Все ще відрізані від міста? Дізналися, чи відновився рух маршрутів 5А, 10А, 11Б та 16А
- 12 січня 2024 р.

- У вівторок, 9 січня, маршрути 5А, 10А, 11Б та 16А не виїжджали за межі міста. Через це жителі окружних територій Вінниці не могли поїхати ні в місто, ні виїхати з міста.
- Чи відновився наразі рух громадського транспорту і чи повториться така ситуація знову? Дізналися ситуацію, яка є сьогодні.
З повідомлень читачів та попереджень від сільських рад, окружних територіальних громад Вінниці, дізналися, що 9 січня маршрутки, які були там єдиним варіантом проїзду з міста та в місто, не будуть курсувати через перевірки Укртрансбезпеки.
Як виявилося, річ у тім, що на цих маршрутах досі не підписані маршрутні паспорти. З коментаря голови Агрономічненської ОТГ дізналися, що така ситуація вже три роки. Причиною є те, що спочатку через карантин, а потім через воєнний стан не могли провести конкурс, без якого поліція Вінницької області не мала права договори підписувати. І Укртрансбезпека, згідно з законодавством, повинна штрафувати водіїв через те, що вони виїжджали за межі міста без погодження правоохоронних органів.
Детальніше про це ми розповідали у цьому матеріалі:
Через це були написані звернення до губернатора області, щоб розв'язати цю проблему. Перевізники відмовляються продовжувати виїжджати на маршрут, оскільки їх штрафують, а люди, які переважно працюють та навчаються в місті, просто відрізані від нього.
І сьогодні, 12 січня, знову зателефонували голові Асоціації перевізників Вінниці, щоб дізнатися, яка ситуація наразі.
Транспорт їздить
Наступного дня маршрутки та автобуси почали знову курсувати за межі міста. Також відбулася зустріч з представниками військової адміністрації, на якій вирішили, що попри воєнний стан паспорти будуть робитися.
— З понеділка їх підпишуть і поліція, і голови Агрономічненської та Якушинецької ОТГ, і я думаю, що автобуси вже будуть їздити безперебійно, — сказав керівник Асоціації перевізників Олександр Гота.
Щодо штрафів, які отримали водії, то пан Олександр розповів, що це питання ще також будуть підіймати, адже вони не могли не виїжджати, особливо в ті морози, які припали на день інциденту.
— І ми ж не могли взагалі зупинитись, бо це був би повний колапс, і страждали по суті зовсім невинні люди, наші пасажири, яких все до того влаштовувало. Був побудований графік, маршрут і всі знали, коли й чого очікувати, — каже голова. — Здається, п'ять штрафів по 17 тисяч гривень тоді отримали водії. Але оскільки це не через їх помилку чи перевізників, то будемо далі звертатися, щоб якось і це питання вирішити. Адже суми теж немаленькі.
Надалі всі такі моменти будуть контролюватися, сказав Олександр Гота, щоб і мешканці міста та сіл, і перевізники більше не ставали заручниками таких ситуацій.
Однак маємо ще іншу версію цих подій. Нині з'ясовуємо, чи вона правдива. Її напишемо за результатами.
Читайте також:
Як виховати свого собаку і як дресирування може перерости у спорт? Дізналися у кінолога
Контакт з тваринами та інноваційне крісло. Розповідаємо про центр реабілітації ветеранів
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
Нема чим хвалитися толком ніхто нічого не зробив
Також цікаво, яким чином підписували документи іншим перевізникам громади/області/країни, якщо і ковід і війна у всіх областях, а немає документів тільки у маршруток на Агрономічне.
Прошу автора матеріалу, по можливості розкрити тему і повідомити суспільству, як працюють інші маршрутки і чи є у них дозволи