Фонд держмайна України опублікував оголошення, що готується до продажу цілісний майновий комплекс «Вінницький авіаційний завод» (далі — ДП «ВіАЗ»). Підприємство входить до корпорації «Укроборонпром», яка протягом 2020 року хоче продати ще вісім своїх підприємств.
Авіаційний завод мали віддати під приватизацію у 2019 році. І тепер повторно оголошують продаж тепер у 2020 році:
«На даний час у підприємства відсутні чинні ліцензії на проведення виробничої діяльності. ДП «ВіАЗ» не веде господарську діяльність, працівники відсутні. До складу єдиного майнового комплексу входить 30 одиниць основних засобів загальною площею 26 634,7 м², які зареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно», — йдеться в оголошенні.
Повідомлення про аукціон вже опубліковано у системі ProZorro. Продажі. Утім, ще не вказана стартова ціна об’єкту.
За даними бізнес-пошукової системи YouControl, ДП «ВіАЗ» було створено у 1995 році. Воно знаходиться у Вінниці, на вулиці Чехова, 7.
Володіє двома об’єктами нерухомості — будівлями на Чехова, 7 і Чехова, 12А та двома транспортними засобами — вантажівки УРАЛ 43202 1986 року випуску та ГАЗ-53 1980-го. Має ліцензію на виконання авіаційно-хімічних робіт.
Утім, зараз підприємство проходить процедуру банкрутства. Має 4,6 мільйона гривень податкового боргу, з яких 4,1 мільйона — борг до місцевого бюджету.
Більш того, підприємство майже не заробляє: у 2017 році виторг була нульовою, а у 2018-му — прибуток склав 690 тисяч гривень, що вдалося досягнути, ймовірно, завдяки продажу техніки та нерухомості.
Варто зазначити, що на Чехова, 7, є ще один завод, який є «тезкою» державному. За винятком того, що цей «Вінницький авіаційний завод» — у приватній власності.
Як так сталося, що на базі державного підприємства заснували однойменне приватне товариство, розказував ще у 2012 році директор цього підприємства — Микола Трикозюк.
— Є вмираюче державне підприємство, яке стало банкрутом і фактично за два роки не випустило жодної гайки, — казав Трикозюк. — Там немає жодного робітника, але там є бухгалтер, виконавчий директор. У них ще залишились деякі будівлі, деякі папери. Це підприємство не працює, а існує лише на папері.
Обласний Господарський суд ухвалив початок процедури банкрутства ДП «ВіАЗ», 17 лютого 2011 року. Був затверджений план фінансового оздоровлення підприємства, яким передбачається повне погашення кредиторської заборгованості.
Інвестором виступає ВАТ «Мотор Січ», яке у квітні 2011 року засновує ВАТ «Вінницький авіаційний завод» на базі державного підприємства. Вже за перше півріччя 2012 року приватне підприємство випускає продукції на суму 1,94 мільйона гривень. Цього вистачило, щоб покрити заборгованість з оплати праці.
За даними YouControl, підприємство досі очолює Микола Трикозюк. Товариство «ВіАЗ» має 7,5 мільйона гривень статутного капіталу. Основний вид діяльності — «Виробництво повітряних і космічних літальних апаратів, супутнього устатковання».
Серед його засновників — акціонерне товариство «Мотор Січ» та ще чотири компанії з Панами та Сполученого королівства Великобританія.
Приватний авіаційний завод є прибутковим. Принаймні, це показує фінансова звітність: у 2018 році товариство «ВіАЗ» заробило 67 мільйонів гривень.
Читайте також:
Фото: spfu.gov.ua, forum.pravda.com.ua
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 45 від 6 листопада 2024
Читати номер
Поpошок