Відкрилася перша вінницька авіашкола. Серед курсантів дівчата, француз та Бронюк

- У Вінниці запрацювала перша в області школа пілотів літаків.
- ЇЇ курсанти вивчають теорію і практику, а після успішного складання іспиту отримають ліцензію приватного пілота.
- У льотчики беруть не всіх, а вартість навчання в школі сягає двохсот тисяч гривень.
- Серед курсантів першої групи дві дівчини, французький граф і співак Віктор Бронюк.
На Вінниччині, яка здавна вважалась столицею української авіації, нещодавно розпочала роботу перша регіональна школа підготовки пілотів. В ній фахівці здійснюють підготовку льотчиків за програмою приватного пілота літака (PPL), з подальшою можливістю продовжити навчання за програмами комерційного пілота (CPL) та пілота авіаліній (ATPL).
До створення цієї школи льотчиків, на території Вінниччини була лише школа пілотів планера, яка працювала на базі Вінницького аероспортивного клубу.
Тим романтикам, хто мріє отримати водійське посвідчення на залізного птаха, відразу скажемо, що це задоволення не з дешевих. Теоретичні уроки майбутнім авіаторам коштуватимуть 15 тисяч гривень, а за одну годину політати потрібно заплатити 200$, тобто весь курс складатиме 250 тисяч гривень. Середня тривалість навчання на PPL складає близько 10-11 місяців.
Зараз у Вінницькій школі пілотів літаків проходять навчання 12 курсантів, серед яких дві дівчини, французький граф з Києва та фронтмен гурту «ТІК» Віктор Бронюк.
— Курсанти першої групи авіашколи мріють отримати ліцензію льотчика з різних причин, розповідає курсант Євген Кушнір. — Дехто з друзями збирається придбати літака і пілотувати на ньому у відрядження та на відпочинок. Хтось мріє стати авіатором-професіоналом, а хтось просто хоче здійснити давню романтичну мрію — підкорити небо.
Та в підкорювачів небес беруть не всіх, говорить головний льотний інструктор Анатолій Кушнір.
— Кандидати на навчання спочатку проходять первинну співбесіду, медичну комісію в Києві, розповідає інструктор. — Медичні екзаменатори визначають придатність курсантів: щоб зір був гарний, серце витривале та відсутність гострих хронічних захворювань.
Олександр Дусанюк, один з ініціаторів створення школи, розповідає про особливості навчання.
— Навчання відбуватиметься у декілька етапів та складатиметься спершу з теоретичної, а згодом і практичної частини (наліту),— говорить авіатор. — Теоретична підготовка триває близько 2,5-3 місяців, із заняттями по три рази на тиждень. За її результатами учні складатимуть екзамен під контролем Державної авіаційної служби та, в разі успіху, допускаються до практичної частини навчання, яке відбуватиметься на аеродромі «Сутиски» в Тиврівському районі на літаку Cessna 172.
Після успішної здачі екзамену охочі стати льотчиками повинні будуть протягом двох років налітати щонайменше 40 годин на літаку та, склавши успішно іспит, отримати ліцензію приватного пілота літака (PPL). З цим посвідченням можна буде керувати одномоторними літаками вагою до 5700 кілограмів.
Наразі теоретичні навчання першої групи закінчуються. Далі сядуть за парти ще 14 курсантів авіашколи.
Читайте також:
ТОП-10 рибних місць або які водойми найбільше люблять вінницькі рибалки
«На дичину!» Вінницькі мисливці чекають відкриття сезону полювання на пернатих
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
-
Игорь ЯремчукЯ б такі бабки не тратив на таку .і.ню
-
Светлана АтомухамедоваКруто😃
-
Руслан ЗборовскийХто ж ще зможе дозволити собі такі курси?Andorei Andorei reply Руслан ЗборовскийРуслан Зборовский так написано, "дівчата, француз і Бронюк" =)
-
enim ordinis et iustitiaБронюк-пілот - це діагноз.Семен reply enim ordinis et iustitiaДіагноз - це твоя обмеженістьenim ordinis et iustitia reply СеменТа ні, чувак. Обмеженість - нездатність адекватно оцінити себе, свої вокальні дані і виконавський рівень, при цьому ще й вляпатись в політику.