Включили SОS. Колишні ДАІшники та ДПСи порівняли кількість аварій з минулорічними показниками і прокинулися. Провести разом місячник безпеки дорожнього руху попросили громадські організації, бо порахували: аварійність в області зросла вдвічі, а у Вінниці – у три рази
Головна причини цьогорічних аварій – перевищення швидкості руху. Через це в області сталося кожне п’яте ДТП. На другому місці - порушення правил маневрування. На третьому – п’яний водій за кермом.
Назвав причини аварій і розповів про зростання аварійності в області удвічі заступник начальника обласної поліції Руслан Мороз. Він сказав також, що у місті кількість ДТП зросла у три рази. Признався, що в поліції для контролю за порядком на дорогах не вистачає сил і засобів. Але пообіцяв: опускати руки ніхто не буде, розробляють план заходів для більшого контролю за дотримання правил руху на дорогах області.
Із понеділка, з 8 серпня, в країні почався місячник безпеки дорожнього руху. Він триватиме по 12 вересня. У Вінниці допомогти вплинути на аварійність попросили громадськість. У понеділок в управлінні поліції скликали активістів та представників контролюючих структур, що також покликані слідкувати за безпекою.
Самі ж поліцейські запланували почіпляти борди з інформацією про страшні наслідки ДТП. Уже почали зупиняти водіїв на трасах, аби показати їм відео з аварій та наглядно попередити: ігнорування правил дорожнього руху може призвести до фатальних наслідків.Колишні ДАІшники почали зупиняти водів на трасах. Людям показують відео з аварій, щоб наглядно переконати не порушувати правила дорожнього руху
Крім того, поліція збільшила кількість патрульних екіпажів. Як могла. Чому, як могла? Бо працівників, машин, бензину, приладів вимірювання швидкості, кажуть, не вистачає.
- У вас є недофінансування? – здивувався депутат Сергій Кривешко, член постійної комісії з питань законності та боротьби з корупцією. – Обласну програму прийняли з початку року, в якій затвердили 46 мільйонів на поліцію…
- Машини, які залишило нам МВС після реформи, треба ремонтувати, - сказав Руслан Мороз. - Раніше були старенькі, але більш-менш адекватні іномарки «Фольксвагени», «Опелі». Сьогодні, це моделі ВАЗівського заводу. «Сімки», «вісімки», 99-ті. Їм уже по 10 років і більше. Це не зовсім ті машини, на яких можна переслідувати порушників…
- Усе. Буду ставити питання колегам, – підсумував депутат. - Ми ж виділили скажені гроші!
А от питання про недостатню кількість патрульних вирішили одразу. Активісти самі захотіли, й поліцейські не проти - патрулювати дороги за межами міста будуть спільні патрулі ДПС з представниками громадських організацій.
За словами заступника начальника управління превентивної діяльності та начальника роти Дорожньо-патрульної служби Володимира Поліщука, у роті сьогодні 89 працівників, тоді як в ДАІ було 462 співробітники.
- Збільшуємо кількість екіпажів на дорогах державного значення за рахунок командного складу роти ДПС та працівників управління превентивної діяльності, - сказав Володимир Поліщук. – До 12 годин збільшили робочий день…
Також на зустрічі поліції з активістами прозвучало: не зважаючи на підвищені штрафи, кількість водіїв, що сіли за кермо у стані сп’яніння, не зменшилась. Щодоби фіксують по 20 таких.
– Це по всій області? – не повірив голова організації «Ревізія влади» Віталій Павловський, який з коаліцією організацій «Ніка» моніторить роботу патрульних Вінниці та також фіксує порушників напідпитку. - Скажу від своїх колег і від людей – ми не задоволені вашого роботою. Я розумію, що зараз переатестація і не всі працівники готові викладатися на всі сто. Та це не знімає з вас відповідальності за превентивну діяльність. В області конкретний бардак. Постійно випивші їздять. Викликати працівників ДПС нереально. Всі «побратими», бо там працюють ті люди, які прикривають один одного. Причому, є п’яні водії і в лавах «нової поліції».
На це Володимир Поліщук сказав, що з «братством» у районах борються ротацією працівників у районах.
- А не краще з іншими областями мінятися? - питали активісти.
- Ми по країні мало не краща область по кількості вакансій, - сказав Руслан Мороз. - У нас є великий недобір, але на рівні інших областей – це дуже адекватна цифра. Є регіони, де тільки 40 відсотків працівників поліції, а в ДПС взагалі 12-14 співробітників насилу набирається. Голо. Нікого немає.
Він також розказав що у вінницькій роті ДПС взялися муштрувати співробітників. У них віднедавна щоранку тривоги, маршкидки, навчання.
- Якщо вони встигають після роботи їхати і відпочивати, значить не втомилися, - каже заступник начальника обласної поліції. - Раз не втомилися, треба збільшити фізичне навантаження. І сьогодні в них збільшилась кількість тренувань і навчать. Повірте. І давайте будемо реалістами. Не всі в ДАІ були хабарниками. Велика кількість працівників вже звільнилися. Ті, які одразу сказали «це не для мене», кинули фуражкою і пішли на цивілку. Є ще працівники, що доживають до атестації й складають фон для інших… Якби ж можна було просвітити ліхтариком і побачити, хто негідник, та й вигнати. Немає такого ліхтарика, тому за фактом приймаємо рішення. Є «зальот» – реагуємо.
«Раніше не псували показники»
Олександр Суменок,
заступник начальника управління патрульної поліції Вінниці:- Дуже некоректно порівнювати за ці півроку інформацію щодо кількості аварій з потерпілими. Зараз фіксуються всі звернення і найменші ДТП. Забої, синяки. Не тільки суттєві травми, все фіксується. Раніше відмовляли у випадку дрібних аварій, щоб вони не псували показники. Зараз людина хоче звернутися до лікаря - вона звертається, і це фіксується. Тому ми бачимо збільшення кількості аварій в місті. Це зростання статистики зараз важко об’єктивно сприймати. Це треба вже у наступному році брати дані, аналізувати і дивитися, є збільшення аварійності чи немає.
Читайте також:
Подробиці аварії на окружній. Хто з водіїв, що померли в лікарні, винуватий?
Син вінницького чиновника на Mitsubishі збив насмерть 4-річну дівчинку
На Магістрацькій п'яна дівчина на "Ніссані" розтрощила сіру "Тойоту" (ФОТО)
Парканом загородили від пішоходів дорогу на Пирогова. А вони - перелазять
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
Artyom Zyabchenko
Анонім
Анонім
Анонім reply Анонім
"Потрібно давати мусарам прово витаскати із машини будь кого, і навішити люлєю будь кому, а не по типу "прічіна остановкі". - якщо давати "Мусорам" таке право, то за кого ви себе рахуєте, мабуть за того хто гірше "мусора", чи себе ви "будь ким" не вважаєте?
Анонім reply Анонім
Віталій Антонюк
перекладаю
"Мусора які не змогли тим чи іншим чином пройти переатестацію дуже просяться назад до корита"