й натяку на реконструкцію.

Ми звернулися з приводу проведення робіт на цій ділянці до департаменту комунального господарства і благоустрою ВМР, однак на момент виходу цієї публікації відповіді не отримали.

Нагадаємо, що на реконструкцію Батозьку закрили 1 листопада 2021 року. Спочатку роботи на вулиці велися активно: за перші місяці демонтували старі трамвайні колії, дорожнє покриття, взялися за заміну інженерних комунікацій тощо. Однак вже в лютому 2022-го роботи на об'єкті повністю зупинили через початок повномасштабного вторгнення. 

Невдовзі їх відновили, але через обмеження, запроваджені держскарбницею на проведення деяких фінансових операцій під час дії воєнного стану їхні обсяги скорочувалися, аж поки на початку минулого літа остаточно не поставили на паузу. 

Повернулися до публічного обговорення реконструкції на початку квітня цього року. Підставою було пом’якшення обмежень на витрати з місцевих бюджетів. При цьому стало відомо, що вартість проєкту суттєво зросла: зі 180 наприкінці 2021-го до нинішніх майже 262 мільйонів гривень — сума, яку отримає за виконання робіт новий підрядник ПП «Б.В.В.-БУД». 

У департаменті комунального господарства та благоустрою ВМР нам раніше розповідали, що це зумовлене збільшенням обсягів робіт та зростанням цін на будівельні матеріали й оплату роботи працівників.

На Батозькійі облаштували так звані «віденські» зупинки — підняття проїжджої частини в межах зупинки трамвая (як на Замостянській) та підвищені кассельські бордюри для низькопідлогових тролейбусів та автобусів (як на Театральній). Там же замінили всі трамвайні колії, дорожнє полотно, облаштували тротуари й велодоріжки.

На вулиці висадили десятки дерев. Встановили нові ліхтарні стовпи та камери відеофіксації, з'явилися нові дорожні знаки та ливнівки.

Згідно з календарним планом, завершити реконструкцію Батозької мають до 30 жовтня 2024 року.

 

@vn20minut 🥳 На Батозькій нарешті курсує громадський та приватний транспорт. Вінничани чекали на це цілих два роки. Але це ще не все — повністю завершити реконструкцію вулиці планують до 30 жовтня 2024-го 🤪 #ремонти #реконструкція #вулиця #трамваї #колії #громадськийтранспорт #вінниця ♬ Brutus (Instrumental) - The Buttress

Читайте також:

Був костелом і органною залою. Вінницький Собор відзначає 265-річчя

Це була дерев’яна будівля з єдиною колією. Про історію вінницького залізничного вокзалу

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (2)
  • Cheshik Polek

    І додумався ж хтось на зупинці "Залізничний вокзал" знести шикарний навіс, замість якого поставили це махоньке "диво". Мабуть, той, хто проектував ці зміни, ніколи не стояв на тій зупинці, коли періщила злива, а на зупинці (кінцевій!!!) купа людей з потягів...

    Ксения Окунева reply Cheshik Polek

    вВсе вірно, так довго морочились із ремонтом, а вийшло - " танцював-танцював та не вклонився".  Кінцева вона ж початкова зупинка трамваїв мала б бути більш пристосована до тієї кількості пасажирів, що прибувають до міста.

keyboard_arrow_up