Як швидко організувати свій сервіс доставки. RIA проведе онлайн-вебінар

Як швидко організувати свій сервіс доставки. RIA проведе онлайн-вебінар
  • Під час карантину більшість компаній задля безпеки свої клієнтів та ефективності роботи підключають новий сервіс — доставку товарів.
  • Про те, як швидко та якісно організувати цей процес для клієнтів, розкажуть фахівці, яким вдається працювати з новими інструментами, під час онлайн-вебінару від RIA.
  • Участь у відеоконференції безкоштовна за умови попередньої реєстрації.

Під час карантину деякі компанії, які продовжують працювати, організовують доставку товарів. Хтось — наймає кур'єрів, хтось — співпрацює з таксі чи існуючими службами доставки, а дехто — організовує свій сервіс. 

Як зробити свій сервіс доставки якісним? Які системи платежів використовувати чи як демонструвати товар в умовах карантину — розкажуть наші спікери на вебінарі «Організація доставки товарів» від RIA сьогодні, 28 квітня. Вони допоможуть вам розібратись з питаннями, які вас цікавлять та обміняються своїм досвідом роботи з новими інструментами. 

Для того, щоб навчання було максимально результативним і спікери розповіли актуальну інформацію, реєструйтесь та залишайте запитання у формі, а відповіді отримаєте вже під час вебінару. Модератор — Олег Горобець, генеральний директор RІА media. 

Відео дня

Наприклад, одна зі спікерок Ольга Вільчинська — керуюча міського кафе італійсько-грузинської кухні Діоскурі одразу після запровадження карантинних обмежень запровадила доставку товарів від свого закладу. Вона розповість вам, як демонструвати свої послуги в умовах карантину, який спосіб доставки краще вибрати, адже у своєму кафе Ольга використовує одразу кілька методів доставки. 

—  У нас зараз працюємо доставка та самовивіз. Ми використовуємо кілька спосіб доставки, щоб клієнти могли вибирати зручний для них, — каже Ольга. — У нас є власний сервіс, який ми запровадили, і він ефективно працює. Саме такий спосіб доставки для нашого кафе — найбільш приємний, адже ми можемо безпосередньо контактувати з нашими клієнтами, хоч і зберігаючи соціальну дистанцію. 

Також користуються послугами двох місцевих служб доставки. За словами Ольги, вони щодня демонструють свої страви у соцмережах, щоб клієнти не забували про їхнє існування. 

Також частково змінила свою роботу і одна з місцевих служб таксі. Тепер, крім звичайних перевезень пасажирів, під час карантину власник служби таксі COMFORT Олександр Ліпенко ще запровадив доставку продуктів, співпрацюючи з магазинами.

— Під час карантину ми почали співпрацювати з магазином «Варшава», який запровадив безкоштовну доставку товарів для своїх клієнтів, — каже Олександр Ліпенко. — Люди дуже активно почали використовувати цей сервіс, а ми у свою чергу оперативно доставляємо продукти. Клієнт розраховується лише по чеку. 

Загалом попит на послуги таксі зменшився, за словами Олександра. Але задля безпеки своїх клієнтів у їхньої служби таксі є можливість оплати через додаток, або з можна домовитись безпосередньо з водіями, щоб перекинути йому гроші за поїздку на картку. Також у деяких водіїв є платіжні системи, які дають змогу оплачувати через посилання. Детальніше про це Олександр Ліпенко розповість на вебінарі. 

А про варіанти систем платежів зможе детальніше розповісти спеціалістка з комунікацій ПриватБанку Аліна Слободянюк. Адже під час карантину в них з'явилися соціальні платіжні системи та засоби, які розраховані саме на підприємців малих бізнесів. Ці програми легкі у користуванні, а їх підключення безкоштовне. 

— У нас є, наприклад, система LIQPAY, яка дає змогу приймати платежі без готівки та терміналу. Все, що потрібно — це створити і розмістити QR-код для оплати, або є можливість приймати платежі через месенджери, — розповідає Аліна. — Також ми адаптували один з найпопулярніших сервісів «Оплата частинами» та «Миттєва розстрочка», який донедавна підключали лише великі торговельні мережі і магазини з POS-терміналами, для потреб дрібних підприємців, які торгують з маленьких майданчиків. Підключити новий сервіс, підприємці можуть самостійно за лічені хвилини на сайті або в будь-якому відділенні ПриватБанку. Для цього потрібно авторизуватися на сторінці «Оплата частинами в Інтернеті». І вже тут можна формувати рахунки — інвойси, надсилати їх покупцям та контролювати їх оплату. 

За словами Аліни, переваги таких платежів великі — їх можна здійснювати з будь-якої точки світу, оплати відбуваються дуже швидко. А для підприємців вигода у тому, що банк гарантує фінансову безпеку. 

Компанія Укрпошта теж видозмінила свою доставку на період карантину. Як саме, детальніше під час вебінару розповість директор філії Хмельницької дирекції Укрпошти Микола Громов. 

— Ми в умовах карантину намагається працювати у максимально штатному режимі, але дотримуючись всіх правил карантину, — каже Микола Громов. — Попит на доставку зараз збільшився, наприклад, на ліки, продукти та товари для саду. Наш кур'єр доставляє посилку до дверей адресата на безпечній відстані не менше 1,5 метрів у захисній масці та рукавичках.  

За словами Миколи, залишаючись вдома, можна отримати пенсію, сплатити комунальні платежі, оформити передплату газет чи журналів, здійснити переказ коштів, замовити ліки, продукти першої необхідності.

— Будь-хто, не виходячи з дому, може надіслати гроші зі свого карткового рахунку своїм рідним або близьким, а листоноші Укрпошти віддадуть готівку адресату, — каже чоловік. 

Як взяти участь: 

Якщо ви хочете дізнатись досвід, запрошених нами спікерів, то зареєструватися можна за цим посиланням. Участь — безкоштовна, але за умови попередньої реєстрації. Ми надішлемо вам посилання на відеоконференцію за 15 хвилин до початку і повний відеозапис. 

  • Коли: 28 квітня (вівторок)
  • Час: о 16.00
  • Де: Youtube

Виникли запитання, телефонуйте або пишіть у Viber 067 405 2661 (Марина).


Читайте також:

Зростання зарплати та більше роботи? Як карантин вплинув на роботу вінницьких айтішників

«Мене звільнили під час карантину». Як відстояти свої права?

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
15:31 У Вінниці на «зебрі» Volkswagen збив пенсіонерку. Жінка у лікарні 15:19 Браконьєр на Вінниччині наловив риби на 117 тисяч гривень photo_camera 14:04 Через два роки вінницькі ліцеї перероблять у гімназії та школи. Пояснюємо рішення виконкому 13:13 Обгін по зустрічній закінчився автотрощею. Постраждала 13-річна дівчинка photo_camera Від читача 15:02 Skills4Recovery та JA Ukraine провели ярмарок молодіжного підприємництва Junior EXPO-2024 12:10 Лабораторія ДІЛА - не лише про дослідження, а про турботу до команди, благодійність та підтримку госпіталів (новини компаній) 12:02 Окупанти втратили ще 870 солдатів та два засоби ППО — Генштаб ЗСУ 11:01 У Вінниці знеструмили 10 вулиць: адреси, де немає світла та причина відключення 11:00 Що таке вініри? Де їх встановити у Вінниці (партнерський проєкт) 10:10 «Ця картина — не порнографія». Чому через роботу вінницького художника спалахнув скандал photo_camera 09:35 Мікрорайон Слов'янка та ще п'ять вулиць без води. АДРЕСИ 09:05 Наші оборонці вночі знищили ворожий бомбардувальник, 15 ракет та 14 ударних безпілотників 08:40 Вентиляція та димовідведення: як обрати оптимальне обладнання для вашого будинку (Новини компаній) 08:29 Сьогодні вітаємо Івана та Єгора. Історія, заборони та прикмети 19 квітня 21:28 «Це поставить хрест на Буші». Власники екосадиб проти створення кар'єру у заповіднику photo_camera 21:01 Судитимуть браконьєрів, які хотіли поласувати рибкою за 174 тисяч гривень 20:25 «Це конкуренти поширюють чутки, що нас уже нема». Інститут землеустрою продовжує працювати 20:03 Вінниччина готується до сильного вітру: оголосили жовтий рівень небезпеки 19:40 Будівельні та ремонті послуги по дому. Актуальні оголошення від вінницьких компаній 19:17 Суддя з Тульчина наїхав на поліцейського. Покарання винесли лише одному — копу play_circle_filled
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up