У Львові протитанкові «їжаки» роблять з трамвайних рейок. А у Вінниці?

- Львів, в якому до війни активно заміняли трамвайні колії, знайшов застосування демонтованому металолому: з рейок роблять протитанкові «їжаки»
- Також з трамвайних і залізничних рейок зварюють їжаки в Одесі, Чернівцях, Козятині та низці інших міст.
- То чи взялися за подібне й у Вінниці, де до війни демонтували трамвайну колію з Батозької?
У Львові протитанкові їжаки роблять з трамвайних колій. Про це повідомляють на сторінці «Львівелектротранс» у фейсбуці.
«З першим днем війни на підприємстві «Львівелектротранс» спільно з іншими комунальними підприємствами та волонтерами закипіла робота над активним збільшенням кількості «бойових бандерівських їжаків», — йдеться у повідомленні транспортників.
Для виготовлення протитанкових бар’єрів львівські комунальники не вирізали наявні трамвайні шляхи, а взяли старі рейки, що залишилися після реконструкцій.

«Віримо, що демонтовані рейки з вулиць Бандери, Шевченка та інших львівських вулиць, матимуть особливу енергію та жагу зупинити ворога. А головне викликатимуть жах лише своїм походженням», — пишуть у «Львівелектротранс».
У Вінниці наприкінці минулого року взялися за реконструкцію вулиці Батозької (колишня Кірова - авт.). Там зняли старі колії на проміжку від Муніципального ринку до Залізничного автовокзалу. Чи можна його використати для виготовлення протитанкових «їжаків»?
З власних джерел у «Вінницькій транспортній компанії» дізнались, що у нас також роблять «їжаків» з трамвайних рейок, що були демонтовані раніше.
Де ще роблять бар’єри?
Такий досвід Львова і Вінниці не є унікальним. Блокпости Козятина захищені протитанковими «їжаками» з залізничних рейок.
Аналогічно зробили комунальники в Одесі.
У Ковелі — місті, що знаходиться у Волинській області.
У Чернівцях, як і в інших українських містах, також роблять «їжаки». На місцевому підприємстві розповіли, що одна протитанкова загорожа важить 400 кілограмів, на її складання потрібно шість метрів залізничної колії. Рейку розпилюють газом, а потім зварюють в міцну опору. Про це розповідали на Суспільному.
Лідер — «Укрзалізниця»
Тим читачам, які вважають, що ми «зливаємо військову таємницю», відповідаємо: дані про «їжаки» є у відкритому доступі, а їхні фото публікуються самими комунальними підприємствами та міськими радами.
Ба більше, «Укрзалізниця», яка також долучилися до будівництва загорож з залізничних рейок, сама публікує кількість виробів, які пропонує доставляти туди, де ці огородження потрібні.
Якщо ви хочете допомогти нашим захисникам і біженцям, то відкривайте цей матеріал: Де збирають або пропонують допомогу? Перевірені оголошення про воєнні потреби Вінниці. Він постійно оновлюється, залежно від актуальних потреб.
Читайте також:
«Розривається серце». На війні загинув 23-річний військовий з Ямпільщини
Відкривайте непродовольчі магазини, місто має працювати — Моргунов
Щоб захиститись від радіації — є три препарати. Але у вінницьких аптеках залишився один
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
❗️ Коротко про головне — долучайся до нашого Telegram-каналу: https://t.me/vn20minut