Парканом загородили від пішоходів дорогу на Пирогова. А вони - перелазять

Парканом загородили від пішоходів дорогу на Пирогова. А вони - перелазять
  • Небезпечну ділянку на перехресті Блока-Пирогова загородили парканом.
  • Пішоходи кажуть: через дорогу бігали, бігають і бігатимуть.
  • RIA/20minut дізнались у експерта, чим загрожують пішоходам такі перебіжки через проїжджу частину та який вихід можна зайти

 

Нещодавно біля перехрестя Блока та Пирогова, прямо навпроти супермаркету, поставили огорожу. В ідеалі паркан повинен був змусити пішоходів припинити бігати через вулицю із пожвавленим рухом транспорту. Проте  пішоходи вважають паркан усього лиш прикрою перешкодою, яку можна обійти чи перелізти.

Жінка середнього віку поспішає перейти дорогу. Для цього вона обходить паркан, минає “просіку” у самшитових кущах і зупиняється, вичікуючи у безперервному потоці машин “вікно”. - Мені так ходити зручніше! Ану ж подивіться - підземний пішохідний перехід занадто далеко, - зауважує вона на запитання, чому переходить вулицю у недозволеному місці.

Зелена огорожа поряд тільки ускладнює справу для водіїв. І робить перебіжки ще небезпечнішими для пішоходів - за словами водія “Ауді”, пішоходів із-за кущів самшиту не видно. - Коли вони буквально вискакують на проїжджу частину, часу, щоб запобігти зіткненню, не так вже й багато, - каже чоловік, що припаркувався біля аптеки.

Відео дня

Олександр Зєрщиков, автоексперт, каже - проблему вирішити можна:

 - Це огородження поставили біля тротуару. А треба було - біля самісінької проїжджої частини. Бо зараз огорожу просто оминають, і як переходили через ту ділянку дороги, так і переходять. Тому або правильно встановлюємо огорожу з обох сторін дороги, або робимо пішохідний нерегульований перехід, і тоді водії будуть знижувати швидкість перед ним. А так у людей є можливість обійти перешкоду. І, що найнебезпечніше у цій ситуації - через придорожні кущі водії машин не помічають пішоходів, коли ті раптово вискакують на дорогу.

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (36)
  • Dmitriy Kozynko

    Насправді щоб дістатись з Блока до Литвиненка через пішохідний перехід потрібно пройти приблизно лишніх 250-300 метрів, які мабуть і спонукають порушувати правила. Був би перехід підземний одразу і в цю сторону то проблем би було набагато менше.
  • Сергеев Сергей

    вообще, по разумному, такой забор надо ставить на разделительном островке, по средине дороги. вот тогда пусть лазят "павианы", будет весело смотреть!!!!!!!!! поставьте там патруль, оштрафуйте с десяток-другой..и всем перехочется лазить..

    Панюков Алексей reply Сергеев Сергей

    Самое обидное что даже сделав там переход , неважно надземный , подземный, или простую зебру ,- лезть через дорогу " где мне надо , там и иду" не перестанут.

    Часто езжу по работе на Киев, так вот там на участке Житомир- - Киев построено много надземных переходов, с ограждающими отбойниками  посередине и по краям дороги. И что вы думаете - все равно лезут через дорогу, хотя время затрачиваемое на переполз дороги раза в два-три больше чем перейти поверх. При чем нагло лезут и под мостом перехода....

    лалка reply Панюков Алексей

    Так, це прикро, якщо ти їдеш швидкісною трасою.

    Але ця прикрість ще раз доводить те, що над/підземні переходи не зручні, непопулярні і проблем не вирішують.

    Якщо вони не справляються на трасах, що вже казати про місто.

    Анонім reply Сергеев Сергей

    По розумному - підземний перехід зарити, кинувши туда мудаків, які придумали його там вирити, і зробити нормальний надземний перехід

    Анонім reply Анонім

    а яка різниця? Ви думаєте, сходинок менше буде?

    лалка reply Анонім

    Я думаю, анонім мав на увазі звичайний регульований пішохідний перехід-зебру.



    На заході давно відмовились від підземних переходів. Там на дорозі головними є пішоходи і громадський транспорт. Чому?

    Автомобіль у місті постійно забирає життєвий простір у жителів. Його власні габарити- це ще фігня, у порівнянні з постійними позширеннями доріг, влаштуванням додаткових смуг і парковочних місць, у збиток іншим учасникам руху- пішоходам та велосипедистам. Три легкових авто займають на дорозі місця стільки, скільки потрібно автобусу чи тролейбусу, а переволять вони, від сили, чоловік 15. А будівництво підземних переходів надто дороге і незручне.

    Пішоходи не люблять у них спускатися, тому постійно виникають ситуації, подібні до тієї, що описана в статті. При влаштуванні пішоходних переходів постійна проблема з маломобільними групами населення. Для влаштування нормального пандусу, з ухилом 1:10 (згідно норм) потрібно дуже багато місця. Їх у нас ніхто не робить. А мають робити їх або спеціальні ліфти. Щоб відчути на собі весь "кайф" від наших підземних переходів- спробуйте прогулятися по Києву з дитиною в колясці.

    Та і скільки їх можна побудувати? Їх не зробиш через кожні 500 м. Між 2-ма такими переходами буде зебра. А якщо не буде,- постйно виникатиме ситуація, на зразок описаної в статті, через великий інтервал. Ніхто не хоче йти 500 м до переходу, для того, щоб перейти дорогу. Тоді який від них зиск?

    Анонім reply лалка

    дурниця. На Заході не відмовилися від підземних переходів.  Навіть в глухих селах під залізницею роблять тунелі, а вихід на колії закритий сіткою. У великих містах підземних переходів повно.

    Тому далі читати ваш допис - шкода часу.

    лалка reply Анонім

    Ми зараз говоримо про вулиці міста, а не про залізницю.

    Про підземні переходи у світі:

    http://maxkatz.livejournal.com/269493.html



    А те що вам лінь прочитати щось довше, ніж комент на 3-5 рядочків не робить вам честі.)

    Анонім reply лалка

    Ну да, хипстер-катц лучше знает! Ты давно был в США?
  • Олександр Ковальов

    Пересадити кущі під тин магазину, за трамвайну колію від дороги!

    Анонім reply Олександр Ковальов

    де ви там тин бачите? Тин - це огорожа з хмизу
  • Yulia Krivickaya

    а там был когда то переход кстати. лет может 6-7 назад
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
20:44 Вінницькі гімнастки підкорили Грузію. Привезли 21 нагороду з «Keti Cup Tbilisi» photo_camera 20:29 Родичі та бізнес-партнери у вінницьких МСЕК: знайшли багато цікавого в деклараціях членів комісій 19:35 «Ми гідно робимо свою роботу». Про історію та випробування війною Ладижинської ТЕС 18:45 Класична, сирна, шоколадна. Знані вінничани діляться рецептами великодньої паски та хліба photo_camera Від читача 13:03 EPAM Україна та ГО «Загартовані серця» передали Силам оборони 100 автомобілів 18:10 Оригінальні автозапчастини від провідних виробників тепер доступні для вінничан (Новини компаній) 18:09 У Вінниці виділять 21 мільйон гривень на потреби Захисників та Захисниць 17:48 Шукає ту, яку ніколи не цілував. Вони обоє із Джурина: хвилююча історія двох наших земляків 17:32 Як вінничанам з хронічними захворюваннями безплатно отримати ліки 17:00 Афіша Вінниці. Де і як відпочити дітям і дорослим на вихідних 27 та 28 квітня 16:35 Охорона та безпека під час війни: вінницькі охоронні фірми, сигналізація та відеонагляд (партнерський проєкт) 16:33 В останні дні квітня на вулицях біля Київського мосту обмежать рух. Яка причина та скільки це триватиме 14:45 З’явився білий бенгальський тигр. Чим ще здивує Подільский зоопарк у новому сезоні? photo_camera 13:45 У Вінниці чоловік з сокирою накинувся на контролера обленерго 13:32 «Колосівські» тхеквондисти здобули дві бронзи на турнірі «Hereya open» в Болгарії 13:20 Де смачно пообідати на Вишенці: огляд бізнес-ланчі і не тільки (партнерський проєкт) 12:45 За вбивство продавця трактора хмільничанин сидітиме 15 років 12:21 «Коли в темну пору йшли по траві, іскри сипалися з-під ніг». Спогади про аварію в Чорнобилі photo_camera 12:00 Адреси, де у Вінниці 26 квітня тимчасово не буде світла чи води 12:00 Як знайти роботу в Польщі: поради для українців (Новини компаній)
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up