За ремонт турбіни здерли 26 тисяч, а «Спринтер» повзе, як «газон». Чому на СТО викликали поліцію?

- Наша читачка розповіла, як їй ремонтували Mercedes - Benz Sprinter.
- Яку станцію не радить обирати для обслуговування?
- Як додзвонитися до регіонального менеджера цієї станції у Вінниці?
Свою історію Неля Лиса зі Жмеринки розповіла не тільки журналісту «20 хвилин» Її можна прочитати також у соціальній мережі на сторінці «Клуб власників Mercedes - Benz Sprinter і Volkswagen LT». Там читачі активно коментують допис жмеринчанки.
Вислухавши розповідь пані Нелі, журналіст зателефонував регіональному менеджеру станції, де ремонтували бус. На неодноразові дзвінки ніхто не відповів. Знайшов телефон київського офісу. Почув у слухавці: «Вибачте, всі оператори зайняті. Будь ласка, залиште своє повідомлення». Залишив. Запитував, як додзвонитися у Вінниці до регіонального менеджера.
Йдеться про мережу СТО з ремонту турбін та паливної апаратури «ТурбоСТО». На сайті значиться, що знаходиться станція за адресою вулиця Юківка, 109-Б. Це у районі парку Ющенка.
«Терміновий ремонт турбін у Вінниці з гарантією три роки», — так зазначено на сайті.
Замість трьох днів ремонтували три тижні
А тепер послухайте розповідь клієнтки, жінка повідомила, що вона за кермом не новачок, автомобілем керує 18 років.
Розповісти про таке «обслуговування» вважаю своїм громадянським обов’язком, каже пані Неля. Треба було відремонтувати або замінити на нову турбіну на моєму власному «Мерседес Спринтер-416». Станцію «Турбо СТО» знайшла в Інтернеті. Зателефонувала. Мене запевнили, що краще за них ніде не ремонтують. Зроблять все швидко і якісно.
Саме тому вважаю за необхідне «відкрити очі» тим, хто захоче звернутися до цієї станції.
1.Мені повідомили, що турбіна підлягає ремонту. 2.Із зазначених трьох днів ремонтували три тижні. 3.Після ремонту турбіну нарешті встановили, я заплатила суму, яку назвали працівники станції — 22,5тисячі гривень, потім її збільшили до 26 тисяч. 4.Дали гарантійний талон на обслуговування турбіни строком на три роки.
Здавалося б, далі нема про що говорити. Дорого, звичайно, але що вдієш.
Далі розпочалося найбільш цікава історія у моїх стосунках з цією станцією. По дорозі з Вінниці до Жмеринки зрозуміла, що з машиною щось не те. Це ж не «газон», (марка радянського авто – Авт.), який не їде швидше 60 кілометрів на годину, це ж «Мерседес». Мій бус так само не розвивав великої швидкості.
Через тиждень повернулася на «Турбо СТО». Попросила, щоб роз’яснили, чому після ремонту турбіни машина не їде, як мала б їхати.
У відповідь мене тупо «відшили», навіть не підійшли до буса. Сказали, що причина не у турбіні, а у форсунках.
Знайшла електрика. Він провів діагностику, не безкоштовно, звичайно, і сказав: причина у турбіні.
Знову приїхала на «Турбо СТО». Нарешті майстри «зволили» подивитися до буса. Виявилося, що турбіна не видає повітря, а навпаки, втягує його.
Не заплатиш — не забереш машину
Турбіну знову взяли в ремонт. Аби не вдаватися в деталі, скільки разів після того треба було ще телефонувати, щоб дізнатися, коли нарешті, зможу забрати свою машину, скажу про суму, яку знову виставили на станції.
Сказали, що маю заплатити ще 5800 гривень.
І це за те, що майстри виправили свої огріхи при первинному ремонті!
А як же гарантійний талон?
Мене переконували, що платити маю за монтаж і демонтаж турбіни. Мовляв, про це сказано у гарантійному талоні. Хоча про таке ніхто мене не попереджував.
У той момент гарантійний талон знаходився у салоні буса. Ключі мені не віддавали, поки не сплачу вказану суму. Після моїх дзвінків у Київ, у головний офіс, суму зменшили до 3500 гривень.
Змушена була сплатити. Не залишати ж їм машину.
Коли відкрила салон, першим ділом взялася читати, де написано, що після надання гарантії за монтаж і демонтаж треба платити гроші. Не знайшла я такого запису.
На підтвердження сказаного жінка надіслала копію гарантійного талону.
На фронті хлопці нас захищають, а тут над нами знущаються
Разом зі мною був брат. Він побачив, у якому схвильованому стані перебуваю. Намагався заспокоїти. А тоді порадив викликати поліцію, щоб зафіксували факт обману клієнта. Поліцейські склали протокол, казали, що передадуть тим, хто його виконуватиме.
Розумію, що насправді крапку у таких питаннях має ставити суд.
Під час розмови пані Нелі сказала, що її близький родич нині на фронті. Каже, там він разом з іншими хлопцями щодня ризикують життям, нас захищають, а тут над нами знущаються.
На запитання, чи позиватиметься жінка до суду, пані Неля сказала, що буде радитися з цього приводу зі знаючими людьми.
Після написання статті телефонували з Києва. Чоловік сказав, що він з концентру. Пообіцяв передати прохання журналіста, щоб зателефонував регіональний менеджер.
До речі, до часу публікації статті на сайті ніхто не подзвонив і на повторні дзвінки журналіста також ніхто не відповів.
Читайте також:
Поліцейських засудили і відпустили, але мають відправити в тюрму. Справа про побиття студента
Поліція розслідує забруднення Південного Бугу. Справу завели через наше відео
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
що треба поміняти регулятор тиску паливного насосу високого тиску.Але це також нічого не дало,тільки затрат 3400грн.за запчастину. Весь цей так званий ремонт зайняв близько 3-х місяців.Купа нервів і гроші немалі.А в кінцевому результаті машина ,яка до ремонту їздила,тільки був витік охолоджуючої рідини з розширювального бачка,перестала нормально їздити.Після того як авто нагрівається перестає працювати один циліндр,бо несправний п'єзоелемент форсунки,помилка струм форсунки,яку недолугі працівники сто.Одним словом нікому не рекомендую турбосто в м.Луцьк, вул.Вахтангова,2а і Котляревського,19.Шахраї і некваліфіковані працівники .Хлопці з гаража зробили б краще і не за грубі гроші.Одним словом ТУРБОСТО в м.Луцьк це лохотрон.Не рекомендую.