Під час карантину деякі компанії, які продовжують працювати, організовують доставку товарів. Хтось — наймає кур'єрів, хтось — співпрацює з таксі чи існуючими службами доставки, а дехто — організовує свій сервіс.
Як зробити свій сервіс доставки якісним? Які системи платежів використовувати чи як демонструвати товар в умовах карантину — розкажуть наші спікери на вебінарі «Організація доставки товарів» від RIA сьогодні, 28 квітня. Вони допоможуть вам розібратись з питаннями, які вас цікавлять та обміняються своїм досвідом роботи з новими інструментами.
Для того, щоб навчання було максимально результативним і спікери розповіли актуальну інформацію, реєструйтесь та залишайте запитання у формі, а відповіді отримаєте вже під час вебінару. Модератор — Олег Горобець, генеральний директор RІА media.
Наприклад, одна зі спікерок Ольга Вільчинська — керуюча міського кафе італійсько-грузинської кухні Діоскурі одразу після запровадження карантинних обмежень запровадила доставку товарів від свого закладу. Вона розповість вам, як демонструвати свої послуги в умовах карантину, який спосіб доставки краще вибрати, адже у своєму кафе Ольга використовує одразу кілька методів доставки.
— У нас зараз працюємо доставка та самовивіз. Ми використовуємо кілька спосіб доставки, щоб клієнти могли вибирати зручний для них, — каже Ольга. — У нас є власний сервіс, який ми запровадили, і він ефективно працює. Саме такий спосіб доставки для нашого кафе — найбільш приємний, адже ми можемо безпосередньо контактувати з нашими клієнтами, хоч і зберігаючи соціальну дистанцію.
Також користуються послугами двох місцевих служб доставки. За словами Ольги, вони щодня демонструють свої страви у соцмережах, щоб клієнти не забували про їхнє існування.
Також частково змінила свою роботу і одна з місцевих служб таксі. Тепер, крім звичайних перевезень пасажирів, під час карантину власник служби таксі COMFORT Олександр Ліпенко ще запровадив доставку продуктів, співпрацюючи з магазинами.
— Під час карантину ми почали співпрацювати з магазином «Варшава», який запровадив безкоштовну доставку товарів для своїх клієнтів, — каже Олександр Ліпенко. — Люди дуже активно почали використовувати цей сервіс, а ми у свою чергу оперативно доставляємо продукти. Клієнт розраховується лише по чеку.
Загалом попит на послуги таксі зменшився, за словами Олександра. Але задля безпеки своїх клієнтів у їхньої служби таксі є можливість оплати через додаток, або з можна домовитись безпосередньо з водіями, щоб перекинути йому гроші за поїздку на картку. Також у деяких водіїв є платіжні системи, які дають змогу оплачувати через посилання. Детальніше про це Олександр Ліпенко розповість на вебінарі.
А про варіанти систем платежів зможе детальніше розповісти спеціалістка з комунікацій ПриватБанку Аліна Слободянюк. Адже під час карантину в них з'явилися соціальні платіжні системи та засоби, які розраховані саме на підприємців малих бізнесів. Ці програми легкі у користуванні, а їх підключення безкоштовне.
— У нас є, наприклад, система LIQPAY, яка дає змогу приймати платежі без готівки та терміналу. Все, що потрібно — це створити і розмістити QR-код для оплати, або є можливість приймати платежі через месенджери, — розповідає Аліна. — Також ми адаптували один з найпопулярніших сервісів «Оплата частинами» та «Миттєва розстрочка», який донедавна підключали лише великі торговельні мережі і магазини з POS-терміналами, для потреб дрібних підприємців, які торгують з маленьких майданчиків. Підключити новий сервіс, підприємці можуть самостійно за лічені хвилини на сайті або в будь-якому відділенні ПриватБанку. Для цього потрібно авторизуватися на сторінці «Оплата частинами в Інтернеті». І вже тут можна формувати рахунки — інвойси, надсилати їх покупцям та контролювати їх оплату.
За словами Аліни, переваги таких платежів великі — їх можна здійснювати з будь-якої точки світу, оплати відбуваються дуже швидко. А для підприємців вигода у тому, що банк гарантує фінансову безпеку.
Компанія Укрпошта теж видозмінила свою доставку на період карантину. Як саме, детальніше під час вебінару розповість директор філії Хмельницької дирекції Укрпошти Микола Громов.
— Ми в умовах карантину намагається працювати у максимально штатному режимі, але дотримуючись всіх правил карантину, — каже Микола Громов. — Попит на доставку зараз збільшився, наприклад, на ліки, продукти та товари для саду. Наш кур'єр доставляє посилку до дверей адресата на безпечній відстані не менше 1,5 метрів у захисній масці та рукавичках.
За словами Миколи, залишаючись вдома, можна отримати пенсію, сплатити комунальні платежі, оформити передплату газет чи журналів, здійснити переказ коштів, замовити ліки, продукти першої необхідності.
— Будь-хто, не виходячи з дому, може надіслати гроші зі свого карткового рахунку своїм рідним або близьким, а листоноші Укрпошти віддадуть готівку адресату, — каже чоловік.
Якщо ви хочете дізнатись досвід, запрошених нами спікерів, то зареєструватися можна за цим посиланням. Участь — безкоштовна, але за умови попередньої реєстрації. Ми надішлемо вам посилання на відеоконференцію за 15 хвилин до початку і повний відеозапис.
Виникли запитання, телефонуйте або пишіть у Viber 067 405 2661 (Марина).
Читайте також:
Зростання зарплати та більше роботи? Як карантин вплинув на роботу вінницьких айтішників
«Мене звільнили під час карантину». Як відстояти свої права?
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер