У Вінниці хочуть запустити нову програму компенсацій для бізнесу

У Вінниці хочуть запустити нову програму компенсацій для бізнесу
Визначати учасників програми буде комісія при виконкомі. Виплати нараховуватимуть бізнесу лише один раз, в межах видатків бюджету громади
  • З бюджету громади збираються відшкодовувати бізнесу частину витрат на купівлю автономних джерел живлення. 
  • Хто зможе стати учасником програми? За що саме нараховуватимуть компенсацію? Та на яку суму зможуть розраховувати підприємці?

Про проєкт нової програми для бізнесу повідомив на своїй facebook-сторінці заступник міського голови Андрій Очеретний.

«У розумінні порядку — компенсуватимуть частину вартості сонячних електростанцій, гідроенергетичних установок та вітрогенераторів, — написав він. — Фактично, ми стимулюємо суб’єктів господарювання ставати енергонезалежними та не зупиняти робочі процеси навіть в умовах блекауту».

Зауважимо, що програма запрацює після того, як її схвалять депутати на сесії міськради, 28 квітня.

Відео дня

Хто може подаватись

На сайті міської ради опублікували проєкт рішення, яким прописали роботу механізму компенсацій.

Хто може податись на компенсацію? Посадовці вирішили, що учасниками програми можуть бути тільки «суб’єкти мікропідприємництва» — ФОПи та юридичні особи будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, у яких середня кількість працівників за 2022 рік не перевищує 10 людей; річний дохід — не перевищує суму, еквівалентну 2 мільйонам євро.

Важливою умовою є те, що бізнес має бути зареєстрований на території Вінницької міської громади та не мати боргів по сплаті податків.

За що компенсують

Бізнесу будуть компенсувати з бюджету громади витрати на купівлю джерела електричної енергії, яке потрібно для роботи схем та пристроїв, не пов’язаних з лініями електропередавання, зокрема це:

  • сонячні електростанції — панелі, інвертори, акумуляторні батареї;
  • гідроенергетичні установки — гідротурбіни, генератори, насоси, акумуляторні батареї, перетворювачі енергії;
  • вітрогенератори — вітрові турбіни, електрогенератори та допоміжне обладнання до них.

Якщо бізнес купить бензиновий чи дизельний генератор — його вартість також частково компенсують? Ні.

«Витрати на придбання автономних джерел живлення, які працюють на викопних видах палива, зокрема: природному газу, бензині, мазуту, вугіллі, деревині, відповідно до цього Порядку, не підлягають частковій компенсації», — читаємо з Порядку.

Сума нарахувань

Часткову компенсацію виплатять лише один раз. Бізнес, на момент подачі заявки, уже має придбати, встановити та ввести в експлуатацію автономне джерело живлення, про що мають бути відповідні квитанції, акти тощо.

Як визначатимуть розмір компенсації? Сума часткової компенсації витрат на придбання автономних джерел живлення складатиме 30% від сплачених цим бізнесом податків до бюджету Вінниці за 2022 рік (в межах нарахованих), але не більше фактичних витрат на придбання автономних джерел живлення.

Наприклад, підприємець заплатив 100 тисяч гривень до бюджету громади у вигляді податків у 2022 році. Відтак цьому бізнесу компенсують 30 тисяч гривень за автономне джерело живлення (100 тисяч * 30%).

Отримані кошти з бюджету громади бізнес може витрати на власний розсуд. Однак протягом наступних 6 місяців з дати перерахування компенсації представники міської ради мають право здійснити огляд та фотофіксацію автономного джерела живлення. Отримувач компенсації зобов’язується надати доступ до місця встановлення і роботи цього обладнання.

Опитування

Чи підтримуєте запуск такої програми компенсацій?

Які треба подати документи

Підставою для включення підприємства до переліку учасників процедури компенсації є:

  • заява, на ім'я Вінницького міського голови щодо його участі в процедурі компенсації витрат із зазначенням згоди на передачу та обробку персональних даних (за формою, затвердженою Додатком 1 до Порядку);
  • заява на ім’я керівника ГУ ДПС України у Вінницькій області щодо згоди на передачу та обробку персональних даних (за формою, затвердженою Додатком 2 до Порядку);
  • повідомлення про наявність або відсутність факту отримання державної допомоги (за формою, наведеною у Додатку 3 до Порядку);
  • виписка з Єдиного держреєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; 
  • первинний документ, який підтверджує фактичну оплату придбаних та встановлених автономних джерел живлення (що забезпечують проектну потужність об’єкта суб’єкта господарювання), копії документів із зазначенням технічних характеристик та серійного номера обладнання (або інше заводське маркування) та акт виконаних робіт щодо підключення.

Документи можна буде подати як в паперовому вигляді, у «Прозорому офісі» на Соборній, 59; так і в електронному — надіслати скан-копії документів на адресу Вінницької міської ради [email protected].

Раніше, нагадаємо, розповідали, як вінницький бізнес може здешевити залучені кредити.

 

Читайте також:

Бізнесу на замітку: вінницьких підприємців навчать як продати чи придбати майно на державних аукціонах

Компенсація 50% від вартості генератора: ОСББ уже визначаються з послугами

Гранти для ветеранів від «єРобота»: які суми, хто може податись та особливості програми

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up